Platba přes internet

Své online nákupy můžete platit pohodlně přímo v mobilu na pár kliknutí nebo na internetu v počítači přepsáním autorizačního kódu. 

Jak nastavit platby přes internet v Moje O2

Platbu přes internet si aktivujete v Moje O2 v sekci Nastavení.

Aktivní služba

Můžete platit Platbou přes internet.

  • Povoleno vše: můžete platit za všechny typy služeb.
  • Platební služby povolené, všechno ostatní zakázáno: můžete platit jen za nedigitální zboží, všechno ostatní je zakázané.
  • Povoleno vše kromě předplatného: jakékoliv služby předplatného charakteru (opakované zpoplatnění třeba po týdnu) jsou zakázané, ostatní je povolené.
  • Povoleno vše kromě erotiky: můžete platit za všechny typy služeb kromě služeb pro dospělé.
  • Zakázáno vše: Platba přes internet je sice jako metoda aktivní, ale s parametrem zakazujícím jakékoliv použití.

Parametry nejde kombinovat (tj., nemůžete vybrat 2 a víc parametrů).

Neaktivní služba

Platbu přes internet nemůžete použít (stejný stav jako u Zakázáno vše).

PRO ZABLOKOVÁNÍ SLUŽBY VYUŽIJTE STATUS NEAKTIVNÍ NEBO AKTIVNÍ S PARAMETREM „ZAKÁZÁNO VŠE“.

Kontakt na poskytovatele služby

Poskytovatele zjistíte z prvních 7 číslic čísla platby, které najdete ve svém detailním vyúčtování.

platba přes internet

Seznam všech poskytovatelů služeb placených platbou přes internet.

Jak nastavit vlastní limity a mít platbu přes internet pod kontrolou

Další nastavení transakčního, denního a měsíčního limitu pro všechny vaše platby přes internet i u konkrétních partnerů snadno zvládnete tady. 

Můžete tak mít veškeré transakce plně pod kontrolou. A to nejen ty své, ale i na telefonních číslech používaných členy vaší rodiny. Pro dokonalý přehled si můžete u svého čísla nastavit posílání SMS notifikací o platbách na jiných číslech. 

Jak zaplatit přes O2 při nákupu zboží a služeb na webu
  1. Na internetové stránce, kde kupujete produkt nebo službu, zvolíte platbu pomocí platby přes O2 nebo přes mobilního operátora.
  2. Vložíte telefonní číslo, ze kterého chcete platit.
  3. Obratem vám pošleme SMS s PINem. Ten slouží pro autorizaci platby. PIN prosím nesdělujte nikomu dalšímu. 
  4. Jakmile platba úspěšně proběhne, posšleme vám SMS. 
  5. Nakonec si můžete vybrat, jestli chcete přesměrovat zpátky na internetové stránky obchodníka, nebo stránky zavřít.  
Pozor na děti a nechtěné nákupy zboží nebo služeb z mobilního telefonu

Víme, že vyplňování nebo přepisování jakýchkoliv údajů během platby je otravné, proto se snažíme cestu k platbě udělat co nejjednodušší, na pár kliknutí. S každým poskytovatelem služeb jednáme o co nejlepší zákaznické zkušenosti. Ostatně jde o prodej jejich služeb.  

Nezapomínejte proto, že zaplatit Platbou přes internet zvládne opravdu každý. I malé dítě. Chraňte svůj telefon a především peněženku před nečekanými nákupy. 

Identifikátor (ID) platby

Každá transakce platby přes internet má svoje ID. Toto vám pošleme v SMS potvrzující platbu a najdete ho taky v měsíčním vyúčtování.

ID je 18místné číslo složené z parametrů: AAAAAAABCCCCCCCCCC, kde: 

  • "AAAAAAA", tj. prvních 7 číslic ID identifikuje poskytovatele služby nebo zboží.  
  • "B", tj. 8. číslice určuje typ poskytnuté služby: 
  • "0" pro digitální obsah a služby 
  • "1" pro speciální projekty a fyzické zboží 
  • "2" pro předplatné služby 
  • "9" pro služby pro dospělé 
  • "CCCCCCCCCC" označuje zpravidla číslo objednávky nebo jiný identifikátor nákupu. Tohle číslo přiřazuje při transakci obchodní partner O2. 
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek