O vše se postaráme. Zajistíme objednávku a přenos služby bez výpadku připojení.
Připojení kompletně zařídí a aktivuje náš technik přímo u vás doma.
Ihned po instalaci můžete začít surfovat.
Nejmodernější technologie a neomezený přenos dat se strhující rychlostí.
Podívejte se, jak je na tom O2 internet u vás. Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese a vyberte tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat. Tarif můžete následně objednat.
Vše vyřešíte online nebo s operátorem po telefonu.
Budeme od vás potřebovat jméno současného poskytovatele, číslo služby a OKU kód. Tyto informace najdete ve smlouvě nebo online v klientské zóně.
Pokud jste si objednali 5G Box nebo LTE AirFix, všechno zvládnete sami i bez technika.
V ostatních případech instalaci připojení provede náš technik. Termín návštěvy si vyberete online při objednání služby nebo ho domluvíte s operátorem po telefonu. Technik má vše potřebné s sebou a doveze vám i zařízení, které jste si objednali.
Výpadku služeb se nemusíte obávat. Převod k O2 proběhne plynule.
Začněte ověřením dostupnosti!
Tarify jsou bez závazku. A navíc od nás dostanete s každým z nich O2 TV Modrou!
Vysokorychlostní připojení na nejmodernější optické síti v Česku. Skleněná optická vlákna mají neomezenou kapacitu pro přenos dat. Zajistí kvalitní a stabilní připojení bez výpadků a kolísání rychlosti.
Vysokorychlostní připojení na bezpečné pevné lince nebo vzduchem na 5G síti. Nejmodernější technologie zajišťují kvalitní a stabilní připojení bez výpadků a kolísání rychlosti.
Připojení pro menší domácnost. Vhodné pro běžné surfování a streamování videí.
Připojení pro střední domácnost. Ideální pro nerušenou práci z domova a on-line výuku.
Připojení pro velkou domácnost. Skvělé pro gaming a sdílení velkých datových souborů.
Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:
1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2
2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele
3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi
4. Uskutečnění změny
Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.