Nemůžu se přihlásit do O2 TV

Vyberte si, kterou O2 TV využíváte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ní nyní postupně převádíme. O všech změnách vás budeme včas informovat.

Nová O2 TV 2.0
Původní O2 TV

Nemůžete se přihlásit v Nové O2 TV 2.0

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou totožné jako pro přihlášení do samoobsluhy Moje O2. Ujistěte se, že se s těmito údaji můžete do Moje O2 přihlásit.

    Obrazovka s neplatným přihlášením do O2 TV

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Případně si heslo obnovte přes tento odkaz.

    Volba zapomenutého hesla u přihlášení

    Vyplňte svůj e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a klikněte na „Odeslat e-mail“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám zašleme odkaz pomocí kterého si vytvoříte nové heslo pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nemáte registraci do Moje O2 nebo si nepamatujete e-mail pro přihlášení?

    V případě, že si nepamatujete svou e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2, přejděte na tuto stránku a pomocí mobilní aplikace Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřiďte.

    Případně můžete navštívit naši prodejnu O2.

    Obrazovka pro zapomenuté přihlašovací údaje

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2

Pokud si objednáte O2 služby z našich stránek, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. K registraci budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, který budete používat k přihlašování do Moje O2. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření vašeho hesla.

  • V případě, že jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, zašleme vám na váš e-mail odkaz, pomocí kterého registraci do Moje O2 dokončíte.
  • Pokud e-mail nevidíte v doručené poště, podívejte se ještě do složky nevyžádané pošty.
  • Platnost registračního odkazu je 72 hodin, proto dokončení registrace zbytečně neodkládejte.
  • Jestliže vám vypršela platnost registračního odkazu, nic se neděje. Postupujte podle návodu níže.

Pokud nebudete mít dokončenou registraci, nebudete se moci přihlásit do Moje O2, a tedy ani do O2 TV.

Změna O2 ID nebo nová registrace

Změnu O2 ID (e-mail) nebo registraci do Moje O2 můžete dodatečně provést online pomocí digitálního ověření v mobilní aplikaci Moje O2.

Tento postup můžete využít, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo nemáte registraci do Moje O2.

Nemohu se přihlásit v původní O2 TV

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla.

    Obrazovka nesprávného přihlášení původní O2 TV

    Správnou kombinaci jména a hesla si můžete ověřit také přihlášením do Moje O2. Přihlašovací údaje jsou totiž stejné.

  2. Zapomněli jste heslo? Můžete si ho obnovit.

    Nové heslo si nastavíte v Moje O2. Stačí vám k tomu přihlašovací jméno, tedy e-mailová adresa, kterou požíváte pro přihlášení do Moje O2. Případně to může být e-mail, přes který jste se zaregistroval/a do O2 TV.

    Obnovit zapomenuté heslo

  3. Ověřte si, zda jste nepřesáhli maximální počet přihlášených zařízení.

    Zobrazila se vám následující hláška?

    Chybový stav 'devices-limit-exceeded' při přihlašování

    Zřejmě jste přesáhli maximální počet přihlášených zařízení (mobily, tablety nebo počítače). Je tedy potřeba se z některého odhlásit.

Tip

U tarifů O2 TV Zlatá, Stříbrná a Bronzová platných od 1. 11. 2019 už nemusíte odebírat přihlášená zařízení. Stačí vypnout set-top box nebo  ukončit vysílání v aplikaci O2 TV v mobilu či jiných zařízeních. Sledovat O2 TV tak můžete na 1 až 3 zařízeních zároveň.

Pozor: aplikaci O2 TV nestačí jen vypnout, ani nesmí zůstat spuštěná na pozadí.

Odebrání přihlášeného zařízení

V kterém zařízení už O2 TV sledujete?

Na počítači
  1. Otevřete si O2 TV na počítači, kde jste přihlášeni. V pravém horním rohu klikněte na váš profil.

    Výběr sekce profilu na webu původní O2 TV

     
  2. Vyberte „Připojená zařízení“.

    Položka Přihlášená zařízení v nastavení profilu

     
  3. Odeberte zařízení pomocí tlačítka „smazat“.

    Smazání vybraného zařízení

     
  4. Teď už se můžete přihlásit na dalším zařízení (mobil, tablet, počítač).
Na telefonu nebo v tabletu
  1. V pravém horním rohu vyberte ikonu profilu.

    Sekce profilu v aplikaci původní O2 TV

     
  2. Pokračujte kliknutím na „Můj účet“.

    Položka Můj účet v sekci profilu

     
  3. Klikněte na „Správa zařízení“.

    Správa přihlášených zařízení v aplikaci původní O2 TV

     
  4. U zvoleného zařízení klikněte na tři tečky a vyberte „Odstranit“.

    Smazání vybraného zařízení v aplikaci původní O2 TV

     
  5. Teď už se můžete přihlásit na dalším zařízení (mobil, tablet, počítač).

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek