Plaťte v O2 vyúčtování nejen za aplikace

O2 vám přináší bezpečný a jednoduchý způsob platby za aplikace, hry, muziku, parkovné, jízdné a mnoho dalšího.

Vyuctovani
moje o2
Možnost platit přes O2 
vyúčtování si zapnete v internetové samoobsluze Moje O2
zaplaceno
Pak už si stačí vybrat službu, 
aplikaci nebo hru a zaplatit 
ji přes O2 vyúčtování
castku-najdete-ve-vyuctovani
Částku za službu najdete 
v měsíčním vyúčtování 
služeb od O2

Výhody O2 vyúčtování

Rychlá a snadná transakce

Stačí si způsob platby nastavit a zaplatíte na pár kliknutí

Nemusíte zadávat kartu

Částka se strhne z kreditu nebo připíše na O2 Vyúčtování

Peněženka vždy po ruce

Platby máte kdykoli a kdekoli k dispozici

Podívejte se k nám do e-shopu na aktuální nabídku zařízení na splátky

Přehled služeb, za které můžete platit přes O2 vyúčtování

Aplikace

Google Play
Google Play
App Store

Hry

Apple Arcade
Mobile4fun

Hudba a video

Youtube Premium
Apple Music
Apple TV+

Charita

Dárcovská SMS

Více o jednotlivých způsobech placení

Platba přes SMS

Pro platby přes SMS slouží speciální čísla začínající 90. Zaplatit můžete až 999 Kč.

Přečtěte si, jak telefonní číslo pro takové SMS vypadá a jak určit cenu SMS.

Jak si platby přes SMS nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes SMS pomocí služby Premium SMS jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti: 800 02 02 02
  • Zákaznická linka pro podnikatele: 800 203 203
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu: 800 111 777

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné

Dárcovské SMS

Speciálním typem plateb přes SMS jsou dárcovské SMS, díky kterým můžete přispívat na charitativní projekty. Částkou 30, 60 nebo 90 Kč, jednorázově nebo opakovaně každý měsíc až do odvolání. Přečtěte si o dárcovských SMS více informací.

Platba voláním

Voláním můžete platit za hlasové a informační služby poskytované na linkách začínajících číslicemi 90. Nejčastěji jsou to esoterické služby (věštci, horoskopy), poradenství různého typu a služby pro dospělé. Zpoplatněná je každá minuta hovoru podle zvláštního tarifu.

Jak si platby voláním nastavit

V internetové samoobsluzeMoje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby platby voláním pomocí služby Audiotex jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné
Platba přes internet

Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč za jeden nákup. Souhrnně potom do částky 7 100 Kč měsíčně. Platbu jednoduše potvrdíte kliknutím, případně do internetové platební brány O2 zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS.

Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O2 na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.

Jak si platby přes internet nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné
Nastavení poskytovatelů a platebních limitů u Platby přes internet

Všechno snadno vyřídíte v samoobsluze Platba přes internet, kde také najdete přehled všech svých transakcí. Můžete tu nastavovat vlastní limity  obecné i pro konkrétní poskytovatele služeb  i konkrétní poskytovatele služeb povolovat nebo třeba blokovat. Rodiče ocení možnost nastavení notifikací o uskutečněných platbách nebo změnách jejich nastavení pro zadané telefonní číslo nebo e-mail. 

Podívejte se na příklady, jak to v samoobsluze vypadá

1. Hlavní menu

1

2. Historie plateb

historie_plateb

3. Nastavení jednotlivých poskytovatelů

Nastaveni_jednotlivych_poskytovatelu

4. Nastavení limitů

nastaveni_limitu

5. Přehled čerpání

prehled_cerpani

6. Rodičovská kontrola

rodicovska_kontrola

Další informace

Podmínky

Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč. Jednoduše zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS, do internetové platební brány O2.

Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O2 na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.

Jak si platby přes internet nastavit

V internetové samoobsluze Moje O2

V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat.A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.

Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2

Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.

  • Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
  • Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
  • Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)

V O2 Prodejně

Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.

  • Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné