Nemůžu se přihlásit do aplikace O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost snadno ověříte, když se s nimi zkusíte přihlásit do Moje O2 .

    Ukázka zadání špatných přihlašovacích údajů

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Případně si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Položka zapomenuté heslo u přihlášení

    Vyplňte e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Poslat e-mailem“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, přes který si nastavíte nové heslo pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nepamatujete si e-mail pro přihlášení?

    Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O₂ ID), stavte se v některé z O Prodejen.

    Pokud si e-mailem nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2

Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, ještě během objednávky vás vyzveme k registraci do Moje. Budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, přes který se do Moje O2 budete přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla.

  • Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám na e-mail odkaz, přes který registraci do Moje O2 dokončíte.
  • Pokud e-mail nevidíte v doručené poště, podívejte se ještě do složky nevyžádané pošty.
  • Platnost registračního odkazu je 72 hodin, proto dokončení registrace zbytečně neodkládejte.
  • Platnost odkazu vypršela? Nic se neděje. Postupujte podle návodu.

Bez dokončené registrace se do Moje O2 (a tedy ani do O2 TV) nepřihlásíte. 

O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O₂

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O₂ a spravujte všechny své služby online. Jednoduše a bez nutnosti navštěvovat prodejnu.
  • budete mít své služby pod kontrolou
  • vyúčtování i aktuální informace na jednom místě
  • plno atraktivních nabídek a slev