Stačí jít do našeho eShopu a najít si svůj kousek. Na detailu každého zboží uvidíte, jestli ho máme skladem v eShopu, ve vybraných O2 Prodejnách nebo obojí. Pokud je skladem, hurá, můžete objednávat!
Pak už jen stačí vyplnit pár údajů, které budeme k vyřízení objednávky (nebo rezervace) potřebovat. Jakmile vše vyplníte a odešlete, pošleme vám e-mailem a SMS zprávou potvrzení, že všechno proběhlo hladce a na vyřízení už pracujeme.
Máte slevový kód? Uplatníte ho při nákupu v kterékoli O2 prodejně nebo v košíku. Zboží si můžete předem rezervovat v našem eShopu přes tlačítko "Zjistit dostupnost na prodejně", které najdete na detailu zboží.
Pokud už jste objednávku nebo rezervaci odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, dejte nám vědět nebo si objednávku překontrolujte v Moje O2. Na vaše otázky odpovíme v našem O2 chatu.
Všechny podrobné podmínky nákupu v eShopu najdete v Nákupním řádu.
Název | Velikost |
---|---|
Nákupní řád O2 eShopu |
80 kB
Stáhnout
|
V eShopu si můžete zboží objednat, nebo jen zarezervovat v O2 Prodejně. Pokud si v eShopu rovnou objednáte, přiveze vám zboží některý z našich přepravců, nebo si jej můžete vyzvednout na výdejním místě. Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 15:00, předáme balíček dopravci ještě ten samý den. A další pracovní den ho máte doma.
Všechny podrobnosti o způsobech dopravy jsme pro vás sepsali na samostatnou stránku.
Za objednávku zaplatíte v hotovosti přímo dopravci při převzetí, nebo můžete využít jednu z našich dalších platebních metod, jako je například online platba platební kartou.
Když balíček přebíráte, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.
Pokud si chcete zboží koupit v O2 Prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho předem zarezervovat. Všechny informace o rezervaci zboží na prodejně jsme pro vás sepsali na stránku o způsobech dopravy.
Kdyby se na vašem novém kousku něco pokazilo, stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně. Sepíšeme s vámi reklamaci. S sebou budete potřebovat porouchané zařízení a záruční list, dodací list nebo stvrzenku o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 30 dní.
Zkuste jednu z těchhle stránek: