O2 TV přidává do nabídky nové kanály. Kvalitní a exkluzivní obsah drží sledovanost vysoko nad celorepublikovým průměrem

19. 2. 2024
Nové kanály se sportovním obsahem i pořady pro celou rodinu. To jsou únorové novinky v programové nabídce O2 TV. Díky neustálým investicím do rozšiřování a zkvalitňování obsahu tráví diváci s O2 TV také nadprůměrně více času. Průměrný divák ji sleduje 4 hodiny a 45 minut.

Od 20. února se mohou diváci O2 TV těšit na několik novinek. Milovníci dokumentárních pořadů a přírody si přijdou na své díky novému kanálu BBC Earth, která bude součástí tarifu O2 TV Bronzová a vyšších. Fanoušci filmů a seriálů se mohou těšit na stanici AXN (nově od O2 TV Stříbrná a vyšší) a na výpravné příběhy zaměřenou AXN White (O2 TV Zlatá s Voyo).

A novinek se dočkají i sportovní diváci. Od 20. února mohou sledovat nový kanál Strike TV zaměřený na sportovně-zábavný obsah, a to včetně zápasů wrestlingové asociace WWE nebo zápasy WBA, WBC, IBF a WBO věnované boxu. Strike TV bude součástí tarifů již od O2 TV Modré a předplaceného balíčku O2 TV Sport Premium.

Jen o pár dnů později, přesně 29. února se pak nabídka sportovního obsahu rozroste i o kanály Nova Sport 5 HD a Nova Sport 6 HD (budou součástí od O2 TV Bronzové a předplaceného O2 TV Sport Premium). Diváci se tak mohou těšit na špičkový motosport v čele s prestižními závody Formule 1, které doplňují širokou nabídku motosportů jako je MotoGP, WRC a NASCAR. „Nové stanice rozšíří náš sportovní obsah, který má nyní prakticky vše, co by mohlo sportovního diváka zaujmout. V programové skladbě O2 TV mají fanoušci k dispozici až 25 sportovních kanálů, což je nejširší nabídka na trhu,“ uvedla šéfka obsahu společnosti O2 Anna Lenerová.

O2 TV_kanály

Sledovanost O2 TV je vysoko nad celorepublikovým průměrem

O2 TV dokáže zaujmout, bavit i vzdělávat dlouhé hodiny. Díky atraktivnímu obsahu si přijde na své každý, ať už se jedná o milovníka filmové tvorby, seriálů, dokumentů, pohádek nebo sportu. „Atraktivní a zajímavý obsah, který navíc neustále rozšiřujeme, dokáže naše diváky zaujmout natolik, že u obrazovek tráví více času než dříve. Byť je na celém trhu vidět mírný pokles ve sledovanosti, O2 TV v posledním období dokonce posílila. Čísla mluví jasně – v druhém pololetí loňského roku se průměrná denní doba sledování O2 TV prodloužila na 4 hodiny a 45 minut, tedy 33 hodin a 15 minut týdně. To je ve srovnání s minulým obdobím o 15 minut týdně více. Průměrná hodnota za celý trh přitom klesla v týdenním srovnání o 28 minut,“ říká ředitelka digitálních služeb a O2 TV Dana Tomášková

S O2 TV tak zákazníci tráví denně v průměru o 1 hodinu a 5 minut více času, než je celorepublikový průměr. Ten je podle nedávno zveřejněných měření sledovanosti Asociací televizních organizací (ATO) v Česku 3 hodiny a 40 minut, tedy 25 hodin a 40 minut týdně.

Největším lákadlem O2 TV je stále sportovní obsah. Ve sledovanosti kraluje český sport, který zákazníci nemají možnost sledovat jinde než v O2 TV jako třeba FORTUNA:LIGA nebo Tipsport extraliga ledního hokeje. Divácky velice oblíbená je i Liga mistrů UEFA, anglická Premier League, MMA, ATP či tenisové Grand Slamy. „Diváky O2 TV ale oslovuje i široká nabídka pořadů pro celou rodinu, mohou si užít skvělé filmy na kanálech HBO, Cinemax nebo FilmBox Premium, ale i prémiové dokumenty na National Geographic nebo Viasat History a Viasat Explore. Populární jsou i dětské kanály jako Disney Channel nebo Nickelodeon. Stále oblíbenější je u diváků pak i možnost propojení O2 TV s VoD službami Voyo nebo HBO Max,“ doplňuje Dana Tomášková. 

Data a podklady

Název Velikost
O2 TV_nové kanály

Kontakty
Veronika Zachariášová
Tisková mluvčí O2
veronika.zachariasova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
 
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.