Převod internetu k O2 se vyplatí

Přeřaďte na internet rychlostí světla. Nechte si převést internet od jiného poskytovatele k O2 jednoduše a rychle.

Převod internetu
Přejít na O2 internet se vyplatí

Snadný převod na moderní síť

V O2 věříme v technologie a inovace a nepřestáváme na nich pracovat. Proto je naše připojení stabilní za každého počasí a nabízíme 99 % pokrytí.
Jednoduchý převod

O vše se postaráme. Zajistíme objednávku a přenos služby bez výpadku připojení.

Instalace bez starostí

Připojení kompletně zařídí a aktivuje náš technik přímo u vás doma.

Internet poběží hned

Ihned po instalaci můžete začít surfovat.

Rychlost až 2000 Mb/s

Nejmodernější technologie a neomezený přenos dat se strhující rychlostí.

Změna poskytovatele internetu: ověření dostupnosti

Ověřte si dostupnou rychlost internetu

Dopřejte si vysokorychlostní internet bez výpadků a kolísání rychlosti

Doporučíme vám nejlepší technologii i nejvhodnější zařízení.

Optický až 2000 Mb/s

Náš nejrychlejší internet, se kterým hravě připojíte velký počet zařízení, můžete streamovat ve 4K a bez prodlev používat náročné aplikace.

O2 TV v ceně
S jakýmkoliv tarifem O2 Internetu získáte digitální televizi O2 TV Modrá s více jak 30 televizními kanály.
299 Kč / měsíc

na prvních 6 měsíců, pak dle zvoleného tarifu

MAX až 250 Mb/s

S tarify pevného VDSLbezdrátového 5G/4G internetu získáte stabilní připojení a vždy tu nejvyšší dostupnou rychlost na vaší adrese.

O2 TV v ceně
S jakýmkoliv tarifem O2 Internetu získáte digitální televizi O2 TV Modrá s více jak 30 televizními kanály.
299 Kč / měsíc

na prvních 6 měsíců, pak za 599 Kč / měsíc

Všechny tarify jsou bez závazku
Službu lze do 14 dnů bez poplatků zrušit
Při objednávce online instalace zdarma

V cenách jsou započítané akční slevy platné při sjednání nové služby. Více v ceníku základních služeb.

Jak přejít na O2 Internet?

Objednání internetu je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží ihned po instalaci. Podívejte se, jak na to!

  1. Ověřte dostupnost a vyberte tarif

    Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese a vyberte tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.

    Objednejte tarif a vybrané zařízení.

  2. Připravte si OKU kód

    Budeme od vás potřebovat jméno současného poskytovatele, číslo službyOKU kód.

    Tyto informace najdete ve smlouvě nebo online v klientské zóně.

  3. Vyberte termín zapojení

    Internet vám zapojí a zprovozní náš technik. Vy jen vyberete termín, který se vám bude nejvíce hodit.

  4. O vše se postará technik

    Náš technik vám zavolá a potvrdí termín instalace. Přiveze objednané zařízení a vše zapojí.

    Máte 5G Box nebo LTE Airfix? Zapojení zvládnete i bez technika.

Nevíte si rady s převodem?

Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme.
Údaje zpracujeme podle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat
Zavoláme vám
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude ihned kontaktovat
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat

Mohlo by vás zajímat

Podrobné informace o převodu internetu

Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:

1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2

  • lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O2 telefonicky, na prodejně nebo u zprostředkovatele O2
  • k přijetí žádosti budeme potřebovat
    • identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného pro tento účel k rušené službě; tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí)
    • ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo)
    • vámi navrhovaný termín změny (nejdříve uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti)
  • dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm. (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě

2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

  • nejpozději pracovní den následující po obdržení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté
  • žádost zrušíme, odmítne-li ji (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU již eviduje jinou žádost)

3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

  • odpoví-li stávající poskytovatel, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu mu žádost potvrdíme či zrušíme (neobdržíme-li váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, jsme oprávněni žádost zrušit)
  • neprodleně po obdržení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O2 (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku); dle výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, nelze-li službu zřídit
  • liší-li se vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli

4. Uskutečnění změny

  • k aktivaci služby od O2 dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili
  • k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu
  • přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den

Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.