Převod internetu k O2 se vyplatí

Přeřaďte na internet rychlostí světla. Nechte si převést internet od jiného poskytovatele k O2 jednoduše a rychle.

Převod internetu
Přejít na O2 internet se vyplatí

Snadný převod na moderní síť

V O2 věříme v technologie a inovace a nepřestáváme na nich pracovat. Proto je naše připojení stabilní za každého počasí a nabízíme 99 % pokrytí.
Jednoduchý převod

O vše se postaráme. Zajistíme objednávku a přenos služby bez výpadku připojení.

Instalace bez starostí

Připojení kompletně zařídí a aktivuje náš technik přímo u vás doma.

Internet poběží hned

Ihned po instalaci můžete začít surfovat.

Rychlost až 2000 Mb/s

Nejmodernější technologie a neomezený přenos dat se strhující rychlostí.

Jste připraveni na převod internetu?

Začněte ověřením dostupnosti!

Zjistěte, co vám můžeme nabídnout na vaší adrese

Zjistěte nabídku pro vaši lokalitu

Podívejte se, jaké tarify nabízíme

Tarify jsou bez závazku. A navíc od nás dostanete s každým z nich O2 TV Modrou!

Vysokorychlostní připojení na bezpečné pevné lince nebo vzduchem na 5G síti. Nejmodernější technologie zajišťují kvalitní a stabilní připojení bez výpadků a kolísání rychlosti.

Rychlost 20 Mb/s

Bronzový tarif je vhodný pro běžné použití internetu, prohlížení webových stránek, poslech hudby, nebo posílání e-mailů.

149 Kč / měsíc

po 6 měsících 349 Kč / měsíc


  • Zvládne až 5 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 20 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 2 Mb/s

Rychlost 50 Mb/s

Stříbrný tarif je ideální, pokud rádi sledujete videa na internetu, stahujete menší soubory nebo hrajete online hry.

249 Kč / měsíc

po 6 měsících 449 Kč / měsíc


  • Zvládne až 5 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 50 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 5 Mb/s
Oblíbená volba

Rychlost 100 Mb/s

Zlatý tarif se hodí pro ty, kdo streamují videa, chtějí hrát online hry bez sekání a používají náročné aplikace.

349 Kč / měsíc

po 6 měsících 549 Kč/ měsíc


  • Zvládne až 15 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 100 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 10 Mb/s

Rychlost 250 Mb/s

Platinový tarif využijete pro streamování videí v kvalitě 4K a používání náročných aplikací bez prodlev.

449 Kč / měsíc

po 6 měsících 649 Kč / měsíc


  • Zvládne až 30 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 250 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 25 Mb/s
V uvedených cenách jsou započítané akční slevy platné při sjednání nové služby. Více o akci v ceníku základních služeb.

Vysokorychlostní připojení na nejmodernější optické síti v Česku. Skleněná optická vlákna mají neomezenou kapacitu pro přenos dat. Zajistí kvalitní a stabilní připojení bez výpadků a kolísání rychlosti.

Optický 250

Rychlost až 250 Mb/s

Pokud hledáte nejstabilnější internetové připojení, optický tarif vám umožní používat náročné aplikace bez prodlev.

299 Kč / měsíc

po 6 měsících 399 Kč / měsíc


  • Zvládne až 15 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 250 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 250 Mb/s
Oblíbená volba

Optický 500

Rychlost až 500 Mb/s

Optický tarif, který vám umožní streamovat videa v kvalitě 4K, stahovat velké soubory a používat náročné aplikace s minimální prodlevou.

299 Kč / měsíc

po 6 měsících 499 Kč / měsíc


  • Zvládne až 15 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 500 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 500 Mb/s

Optický 1000

Rychlost až 1000 Mb/s

Tarif ideální pro velké domácnosti, které používají internet současně na víc zařízeních. S rychlostí až 1 Gb/s můžete streamovat videa v kvalitě 4K a používat náročné aplikace.

299 Kč / měsíc

po 6 měsících 699 Kč / měsíc


  • Zvládne až 30 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 1000 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 500 Mb/s

Optický 2000

Rychlost až 2000 Mb/s

Nejnovější a nejrychlejší tarif. Ideální pro větší množství uživatelů, kteří používají internet pro náročné aplikace, jako jsou videohovory v kvalitě 4K a virtuální realita.

299 Kč / měsíc

po 6 měsících 899 Kč / měsíc


  • Zvládne až 30 zařízení najednou
  • Rychlost stahování až 2000 Mb/s
  • Rychlost nahrávání až 1000 Mb/s
Sleva platí při sjednání nové služby Internet v pevném místě. Nabídku pro konkrétní adresu získáte po ověření dostupnosti. Nelze kombinovat s jinými slevami, s O2 Profi dohodou ani s Rámcovou dohodou. Více v ceníku základních služeb.

Jak přejít na O2 Internet?

Objednání internetu je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží ihned po instalaci. Podívejte se, jak na to!

  1. Ověřte dostupnost a vyberte tarif

    Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese a vyberte tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.

    Objednejte tarif a vybrané zařízení.

  2. Připravte si OKU kód

    Budeme od vás potřebovat jméno současného poskytovatele, číslo službyOKU kód.

    Tyto informace najdete ve smlouvě nebo online v klientské zóně.

  3. Vyberte termín zapojení

    Internet vám zapojí a zprovozní náš technik. Vy jen vyberete termín, který se vám bude nejvíce hodit.

  4. O vše se postará technik

    Náš technik vám zavolá a potvrdí termín instalace. Přiveze objednané zařízení a vše zapojí.

    Máte 5G Box nebo LTE Airfix? Zapojení zvládnete i bez technika.

Nevíte si rady s převodem?

Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme.
Údaje zpracujeme dle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat
vánoční cmb
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude ihned kontaktovat
Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat

Mohlo by vás zajímat

Podrobné informace o převodu internetu

Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:

1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2

  • lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O2 telefonicky, na prodejně nebo u zprostředkovatele O2
  • k přijetí žádosti budeme potřebovat
    • identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného pro tento účel k rušené službě; tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí)
    • ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo)
    • vámi navrhovaný termín změny (nejdříve uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti)
  • dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm. (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě

2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

  • nejpozději pracovní den následující po obdržení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté
  • žádost zrušíme, odmítne-li ji (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU již eviduje jinou žádost)

3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

  • odpoví-li stávající poskytovatel, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu mu žádost potvrdíme či zrušíme (neobdržíme-li váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, jsme oprávněni žádost zrušit)
  • neprodleně po obdržení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O2 (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku); dle výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, nelze-li službu zřídit
  • liší-li se vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli

4. Uskutečnění změny

  • k aktivaci služby od O2 dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili
  • k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu
  • přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den

Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.