Ověřte si dostupnost internetu s PRO zabezpečením

Pro přesnou nabídku pevného internetu zadejte svou adresu.

Načítání

    Vyberte si z nabídky tarifů Internetu PRO

    Optický až 2000 Mb/s

    Náš nejrychlejší internet pro rozsáhlé kanceláře, které používají internet na velkém počtu zařízení.
    Oneplay k Internetu jako bonus k Internetu PRO
    Oneplay k Internetu s 52 kanály jako bonus

    Získáte 52 kanálů a každý měsíc 5 titulů z videotéky filmů a seriálů Oneplay. A prvních 7 dní vybraný obsah z vyššího tarifu na zkoušku.

    O₂ Security PRO v ceně Internetu pro živnostníky
    Bezpečný internet s O₂ Security PRO v ceně

    O₂ Security PRO chrání všechna zařízení připojená k vaší síti před podvodnými a zavirovanými stránkami, odcizením hesel a dat.

    O2 Prémiová péče
    O₂ Prémiová péče s garancí dostupnosti připojení

    Užijte si zvýšenou servisní podporu a garanci dostupnosti připojení 99 % času.

    399 Kč bez DPH / měsíc
    od 7. měsíce dle zvoleného tarifu

    MAX až 250 Mb/s

    Rychlé připojení, se kterým můžete vést videohovory ve vysoké kvalitě, používat náročné aplikace, stahovat a nahrávat větší soubory.
    Oneplay k Internetu jako bonus k Internetu PRO
    Oneplay k Internetu s 52 kanály jako bonus

    Získáte 52 kanálů a každý měsíc 5 titulů z videotéky filmů a seriálů Oneplay. A prvních 7 dní vybraný obsah z vyššího tarifu na zkoušku.

    O₂ Security PRO v ceně Internetu pro živnostníky
    Bezpečný internet s O₂ Security PRO v ceně

    O₂ Security PRO chrání všechna zařízení připojená k vaší síti před podvodnými a zavirovanými stránkami, odcizením hesel a dat.

    O2 Prémiová péče
    O₂ Prémiová péče s garancí dostupnosti připojení

    Užijte si zvýšenou servisní podporu a garanci dostupnosti připojení 99 % času.

    399 Kč bez DPH / měsíc
    599 Kč od 7. měsíce

    V cenách jsou započítané akční slevy platné při sjednání nové služby. Více v ceníku služeb pro podnikatele a firmy.

    Všechny tarify jsou bez závazku

    Zvýšená servisní podpora pro rychlé řešení problémů

    Garance dostupnosti připojení 99 % času

    Snižte si cenu internetu o 165 Kč bez DPH každý měsíc

    Slevu 165 Kč bez DPH měsíčně k O₂ Internetu PRO získáte, pokud od nás máte aspoň jeden mobilní tarif. Díky balíčku O₂ Spolu vám zlevní i ostatní služby.

    Snižte si cenu internetu díky balíčku O2 Spolu
    • Bezpečnost na internetu

      Maximální zabezpečení s O₂ Security PRO

    • Rychlé a stabilní internetové připojení

      Rychlé a stabilní připojení

    • Oneplay k Internetu jako bonus

      Oneplay k Internetu jako bonus

    Čím je Internet PRO unikátní

    • Chrání před online hrozbami
    • Blokuje nebezpečné maily
    • Filtruje škodlivý obsah
    • Zajišťuje automatické aktualizace
    • Poskytujeme prémiovou péči a podporu
    • Posíláme pravidelné reporty

    Jak si objednat O₂ Internet PRO

    Objednání internetu do kanceláře je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží hned po instalaci. Jak na to?

    1. Ověřte dostupnost

      Zadejte adresu, na které chcete zřídit internetové připojení. My okamžitě ověříme dostupnost a ukážeme vám nabídku.
      Ověřit dostupnost

    2. Objednejte tarif i zařízení

      Vyberte tarif z nabídky a objednejte si ho online. Přidat k němu můžete i vybrané zařízení. Nejste si jistí výběrem? Rádi vám poradíme (CMB)

    3. Zvolte úroveň zabezpečení

      Nastavený máte základní Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete zadarmo změnit v Moje O₂.
      Informace o úrovních zabezpečení

    4. Vyberte si termín zapojení

      Termín zapojení vám telefonicky potvrdíme. Náš technik se o všechno postará. Doveze vybrané zařízení a internet zprovozní a nastaví.

    Jak si objednat O₂ Internet PRO

    O₂ Smart Box zajistí Wi-Fi připojení do kanceláře

    O₂ Smart Box s funkcí Inteligentní Wi‑Fi průběžně vylepšuje pokrytí signálem a postará se o vysokou rychlost přenosu dat bez kolísání výkonu. Když k němu připojíte ještě O₂ Smart Box Optic + Booster, snadno vytvoříte Mesh síť a Wi‑Fi signálem pokryjete třeba celé patro kancelářské budovy nebo rozsáhlé prostory vašeho provozu.

    O₂ Smart Box vylepší internet do kanceláře

    Nevíte si rady s výběrem internetu?

    Zanechte nám číslo a my vám poradíme.

    Zavoláme vám
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude ihned kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude ihned kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s výběrem internetu? Zanechte nám číslo a my vám poradíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat

    Podrobné informace O₂ Internet PRO

    Často kladené dotazy k O₂ Internetu PRO

    Potřebuju k internetu modem?

    Ano, pro funkční internet potřebujete modem. Na všechny naše modemy máte pětiletou záruku a po zaplacení vám zůstávají.

    Modem už mám, můžu ho použít?

