Získejte 1 000 Kč v aplikaci Moje O2

V aplikaci Moje O2 na váš čeká 1 000 Kč za každou službu, kterou u nás máte.

Moje O2

Připravili jsme pro vás moderní aplikaci Moje O2. Vyřídíte v ní vše. Kdykoliv a odkudkoliv. Stáhnete ji z App Store nebo Google Play.

Prozkoumejte funkce aplikace

Přehled o čerpání služeb V počítači nebo mobilu si kdykoliv zkontrolujete, kolik dat a volných minut zbývá vám nebo celé vaší rodině.
Rychlý nákup a nastavení služeb Dokup dat, změna tarifu nebo pořízení nové služby – vše snadno zařídíte sami.
Jednoduché platby Faktury i účtenky máte vždy po ruce. Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.
Pomoc a podpora Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete se s námi ihned spojit telefonicky nebo přes chat.
Vánoční 1 000 Kč

Získejte 1 000 Kč na dárky

Za každou službu, kterou u nás máte jako nový nebo stávající zákazník, vám nadělíme 1 000 Kč na nákup dárků od O2. Třeba na bezdrátová sluchátka O2 Pods+ nebo vybrané telefony.

Svých 1 000 Kč si snadno vyzvednete v sekci O2 Radosti v mobilní aplikaci Moje O2.

Dárky za to, že jste s námi
Pravidelné soutěže
Slevy od O2 a našich partnerů
Moje O2 do vašeho mobilu

Přesvědčeni? Stáhněte si Moje O2 do vašeho mobilu

Časté dotazy

Jak se zaregistruji do Moje O2?
  • Internetová samoobsluha Moje O2 je určená zákazníkům O2. K registraci vás vyzveme v průběhu vaší první objednávky.
  • K registraci si připravte své kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O2 ID, pomocí kterého se přihlásíte do samoobsluhy Moje O2.
  • Na kontaktní e-mail vám zašleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od zaslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem, chcete využívat samoobsluhu Moje  O2, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O2 prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme také v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.

Co je digitální ověření zákazníka a jak mi pomůže?

Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu

  • Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Vše stačí nafotit pomocí chytrého telefonu s nainstalovanou aplikací Moje O2.

  • Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout téměř kdekoliv. Třeba na poště nebo prodejně.

  • Některé naše digitální služby můžete začít využívat ihned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.

  • Jestliže chcete aktualizovat své údaje, třeba při stěhování, zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte tak chodit na prodejnu ani volat call centrum.

Kdo může digitální ověření využít?

Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace vašich identifikačních údajů (například bydliště).

Používání digitálního ověření zákazníka je zcela bezpečené

Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je vše zašifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.

Jak digitální ověření používat?

Co je O2 ID a jak ho získám?

O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.

Co když zapomenu O2 ID?

Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O2 ID), navštivte některou z O2 prodejen. Pokud si e-mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Co když zapomenu heslo do Moje O2?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Může mít o čerpání služeb v Moje O2 přehled i manžel nebo manželka?

Ano, v Moje O2 je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).

  • Primární správce zákazníka
    Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždy jen jeden. Má kompletní práva na všech zákaznických účtech a tarifech. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší. 

  • Správce zákazníka
    Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může. 

  • Správce služby
    Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže provést změnu tarifu. 

  • Uživatel tarifu
    Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby. 

Mám předplacenou kartu. Musím mít O2 ID pro přístup ke službě Moje O2?

Ne, O2 ID v takovém případě nepotřebujete. Do Moje O2 se jednorázově přihlásíte přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O2. Službu Moje O2 pak můžete využít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.

V mobilní aplikaci mi nefunguje jednorázové přihlášení
  • Přihlášení přes SMS
    Pokud vám ani přes opakované zaslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.
  • Přihlášení přes síť O2
    Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O2 přes síť musí telefon k internetu přistupovat přes mobilní síť O2.
Proč mám povolit přístup k biometrice a push notifikacím?

Přístup k biometrice je třeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.

Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavené pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).

V mobilní aplikaci vidím nesprávná data

Využijte chat s operátorem, který v Moje O2 najdete v sekci Kontakt/Online chat. Nebo nám chybu nahlaste přes sdělení zpětné vazby v sekci Kontakty/Poslat feedback / Ohodnotit aplikaci.

Můžu mít v aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Ano, v mobilní aplikaci může být přihlášeno více zákaznických účtů zároveň. Musíte však mít nastavené stejné přihlašovací údaje pro všechny zákazníky, ke kterým chcete přistupovat.

Aplikace umožňuje různé kombinace zákaznických účtů:

  • předplacená služba (kredit)
  • služba placená každý měsíc
  • O2 Family zákazník
Funguje mobilní aplikace i zákazníkům O2 Family?

Ano, aplikace Moje O2 funguje i zákazníkům O2 Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O2 Family ID (e-mail).