zavřít

    Signalizace příchozího hovoru

    Čekáte důležitý telefonát, ale máte na lince stále někoho jiného? Aktivujte si zdarma službu „Signalizace příchozího hovoru“ a neminete už ani jeden. Během telefonování totiž budete upozorněni na každý příchozí hovor.

    Pokud máte službu zapnutou, právě hovoříte a v tom samém okamžiku vám zavolá někdo třetí, odehraje se některá z následujících situací:

    • Ten, kdo se vám snaží dovolat uslyší O2 Spojovatelku.
    • Vy jste upozorněni na příchozí hovor (obvykle krátkým pípnutím a zobrazením jména či telefonního čísla volajícího).
    • Svůj první hovor nemusíte položit, ale můžete jej přidržet a přijmout druhého volajícího a podle potřeby mezi oběma přepínat.
    • Když hovor nepřijmete a máte aktivní přesměrování "Pokud neodpovídá", je hovor obvykle po 30 sekundách přesměrován do hlasové schránky.
    • Když hovor nepřijmete a nemáte aktivní přesměrování "Pokud neodpovídá", čeká nově příchozí hovor na lince a po chvíli je automaticky zavěšen.
    • Pokud hovor nepřijmete, zobrazí se vám jako zmeškaný.

    Líbí se vám tato služba a chtěli byste ji využívat? Můžete si ji aktivovat ZDARMA.

    Zapnutí, vypnutí, zjištění stavu

    Službu mají automaticky aktivovánu všichni noví zákazníci i velká většina současných zákazníků. Pokud je služba Signalizace příchozího hovoru aktivována, máte sami možnost ji zapínat, vypínat nebo zjišťovat stav, a to buď v menu telefonu nebo pomocí kódů sítě.

    Ovládání služby v menu telefonu

    Zapnutí, vypnutí či zjištění stavu lze provést v menu vašeho telefonu. Služba je zde často označena jako "Čekání hovoru" , "Služba hovorů na lince", "Druhé volání", "Call Waiting", apod. Způsob ovládání služby u jednotlivých telefonů lze zjistit v návodu k danému telefonu.

    Ovládání služby pomocí kódů sítě

    Zapnutí - *43# - odeslat jako hovor
    Vypnutí - #43# - odeslat jako hovor
    Kontrola stavu - *#43# - odeslat jako hovor

    Ve chvíli, kdy máte službu aktivní a zapnutou, můžete na příchozí volání v průběhu jiného hovoru reagovat různě za pomocí voleb v menu telefonu či tlačítek klávesnice.

    Odmítnutí - 0 - odeslat jako hovor
    Ukončení hovoru a spojení s nově příchozím - 1 - odeslat jako hovor
    Přidržení hovoru a přepojení na nový - 2 - odeslat jako hovor
    Přepínání mezi hovory - 2 - odeslat jako hovor

    Informace o ceně služby naleznete zde

    Pomohla vám tato stránka?