Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ní nyní postupně převádíme. O všech změnách vás budeme včas informovat.
Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou totožné jako pro přihlášení do samoobsluhy Moje O2. Ujistěte se, že se s těmito údaji můžete do Moje O2 přihlásit.
Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Případně si heslo obnovte přes tento odkaz.
Vyplňte svůj e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a pokračujte na tlačítko „Další“.
Na e-mail vám zašleme odkaz pomocí kterého si vytvoříte nové heslo pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).
V případě, že si nepamatujete svou e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2, přejděte na tuto stránku a pomocí mobilní aplikace Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřiďte.
Případně můžete navštívit naši prodejnu O2.
Pokud si objednáte O2 služby z našich stránek, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. K registraci budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, který budete používat k přihlašování do Moje O2. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření vašeho hesla.
Pokud nebudete mít dokončenou registraci, nebudete se moci přihlásit do Moje O2, a tedy ani do O2 TV.
Změnu O2 ID (e-mail) nebo registraci do Moje O2 můžete dodatečně provést online pomocí digitálního ověření v mobilní aplikaci Moje O2.
Tento postup můžete využít, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo nemáte registraci do Moje O2.
Zkuste jednu z těchto stránek: