Proč platit vyúčtování nejen za aplikace
-
Platba přes O₂
-
Výběr služby
-
Měsíční vyúčtování
Výhody O₂ vyúčtování
Stačí si způsob platby nastavit a zaplatíte na pár kliknutí.
Částka se strhne z kreditu nebo připíše na O₂ Vyúčtování.
Platby máte kdykoli a kdekoli k dispozici.
Přehled služeb, za které můžete platit přes O₂ vyúčtování
Více o jednotlivých způsobech placení
Platba přes SMS
Pro platby přes SMS slouží speciální čísla začínající 90. Zaplatit můžete až 999 Kč.
Přečtěte si, jak telefonní číslo pro takové SMS vypadá a jak určit cenu SMS.
Jak si platby přes SMS nastavit
V internetové samoobsluze Moje O₂
V samoobsluze Moje O₂ můžete platby přes SMS pomocí služby Premium SMS jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.
Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O₂
Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O₂, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.
- Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti: 800 02 02 02
- Zákaznická linka pro podnikatele: 800 203 203
- Zákaznická linka pro veřejnou správu: 800 111 777
V O₂ Prodejně
Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O₂ Prodejen, služby společně nastavíme.
- Jakékoliv změny nastavení plateb přes O₂ jsou bezplatné
Dárcovské SMS
Speciálním typem plateb přes SMS jsou dárcovské SMS, díky kterým můžete přispívat na charitativní projekty. Částkou 30, 60 nebo 90 Kč, jednorázově nebo opakovaně každý měsíc až do odvolání. Přečtěte si o dárcovských SMS více informací.
Platba voláním
Voláním můžete platit za hlasové a informační služby poskytované na linkách začínajících číslicemi 90. Nejčastěji jsou to esoterické služby (věštci, horoskopy), poradenství různého typu a služby pro dospělé. Zpoplatněná je každá minuta hovoru podle zvláštního tarifu.
Jak si platby voláním nastavit
V internetové samoobsluzeMoje O₂
V samoobsluze Moje O₂ můžete platby platby voláním pomocí služby Audiotex jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.
Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O₂
Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O₂, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.
- Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
- Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
- Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)
V O₂ Prodejně
Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O₂ Prodejen, služby společně nastavíme.
- Jakékoliv změny nastavení plateb přes O₂ jsou bezplatné
Platba přes internet
Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč za jeden nákup. Souhrnně potom do částky 7 100 Kč měsíčně. Platbu jednoduše potvrdíte kliknutím, případně do internetové platební brány O₂ zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS.
Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O₂ na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.
Jak si platby přes internet nastavit
V internetové samoobsluze Moje O₂
V samoobsluze Moje O₂ můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.
Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O₂
Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O₂, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.
- Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
- Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
- Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)
V O₂ Prodejně
Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O₂ Prodejen, služby společně nastavíme.
- Jakékoliv změny nastavení plateb přes O₂ jsou bezplatné
Nastavení poskytovatelů a platebních limitů u Platby přes internet
Všechno snadno vyřídíte v samoobsluze Platba přes internet, kde také najdete přehled všech svých transakcí. Můžete tu nastavovat vlastní limity – obecné i pro konkrétní poskytovatele služeb – i konkrétní poskytovatele služeb povolovat nebo třeba blokovat. Rodiče ocení možnost nastavení notifikací o uskutečněných platbách nebo změnách jejich nastavení pro zadané telefonní číslo nebo e-mail.
Podívejte se na příklady, jak to v samoobsluze vypadá
1. Hlavní menu
2. Historie plateb
3. Nastavení jednotlivých poskytovatelů
4. Nastavení limitů
5. Přehled čerpání
6. Rodičovská kontrola
Další informace
Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč. Jednoduše zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS, do internetové platební brány O₂.
Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O₂ na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.
Jak si platby přes internet nastavit
V internetové samoobsluze Moje O₂
V samoobsluze Moje O₂ můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat.A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.
Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O₂
Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O₂, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.
- Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
- Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
- Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)
V O₂ Prodejně
Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O₂ Prodejen, služby společně nastavíme.
- Jakékoliv změny nastavení plateb přes O₂ jsou bezplatné