Nehledejte pracně, co kde zrovna nefunguje nebo kde se dá co zlepšit. S eWatch hned na první pohled víte, co a jak.
V eWatch vidíte reálnou vytíženost jednotlivých linek. Díky tomu je můžete efektivně optimalizovat tak, jak potřebujete. Hned víte, kde přidat kapacitu nebo kde naopak můžete ušetřit
Včas se dozvíte o všech plánovaných odstávkách a výpadcích datových linek, kterým se při neustálém technologickém rozvoji naší sítě nevyhneme. Vždy budete mít přehled, na kdy jsou naplánované a jak dlouho budou trvat. Abyste se na to mohli připravit a abychom případně společně vymysleli, jak v případě odstávky postupovat.
U všech svých služeb vidíte, jakou máte ve smlouvě slíbenou dostupnost a zároveň vidíte v reálném čase, do jaké míry plníme SLA.
Když se objeví problém, můžete nám v eWatch rovnou zadat požadavek na opravu. Nebo třeba jen na konzultaci. U svého požadavku vždycky navíc uvidíte, v jakém je stavu. Už tedy nemusíte volat technickou podporu. Požadavky i konzultace vyřídíte rychle a on-line.
Naše internetové a datové služby využívají tyto společnosti:
Přístup a přihlašovací údaje do portálu eWatch, kde máte základní monitoring datových linek, získáte už v ceně datových služeb.
Pokud už tedy nějakou máte, můžete se rovnou přihlásit do portálu.
Když neznáte přihlašovací údaje
Jestli si nejste jistí heslem, můžete si ho obnovit. Stačí vám k tomu vaše uživatelské jméno. Pokud neznáte ani své uživatelské jméno, požádejte o pomoc našeho obchodního zástupce nebo napište na sd@o2.cz.
Stačí, když se ozvete svému obchodnímu zástupci. On vše zařídí. Nebo volejte na 800 111 777. Můžete nám také na sebe nechat kontakt, a my se ozveme vám.
Heslo si obnovíte snadno sami a on-line. Stačí vám k tomu vaše uživatelské heslo.