Nahrajte si eSIM

Vyzkoušejte novou elektronickou SIM, která je ekologickou variantou klasické plastové karty se vším všudy.

Více SIM v zařízení

Používejte v jednom telefonu více různých SIM. Třeba jednu pracovní a druhou pro soukromé účely.

Nejde ztratit ani poškodit

Všechny údaje jsou bezpečně nahrané na čipu vašeho zařízení.

Velikost neřešíte

S eSIM už si nemusíte pamatovat, jestli vaše zařízení vyžaduje mini, micro, nebo nano SIM kartu.

Ekologická varianta

Na rozdíl od plastové karty elektronická SIM nezatěžuje životní prostředí.

Co potřebujete pro aktivaci eSIM

esim-krok-2-telefon
Telefon, který podporuje eSIM

Pořiďte si telefon nebo jiné zařízení, které podporuje eSIM, a připojte ho k internetu nebo Wi-Fi.

esim-krok-1-evoucher
Pořiďte si eVoucher

Navštivte kteroukoliv O2 prodejnu nebo si ho objednejte přes Moje O2.

esim-krok-3-aktivace
Aktivujte si eSIM

Postup aktivace se liší dle konkrétního zařízení.
Detailní postup aktivace

Detailní postup aktivace eSIM dle typu zařízení

Aktivace eSIM na iPhonu:

  • Otevřete aplikaci Fotoaparát a načtěte QR kód uvedený na eVoucheru, nebo
  • vyberte aplikaci Nastavení / Mobilní data / Přidat mobilní tarif a načtěte QR kód, který najdete na eVoucheru.
  • Více na stránkách podpory Apple.

Při aktivaci eSIM na vašem zařízení doporučujeme postupovat podle stránek výrobce.

Nejoblíbenější zařízení, která podporují eSIM

Často kladené otázky

Co je to eSIM a jaké jsou výhody oproti klasické plastové SIM kartě?

eSIM je vestavěná SIM (embedded SIM), která je v podobě čipu umístěná ve vybraných typech zařízení. eSIM podporuje všechny služby, na které jste zvyklí u běžné plastové SIM. Nově už nemusíte do svého mobilního telefonu nic vkládat, jen do zařízení nahrajete tzv. eSIM profil. Stačí se připojit k internetu nebo Wi-Fi a připravit si eVoucher od O2, na kterém najdete svůj QR kód, PIN a PUK.

V jednom zařízení můžete mít aktivní dvě SIM zároveň. Pokud váš telefon podporuje klasickou plastovou SIM i eSIM (iPhone od řady XS), umožňuje vám to využívat oba typy současně. V praxi tak můžete fungovat současně na služebním i soukromém čísle nebo využívat tarif na volání a na data.

Jestli váš telefon podporuje eSIM, zjistíte na internetových stránkách výrobce zařízení.

Co je to eVoucher a kde ho získám?

eVoucher je kupon, na kterém najdete svůj QR kód, PIN, PUK a nejdůležitější kontakty na O2. Umožní vám nahrát váš eSIM profil do zařízení.

eVoucher dostanete ve všech značkových O2 prodejnách, kde vám naši O2 Guru rádi pomohou s první aktivací. Pokud jste našim stálým zákazníkem, můžete si eVoucher objednat v Moje O2. Stačí si vybrat nejpohodlnější místo doručení – třeba k vám domů nebo do práce.

Co je to eSIM profil?

Zjednodušeně řečeno, eSIM profil je souhrn dat, který zaručuje fungování vašeho zařízení (jindy tyto informace nese plastová SIM). eSIM profil je digitálně uložený na vaší eSIM. Je svázaný s vaším telefonním číslem a máte na něm zvolený svůj tarif.

Co mám dělat, když si ze zařízení omylem smažu nahraný eSIM profil?

Pokud jste si v nastavení telefonu omylem smazali svůj eSIM profil, můžete si ho do zařízení znovu nahrát pomocí původního eVoucheru. Na něm najdete svůj QR kód.

Nezapomeňte:

  1. Při nahrávání eSIM profilu je potřeba, aby bylo zařízení připojené k Wi-Fi síti (to platí vždy, když chcete profil smazat nebo nahrát).
  2. Restart ani uvedení zařízení do továrního nastavení by váš eSIM profil smazat neměly. (Při uvedení do továrního nastavení budete vyzváni, jestli chcete smazat vše včetně eProfilu, nebo nikoliv.)

    eSIM tovární nastavení
     
  3. Smazáním profilu dojde i ke smazání vašeho PIN kódu do původního nastavení (pokud jste si ho sami měnili). Při novém stažení eProfilu musíte tedy opět použít PIN, který je uvedený na eVoucheru. Proto doporučujeme mít eVoucher dobře uschovaný.
Jak mám postupovat, když potřebuji dát zařízení do servisu?

Jestliže potřebujete dát zařízení do servisu, eSIM profil z vašeho telefonu smažte. Pro smazání musíte být připojení k Wi-Fi. Pokud při mazání narazíte na problém, navštivte kteroukoliv značkovou O2 prodejnu, kde vám naši O2 Guru rádi pomohou.

Pokud se vám z vašeho porouchaného telefonu podařilo eSIM profil smazat, můžete ho pomocí stávajícího eVoucheru nahrát do nového zařízení, které podporuje eSIM. V případě, že vaše záložní zařízení nepodporuje eSIM nebo se nepovedlo eSIM profil z porouchaného zařízení smazat, musí dojít k výměně vaší SIM karty (plastové nebo eVoucheru).

Co se stane s eSIM v případě, kdy ztratím zařízení?

Postup je stejný jako v případě ztráty plastové SIM:

Co nejdříve zavolejte na O2 Guru linku 800 02 02 02 a zablokujte své telefonní číslo. Následně se zastavte na kterékoliv značkové O2 prodejně pro nový eVoucher, který si opět nahrajete do zařízení. eVoucher si také můžete objednat v Moje O2.

Kolik profilů můžu mít na eSIM?

Na eSIM si můžete nahrát více eSIM profilů – například jeden tarif pro volání a jiný určený pro data. Konkrétní počet vždy záleží na kapacitě vestavěného čipu ve vašem zařízení. V jeden okamžik ale může být aktivní pouze jeden z nahraných eSIM profilů.

Seznam zařízení, která podporují eSIM

eSIM můžete používat na zařízeních:

  • iPhone SE (2020)
  • iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR
  • iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max
  • iPad Pro 11 (2018) Wi-Fi+Cellular, iPad Pro 12.9 (2018)
  • iPad Air (2019), iPad 10.2 (2019), iPad mini (2019)
  • Samsung Galaxy Fold
  • Samsung Galaxy Z Flip
  • Samsung Galaxy S20
  • Samsung Galaxy S20+
  • Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
  • Samsung Galaxy Active 2 (pouze některé verze hodinek)
Nejlepší tarify pro eSIM

Nejlepší tarify pro eSIM

Pořiďte si k eSIM tarif s neomezenými daty, voláním i SMS – stačí si jen vybrat, jak rychlý chcete internet. Nebo si rovnou sestavte výhodný balíček O2 Spolu až pro 6 lidí.

Podmínky používání cookies