    Svůj současný modem můžete použít, pokud splňuje standard DSL2. Pro nejlepší zážitek doporučujeme k bezdrátovému internetu O₂ 5G Box a k pevnému nebo optickému internetu O₂ Smart Box. Pro optický tarif s rychlostí 2000 Mb/s budete potřebovat Optic Box. Všechny modemy zvládnou připojit až 10× víc zařízení než běžný modem.

    Jak bude probíhat změna poskytovatele? Nezůstanu bez internetu?

    Výpadku služeb se nemusíte bát. Převod k nám proběhne plynule. Všechno, co budete potřebovat k převodu internetu, najdete tady.

    Můžu si změnit rychlost internetu?

    Ano. Pokud máte na dané adrese dostupnou vyšší nebo nižší rychlost, můžete tarif kdykoliv změnit. Požadavek vyřešíte jednoduše na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.

    Co obsahuje Oneplay k Internetu?

    Ke svému internetovému tarifu dostanete Oneplay k Internetu se 42 televizními kanály. Těšit se můžete na oblíbené stanice České televize, Novy, Primy nebo Barrandova. Nechybí ani filmové, dětské a dokumentární kanály. Každý měsíc se můžete podívat na 5 titulů z videotéky filmů a seriálů Oneplay. A prvních 7 dní získáte vybraný obsah z vyššího plánu na vyzkoušení.

    Co dělat v případě nespokojenosti?

    Řekněte nám, co je špatně. Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku (800 02 02 02) nebo se stavte v kterékoliv O₂ Prodejně. Společně najdeme řešení, které bude vašim potřebám vyhovovat líp. Pokud jste definitivně rozhodnutí pro odchod, i tehdy jsme tu pro vás. Odejít je snadné. Abyste nemuseli nic hledat, tady najdete postup, jak službu zrušit.

    Často kladené dotazy k O₂ Security PRO

    Co je to O₂ Security PRO?

    O₂ Security PRO je služba, která zabezpečuje vaše internetové připojení.

    Před čím mě O₂ Security PRO chrání?

    Před bezpečnostními hrozbami jako jsou viry, spyware, trojští koně, phishing. Zabrání přístupu k doménám obsahujícím nebo šířícím malware. U vyšších bezpečnostních profilů zajistí i blokaci obsahu pro dospělé nebo her.

    Ochrání všechna připojená zařízení – telefony, počítače i ostatní firemní zařízení.

    Jak funguje O₂ Security PRO?

    Zablokuje vstup na stránky, které mohou obsahovat zavirovaný obsah - kód, soubor nebo aplikaci. 

    Musím O₂ Security PRO aktualizovat?

    Ne. O₂ to udělá za vás, o nic se nemusíte starat.

    Jak můžu vypnout či znovu zapnout SMS a e-mailové notifikace o zachycené hrozbě?

    1. Přihlaste se do Moje O₂  a otevřete si přehled služeb.
    2. Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
    3. Klikněte na tlačítko Změnit úroveň zabezpečení.
    4. Pro vypnutí ve volbě Notifikovat incidenty odklikněte nastavení.
    5. Pak klikněte na dokončit změnovou Objednávku.
    Úrovně zabezpečení internetového připojení

    Nabízíme čtyři úrovně zabezpečení. Při objednání tarifu máte výchozí Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete v Moje O₂ zadarmo změnit tak, jak potřebujete.

    Úrovně zabezpečení

    1. Profil 0
      Pokud nastavíte Profil 0, zabezpečení se vypne.
    2. Profil 1
      Blokuje přístup na nebezpečné stránky (DNS filtr).
    3. Profil 2
      Blokuje malware (škodlivé programy), škodlivý provoz ohrožující vaše zařízení, přístup na nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika jako jsou nežádoucí reklamy, sledovací prvky, nebo nešifrované spojení.
    4. Profil 3
      Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
      Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení dat např. torrenty. Řídí vytíženost připojení.
    5. Profil 4
      Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
      Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení, např. torrenty.
      Dále blokuje obsah pro věkovou skupinu 18+ (pornografie, hazard a online hry) a zahrnuje zabezpečení proti přetížení připojení.

    * U tarifů řady Internet Kabelový PRO je dostupná pouze úroveň zabezpečení Profil 0 a Profil 1.
     

    Jak změnit úroveň zabezpečení?

    1. Přihlaste se do Moje O₂ a otevřete si přehled služeb.
    2. Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
    3. Klikněte na tlačítko "Změnit úroveň zabezpečení."
    4. Zvolte novou úroveň zabezpečení a volbu uložte.
    Chcete přejít s internetem k O₂?

    Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O₂ a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:

    1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O₂

    • Lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O₂ telefonicky, v O₂ Prodejně nebo u zprostředkovatele O₂.
    • K přijetí žádosti budeme potřebovat:
      • Identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného k rušené službě. Všechny údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem. Pokud došlo k jejímu uzavření před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele nebo v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí).
      • Ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo).
      • Vámi navrhovaný termín změny (nejdřív uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti).
    • Součinnost u navazujících kroků (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou nebo zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, jestli změnu potvrdit, a taky (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny nebo dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě.

    2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

    • Nejpozději pracovní den následující po doručení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté.
    • Pokud ji odmítne, žádost zrušíme (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU už jinou žádost eviduje).

    3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

    • Pokud stávající poskytovatel odpoví, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu žádost potvrdíme nebo zrušíme (v případě, že nedostaneme váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, můžeme žádost zrušit).
    • Co nejdřív po doručení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O₂ (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku). V závislosti na výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, pokud není možné službu zřídit.
    • V případě, že se liší vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli.

    4. Samotná změna

    • K aktivaci služby od O₂ dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili.
    • K tomu samému dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu.
    • Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nebude delší než jeden pracovní den.

    Pokud v důsledku porušení povinností O₂ dojde k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O₂; její výši a způsob uplatnění najdete tady.

    Nenašli jste, co jste hledali?