Jak si objednat pevnou linku, internet nebo O2 TV

Je to stejně jednoduché jako nakupovat v e-shopu.

Do objednávky zadejte adresu, kde budete chtít službu využívat. Buď tu, kde už nějakou službu využíváte, nebo novou adresu.

2

Vložte do košíku tarif, o který máte zájem.

3

Pokud si objednáváte internet na doma nebo do kanceláře, vybere systém nejvhodnější technologii a zařízení pro danou službu na zvolené adrese.

4

Z nabídky si vyberte způsob doručení zařízení.

5

5a

Doporučujeme využít variantu „Doručení a instalace technikem“ (pokud je k dispozici). Technik zprovozní přípojku i případný modem najednou a vy se nebudete muset o nic starat.

5b

Pokud zvolíte „Samoinstalační balíček“, pak vám zařízení přijde až poté, co vás navštíví technik a zřídí přípojku. 

5c

U bezdrátového internetu zvládnete instalaci hravě sami – jenom zapojíte modem do elektrické sítě a dáte ho tam, kde budete mít nejlepší signál, ideálně na okno.

6

Poté vyplníte potřebné kontakty – kde budeme přípojku zřizovat a kam máme poslat zařízení.

7

Pokud od nás ještě pevnou linku, internet nebo O2 TV nemáte, bude potřeba zřídit novou přípojku. Vyplňte prosím co možná nejvíc možných termínů – čím víc, tím snáz najdeme brzo nějaký společný (termíny, které uvedete, nejsou závazné, jsou to jen návrhy).

8

Také technikovi zanechte (v oddílu Instalační otázky) všechny potřebné poznámky – třeba s jakým předstihem máme o příjezdu informovat, abychom vás zastihli, jak je označený váš zvonek apod.

9

Pokud v rekapitulaci objednávky všechno sedí, dokončete ji tlačítkem „Pokračovat“.

10

Brzy se vám ozveme přes SMSku či e-mail. Dáme vědět, kdy přesně přijede technik anebo kdy vám kurýr doručí zařízení.

Někdy se nám nepodaří vybrat termín příjezdu technika podle těch, které jste v rámci objednávky zadali jako návrhy. Potom vám zavolá náš O2 specialista a domluví s vámi čas, kdy se vám příjezd technika bude hodit.

Pokud už máte termín potvrzený, ale potřebujete ho změnit, zavolejte nám. O2 specialista s vámi vybere termín nový.

Službu můžete začít používat hned, jak vám technik zřídí přípojku a přijde vám objednané zařízení.

Co když chci službu zavést do domu, který není (jenom) můj?

Pokud instalací zasahujeme do společných prostor (třeba v paneláku nebo v administrativní budově), musíte našemu technikovi předložit souhlas vlastníka nemovitosti. Tento formulář vyplňte buď přímo s majitelem, nebo s předsedou SVJ, popř. správcem nemovitosti.

Co když ještě nemáme přidělené číslo popisné?

Při zadávání adresy klikněte na volbu „Přidat GPS souřadnice“.  Najdete je ve veřejně dostupných mapách. V jakém tvaru máte souřadnice vložit, najdete v nápovědě. Stejně jako u běžně vložené adresy systém ověří, jaké jsou u vás dostupné technologie.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies