Překročili jste v aplikaci chytré televize limit přehrávání O2 TV 

Vyberte si, kterou O2 TV využíváte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ni postupně převádíme. Na všechny změny vás včas upozorníme.

O2 TV 2.0
Původní O2 TV

Co dělat, když v aplikaci chytré televize překročíte limit pro přehrávání nové O2 TV 2.0 

O2 TV si můžete pustit na zařízení, nebo, pokud máte s aktivní balíček Rodinné sledování, až na 3 zařízeních současně.

 

Tip

Chcete si doplňkový balíček Rodinného sledování pořídit nebo jen potřebujete další informace? Využijte chat s našimi O2 Guru. Balíček se dá objednat i v Moje O2.

 

Překročený limit znamená, že aktuálně si O2 TV pouštíte na víc zařízeních (set-top boxy, mobily, tablety, počítače), než vaše služba umožňuje.

Co s tím? Zařízení, na kterém O2 TV právě sledujete, můžete buď vypnout, nebo ho odebrat ze seznamu přihlášených zařízení. Tím se u něj přehrávání ukončí a uvolní se místo pro další zařízení.

Jak odebrat přihlášené zařízení?

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

O2 TV

Prozkoumejte tarify a balíčky O2 TV

Sledujte sportovní přenosy, které jinde nenajdete. Anebo prémiové filmy a seriály díky balíčkům s HBO nebo VOYO. K dispozici máte i víc než 2 000 titulů v O2 Videotéce.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek