Nemůžu se přihlásit do O2 TV

Vyberte si, kterou O2 TV máte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ni postupně převádíme. Na všechny změny vás včas upozorníme.

Nová O2 TV 2.0
Původní O2 TV

Nemůžete se přihlásit v nové O2 TV 2.0

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se přes O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost ověříte, když se s nimi zkusíte přihlásit do Moje O2.

    Obrazovka s neplatným přihlášením do O2 TV

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Nebo si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Volba zapomenutého hesla u přihlášení

    Vyplňte svůj e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Odeslat e-mail“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, který použijete k vytvoření nového hesla pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nemáte registraci do Moje O2 nebo si nepamatujete e-mail pro přihlášení?

    V tom případě přejděte na tuhle stránku. V mobilní aplikaci Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.

    Nebo se stavte v některé z O2 Prodejen.

    Obrazovka pro zapomenuté přihlašovací údaje

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2

Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, vyzveme vás přímo v průběhu objednávky k registraci do Moje O2. Budete k tomu potřebovat kontaktní údaje a e-mail, přes který se budete do Moje O2 přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla.

  • Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám e-mailem odkaz pro dokončení registrace do Moje O2.
  • E-mail jste v doručené poště nenašli? Podívejte se prosím do složky Spam nebo Nevyžádaná pošta.
  • Platnost registračního odkazu je 72 hodin, proto dokončení registrace zbytečně neodkládejte.
  • Pokud vám ale platnost odkazu vypršela, nic se neděje. Postupujte podle návodu.

Bez dokončené registrace se do Moje O2 (a tedy ani do O2 TV) nepřihlásíte.

Změna O2 ID nebo nová registrace

Změnu O2 ID (e-mail) nebo registraci do Moje O2 zvládnete i dodatečně. Jednoduše online přes digitální ověření v mobilní aplikaci Moje O2.

Postup můžete využít, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo nemáte registraci do Moje O2.

Nemůžu se přihlásit v původní O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Obrazovka nesprávného přihlášení původní O2 TV

    Správnou kombinaci jména a hesla si snadno ověříte přihlášením do Moje O2. Přihlašovací údaje jsou totiž stejné.

  2. Zapomněli jste heslo? Můžete si ho obnovit.

    Nové heslo si nastavíte v Moje O2. Stačí vám k tomu přihlašovací jméno, tzn. e-mailová adresa, kterou používáte pro přihlášení do Moje O2. Případně to může být e-mail, přes který jste se registrovali do O2 TV.

    Obnovit zapomenuté heslo

  3. Ověřte si, jestli jste nepřesáhli maximální počet přihlášených zařízení.

    Zobrazila se vám následující hláška?

    Chybový stav 'devices-limit-exceeded' při přihlašování

    Zdá se, že jste překročili maximální počet přihlášených zařízení (mobily, tablety nebo počítače). Bude potřeba se z některého odhlásit.

Tip

U tarifů O2 TV Zlatá, Stříbrná a Bronzová platných od 1. 11. 2019 už nemusíte odebírat přihlášená zařízení. Stačí vypnout set-top box nebo  ukončit vysílání v aplikaci O2 TV v mobilu nebo jiných zařízeních. O2 TV si tak můžete pustit na 1 až 3 zařízeních zároveň.

Pozor: Aplikaci O2 TV nestačí jen vypnout. Nesmí ani zůstat spuštěná na pozadí.

Odebrání přihlášeného zařízení

V kterém zařízení už O2 TV sledujete?

V počítači
  1. Otevřete si O2 TV v počítači, kde jste přihlášení. V pravém horním rohu klikněte na svůj profil.

    Výběr sekce profilu na webu původní O2 TV

     
  2. Vyberte „Připojená zařízení“.

    Položka Přihlášená zařízení v nastavení profilu

     
  3. Odeberte zařízení pomocí tlačítka „Smazat“.

    Smazání vybraného zařízení

     
  4. Teď už se můžete přihlásit na dalším zařízení (mobil, tablet, počítač).
V telefonu nebo tabletu
  1. V pravém horním rohu vyberte ikonu profilu.

    Sekce profilu v aplikaci původní O2 TV

     
  2. Pokračujte kliknutím na „Můj účet“.

    Položka Můj účet v sekci profilu

     
  3. Klikněte na „Správa zařízení“.

    Správa přihlášených zařízení v aplikaci původní O2 TV

     
  4. U zvoleného zařízení klikněte na tři tečky a vyberte „Odstranit“.

    Smazání vybraného zařízení v aplikaci původní O2 TV

     
  5. Teď už se můžete přihlásit na dalším zařízení (mobil, tablet, počítač).

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek