Evidujeme neuhrazené vyúčtování

Rádi bychom vás upozornili na splatné vyúčtování za služby O2 na této přípojce. Věříme, že se jedná o nedopatření a rádi bychom Vás požádali o úhradu splatných závazků do 4 pracovních dní. Případná další upomínka již bude zpoplatněna a může dojít i k odpojení Vašich služeb.

Zkontrolujte svá vyúčtování v Moje O2

Tato upomínka se týká jednoho vyúčtování. Stav všech svých vyúčtování a souhrnnou částku k úhradě uvidíte v internetové samoobsluze Moje O2. Najdete tam číslo účtu a další podrobnosti k platbě. Zaplatit můžete okamžitě pomocí platebního tlačítka nebo QR kódu.

Vaše služby zatím nejsou omezené

Po kliknutí na tlačítko Pokračovat na internet můžete dál pracovat s internetem, jak jste zvyklí.

Pokud jsou již všechna vyúčtování zaplacena, je možné, že se platbu nepodařilo spárovat s Vaším vyúčtováním. V tom případě vás prosíme, abyste nám detaily platby předali prostřednictvím Moje O2.

Tato upomínka se týká pouze dluhů zde výslovně uvedených. Společnost O2 Czech Republic a.s. si vyhrazuje právo upomínat existující dluhy i v několika upomínkách. Neuvedení případného jiného dluhu v této upomínce není možné vykládat jako potvrzení o jeho zaplacení nebo jiném způsobu zániku.