O2 přes víkend bude vylepšovat systémy. Nebude fungovat dobíjení kreditu.

22. 10. 2015

Operátor O2 vylepšuje fungování předplacených služeb a na tyto změny je třeba připravit i interní systémy. Proto od pátku 23. 10. od 15 hodin do sobotní půlnoci nebudou moct zákazníci předplacených služeb dobíjet kredit, přihlašovat se do online samoobsluhy Moje O2 a měnit nastavení svých služeb, a to ani na zákaznické lince. Zároveň mohou zaznamenat krátkodobou nedostupnost služby Premium SMS. Volat, SMSkovat i využívat mobilní data bude celou dobu možné stejně jako kdykoli jindy.

Zákazníci jsou o odstávce informování nejen na webu a v online samoobsluze Moje O2, ale také automatickou hláškou na zákaznické lince a e-mailem. Zákazníci s nízkým kreditem dostali zároveň SMS.

Od 24. října O2 zlepší tarif NA!DLOUHO, který nabízí volání po první minutě zdarma, také o výhodné volání do okolních států. Ke stejnému datu O2 zároveň nahradí některé ze stávajících předplacených doplňkových balíčků a nabídne místo nich výhodnější variantu. O2 zároveň začne nabízet nové datové balíčky. Více se dočtete v této tiskové zprávě.

Kontakty
Lucie Pecháčková


lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.