Operátor O2 startuje od 1. listopadu vánoční kampaň, v rámci které nadělí svým zákazníkům tisíc korun slevu na produkty v nabídce O2 za každou jednu službu, kterou zákazník u O2 používá. Akce platí pro všechny a na všechny služby od O2, ať už se jedná o předplacené karty, tarify se smlouvou nebo například o uživatele O2 TV. Nabídka se také týká nových služeb aktivovaných v době platnosti vánoční kampaně. Slevu mohou zákazníci uplatnit na vybrané produkty buď přímo v kamenné prodejně, nebo v e-shopu, který umožní čerpat veškeré výhody vánoční kampaně v klidu domova. Zákazníci si sami vyberou, jak svůj nákup dokončí - doručením kurýrem až domů či vyzvednutím na jedné ze 167 O2 prodejen, kde O2 Guru a konzultanti poradí s nastavením zařízení a výběrem vhodného příslušenství.

UI Aplikace Moje O2

"Chtěli jsme k letošním Vánocům přijít s odměnou pro stávající i nové zákazníky. Zároveň jsme se chtěli vyhnout složitým mechanismům a udělat čerpání benefitu pro našeho zákazníka pochopitelné a jednoduché," vysvětluje Silvie Cieslarová, ředitelka marketingu mobilních služeb v O2 a dodává: "Čím více služeb má zákazník u O2, tím více benefitů v podobě tisícovky na produkty od nás získá." Kolik " tisícovek" na produkty od O2 už čerpali či ještě mohou uplatnit zjistí zákazníci jednoduše ve své mobilní aplikaci Moje O2. Jednotlivé slevy na produkty se nesčítají a každou lze uplatnit pouze na jeden nákup.

O2 Pods color range

O2 Pods, hit letošních Vánoc?

Operátor není ve vývoji vlastních produktů žádným nováčkem. Po úspěchu dvou generací O2 Smart Boxů a zákazníky hojně využívaného příslušenství přichází O2 s true wireless sluchátky O2 Pods. "True wireless je v posledních letech velice oblíbená technologie a vidíme to i na zájmu našich zákazníků o tento typ produktů," říká Václav Dostál, ředitel prodeje mobilních telefonů a dalších zařízení v O2. " Po pečlivém uvážení a řadě zákaznických průzkumů jsme se rozhodli, že vyvineme vlastní produkt v této kategorii. Navíc jsme je díky "tisícovce" pro naše zákazníky schopni nabídnout za bezkonkurenční cenu 299 korun," vysvětluje Dostál a dodává: " V průběhu léta jsme O2 Pods intenzivně testovali napříč firmou a s finálním produktem jsme nadmíru spokojeni." Maloobchodní cena O2 Pods bude 1299 korun.

Dárky seženete u O2

Nejširší síť prodejen mezi operátory, vyladěný e-shop a široká paleta produktů, která nekončí jen mobilními telefony v kombinaci s "tisícovkou" od O2 za každou službu, dělají z obchodních míst operátora ideální místo pro nákupy pod stromeček. "Na nápor zákazníků jsme připraveni. Vzhledem k událostem ve světě jsme letošní Vánoce začali chystat již z kraje letošního roku. Do nabídky jsme zařadili mobilní telefony od čtyřech největších výrobců mobilních telefonů, tablety, notebooky a v neposlední řadě již zmíněné O2 Pods," popisuje Dostál kampaňové přípravy v době nedostupnosti produktů, dílčích komponentů či polovodičů a dodává: " Díky včasné přípravě jsme schopni rychle reagovat v návaznosti na epidemiologickou situaci. Naši zákazníci se tak nemusí bát, že jejich letošní dárečky nebudou dostupné."

Uvedená nabídka platí nejen pro rezidentní zákazníky, ale i pro živnostníky bez individuálních nabídek a rámcových dohod. Mezi produkty, na které lze aplikovat tisícovku, naleznou zákazníci mobilní telefony, tablet, sluchátka i notebooky. Více informací naleznete od 1. listopadu na www.o2.cz/vanoce.

Vánoční kampaň vyzve k vyzvednutí "tisíců na dárky"

Operátor v letošní vánoční kampani představuje digitálního poslíčka, který ze světa Chytré sítě O2 přináší všem zákazníkům "tisíce na dárky" za každou službu. "Je to taková malá digitální kasička, která nám propojuje komunikaci od televizní reklamy, přes online až po aplikaci Moje O2. Na každého zákazníka totiž už teď čeká v aplikaci jeho personalizovaná digitální kasička, kterou si může otevřít a zjistit, kolik tisícovek na nákup dárků od nás získal." popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.


Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien. Kampaň se objeví v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu a také v O2 prodejnách. Hlavní 30" reklamní video doplní taktické spoty zaměřené na 5G telefony a především novinku - sluchátka O2 Pods.

· Kreativní agentura: Free Andy Agency

· Kreativní tým: Milan Vagač, Jan Šterbák

· Klientský servis: Dagmar Mikšíková

· Account Team: Žofia Drugdová

· Produkce kampaně: Michaela Pechmanová

· Režisér: Dano Dekan

· Filmová produkce: Alien Studio SK

· Postprodukce: Alien Studio SK