Testovací stránka O2 Security

Upozornění

Vaše služba O2 Security byla detekována jako nefunkční nebo je špatně nastavena.

Nejčastější příčiny nefunkční služby O2 Security

Ověřte si, že je služba aktivní

V portálu Moje O2 si snadno ověříte, jestli máte službu O2 Security aktivovanou.

Máte správně nastavený DNS server?

Pokud se vám na této stránce nezobrazí bezpečnostní upozornění a zároveň je služba v portálu Moje O2 aktivní, tak je pravděpodobně problém s nastavením statické DNS. Návod na správné nastavení DNS na koncovém zařízení naleznete v Podpoře.

Jak zapnout blokaci hrozeb

Otevřete si Moje O2 a klikněte na nastavení služby O2 Security. Na úvodní stránce zákaznického portálu si zkontrolujte, zda nemáte manuálně vypnuty jednotlivé druhy ochrany:

  • Blokování přístupů na nebezpečné stránky
  • Blokování aktivit malwaru
  • Blokování phishingové aktivity

Pokud ano, opětovně si je zapněte. Ochrana O2 Security by již měla být aktivní.

Surfujete na veřejné Wi-Fi?

Služba O2 Security vás chrání při surfování na internetu od O2. Když se připojíte do sítě jiného poskytovatele, například přes veřejnou Wi-Fi v restauraci, tak vás před hrozbami ochránit neumí.

Podmínky používání cookies