zavřít

    Vyúčtování

    Elektronické vyúčtování zdarma

    Neplaťte za tištěné vyúčtování. Aktivujte elektronické vyúčtování, které je zdarma a navíc s ním získáte tyto výhody:

    • vyúčtování přehledně na jednom místě
    • podrobný výpis hovorů
    • automatické zasílání na e-mail
    • jednoduchá platba pomocí tlačítek a QR kódu
    • možnost vytištění vyúčtování i použití jako daňový doklad
    • ekologická šetrnost

    Elektronické vyúčtování si snadno aktivujete při založení účtu v internetové samoobsluze Moje O2. Pokud využíváte současně elektronickou i tištěnou verzi, v Moje O2 v sekci Nastavení vyúčtování si snadno nastavíte zasílání jen elektronického vyúčtování.

    Přejít do Moje O2

    Průvodce vyúčtováním

    Využijte interaktivního průvodce vyúčtováním pro zobrazení položek, kterým nerozumíte. Nebo si stáhněte průvodce vyúčtováním v pdf.

    Přejít na průvodce fakturou

    Reklamace

    Reklamovat můžete nesrovnalosti ve vyúčtování, jako je uplatnění standardní ceny u služby, kterou jste si pořídili za akční cenu. Více

    Sleva až 30 % na vyúčtování

    Využijte až 30% slevu z vyúčtování O2 služeb s O2 Citi kartou. Více

    Často kladené otázky

    Je přehled čerpání volných jednotek stejný pro služby mobilní i pevné linky?

    Ne. Pouze u vyúčtování mobilních služeb získáte detailní rozpis toho, jak jste využili volné jednotky (minuty pro volání nebo SMS). Rozpis najdete v sekci "Platby za spojení" jako sloupec "volné jednotky".

    Celkový přehled o volných jednotkách (máte-li na ně v rámci svého tarifu nárok) je ale společný pro mobilní služby i služby pevné linky. Tento přehled najdete v sekci „využití volných jednotek“.

    Co na vyúčtování znamená "Doúčtování do výše minimálního plnění"?

    Jedná se o dorovnání na minimální částku, kterou jste se zavázali měsíčně platit z důvodu využití speciální nabídky mobilního telefonu za zvýhodněnou cenu. Případné platební transakce se do výše minimálního plnění nezahrnují.

    Jak se dají zaplatit vyúčtování?

    Za služby O2 můžete zaplatit několika způsoby.

    • Inkaso - nejpohodlnější způsob platby. Všechny informace, jak nastavit platbu inkasem, najdete zde.
    • On-line platba z Moje O2 - můžete použít, pokud máte účet u Komerční banky, ČSOB nebo Poštovní spořitelny. Všechny informace o on-line platbě najdete zde.
    • Bankovní převod - pro platbu budete potřebovat částku, variabilní symbol a číslo účtu. Všechny tyto informace najdete na faktuře (její elektronickou verzi si můžete stáhnout v Moje O2 v záložce Vyúčtování a platby). Variabilní symbol je vždy číslo faktury, přehled všech účtů, na které je možné platby zasílat, najdete zde.
    • Poštovní poukázka typu A (složenka) - oproti bankovnímu převodu budete navíc potřebovat adresu příjemce platby, která je: Telefónica Czech Republic, a.s., Za Brumlovkou 266/2, 140 22, Praha 4 - Michle.
    • SIPO - lze využít jen pro platby za pevné služby (pevná linka, Internet na doma, O2TV). Limit pro tento typ platby je 5000 Kč. Všechny informace o SIPO najdete zde (stránky České pošty).
    • Bankomat České spořitelny - platbu zadáte v bankomatu
    • Hotovostní vklad v bance - peníze vložíte přímo na náš účet na pobočce banky. Přehled všech účtů, na které je možné částku zaplatit, najdete zde.
    • O2 Prodejna - lze využít ve výjimečných případech. Je účtován manipulační poplatek 79 Kč s DPH za každé zaplacené vyúčtování.

    Více o způsobech platby

     

    Všechny často kladené otázky

    Pomohla vám tato stránka?