zavřít

    Vyúčtování

    Elektronické vyúčtování zdarma

    Neplaťte za tištěné vyúčtování. Aktivujte elektronické vyúčtování, které je zdarma a navíc s ním získáte tyto výhody:

    • vyúčtování přehledně na jednom místě
    • podrobný výpis hovorů
    • automatické zasílání na e-mail
    • jednoduchá platba pomocí tlačítek a QR kódu
    • možnost vytištění vyúčtování i použití jako daňový doklad
    • ekologická šetrnost

    Elektronické vyúčtování si snadno aktivujete při založení účtu v internetové samoobsluze Moje O2. Pokud využíváte současně elektronickou i tištěnou verzi, v Moje O2 v sekci Nastavení vyúčtování si snadno nastavíte zasílání jen elektronického vyúčtování.

    Přejít do Moje O2

    Průvodce vyúčtováním

    Využijte průvodce vyúčtováním pro vysvetleni všech položek na faktuře.

    Zobrazit průvodce

    Reklamace

    Reklamovat můžete nesrovnalosti ve vyúčtování, jako je uplatnění standardní ceny u služby, kterou jste si pořídili za akční cenu. Více

    Sleva až 30 % na vyúčtování

    Využijte až 30% slevu z vyúčtování O2 služeb s O2 Citi kartou. Více

    Často kladené otázky

    Je přehled čerpání volných jednotek stejný pro služby mobilní i pevné linky?

    Ne. Pouze u vyúčtování mobilních služeb získáte detailní rozpis toho, jak jste využili volné jednotky (minuty pro volání nebo SMS). Rozpis najdete v sekci "Platby za spojení" jako sloupec "volné jednotky".

    Celkový přehled o volných jednotkách (máte-li na ně v rámci svého tarifu nárok) je ale společný pro mobilní služby i služby pevné linky. Tento přehled najdete v sekci „využití volných jednotek“.

    Co na vyúčtování znamená "Doúčtování do výše minimálního plnění"?

    Jedná se o dorovnání na minimální částku, kterou jste se zavázali měsíčně platit z důvodu využití speciální nabídky mobilního telefonu za zvýhodněnou cenu. Případné platební transakce se do výše minimálního plnění nezahrnují.

    Jak se dají zaplatit vyúčtování?

    Za služby O2 můžete zaplatit několika způsoby.

    • Inkaso - nejpohodlnější způsob platby. Všechny informace, jak nastavit platbu inkasem, najdete zde.
    • On-line platba z Moje O2 - můžete použít, pokud máte účet u Komerční banky, ČSOB nebo Poštovní spořitelny. Všechny informace o on-line platbě najdete zde.
    • Bankovní převod - pro platbu budete potřebovat částku, variabilní symbol a číslo účtu. Všechny tyto informace najdete na faktuře (její elektronickou verzi si můžete stáhnout v Moje O2 v záložce Vyúčtování a platby). Variabilní symbol je vždy číslo faktury, přehled všech účtů, na které je možné platby zasílat, najdete zde.
    • Poštovní poukázka typu A (složenka) - oproti bankovnímu převodu budete navíc potřebovat adresu příjemce platby, která je: O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22, Praha 4 - Michle.
    • SIPO - lze využít jen pro platby za pevné služby (pevná linka, Internet na doma, O2TV). Limit pro tento typ platby je 5000 Kč. Všechny informace o SIPO najdete zde (stránky České pošty).
    • Bankomat České spořitelny - platbu zadáte v bankomatu
    • Hotovostní vklad v bance - peníze vložíte přímo na náš účet na pobočce banky. Přehled všech účtů, na které je možné částku zaplatit, najdete zde.
    • O2 Prodejna - lze využít ve výjimečných případech. Je účtován manipulační poplatek 79 Kč s DPH za každé zaplacené vyúčtování.

    Více o způsobech platby

     

    Všechny často kladené otázky

    Pomohla vám tato stránka?