Přehrávání je nekvalitní nebo vůbec nefunguje, případně máte v chytré televizi problém s aplikací O2 TV 

  1. Funguje vám správně internet?

    Při potížích s internetem se prosím obraťte přímo na jeho poskytovatele. Internet od O2 zkontrolujte pomocí diagnostiky.

  2. Restartujte modem a pak i chytrou televizi.
    1. Nejdřív odpojením od napájení restartujte modem. Jak na restart modemu?
    2. Až modem naběhne zpátky, restartujte i samotnou televizi. Stačí ji na chvilku vypojit z elektrické zásuvky tak, aby na ní všechno zhaslo.
  3. Jaký problém s aplikací O2 TV v chytré televizi řešíte?

    Přehrávání je nekvalitní (zasekávání obrazu nebo zvuku, rozmazaný obraz, nízké rozlišení obrazu…).

    Ověřte si u chytré televize rychlost a kvalitu internetového připojení.

    Přehrávání je nefunkční nebo nefungují některé funkce (černá obrazovka, nefunkční přetáčení…).

    Postupujte podle toho, kterou chytrou televizi máte:

Ověření rychlosti a kvality internetového připojení v chytré televizi

Nízká rychlost nebo kolísání bezdrátového (Wi-Fi) připojení v chytré televizi jsou nejčastějším důvodem neostrého obrazu nebo jeho "sekání", případně nekvalitního zvuku. 

Nejjednodušší řešení je připojit televizi k modemu síťovým (LAN) kabelem. Samozřejmě, pokud je to možné.

Upozornění: Ve výchozím nastavení televize nemusí fungovat ve zdířce LAN 2 TV, ta je určená pro O2 set-top box.

Ukázka zapojení modemu a TV

Pro ověření kvality připojení chytré televize k internetu si na kanále „777 Africké nebe“ zobrazte technické detaily testovacího videa.

Pokud vaše televize přijímá správně internetový signál, (dostatečně rychle a stabilně), bude se vám zobrazovat 1080p25.

Testovací video se statistikami připojení

V případě, že je zobrazené rozlišení nižší nebo se často mění, znamená to, že vám do  televize nejde dostatečně stabilní a rychlý internet.

Při bezdrátovém připojení (Wi-Fi) je chyba  nejčastěji v nedostatečné kapacitě bezdrátového přenosu. Ta bývá způsobená vzdáleností nebo překážkami mezi televizí a modemem, signál někdy ruší i okolní Wi-Fi sítě na 2,4GHz frekvenci.

Pokud se problém vyskytuje i po připojení televize přes kabel nebo se přes kabel nemůžete připojit, ověřte diagnostikou O2 Internetu rychlost připojení vašeho zařízení.

Chytrá televize se systémem Android / Google TV

Přeinstalujte aplikaci O2 TV (odinstalujte a znova nainstalujte):

  1. Vraťte se na domovskou obrazovku Android / Google TV. Můžete to udělat i přes tlačítko s ikonou domečku na ovladači, pokud ho tam máte.
  2. Kurzorovými šipkami ovladače se přesuňte na položku „Aplikace“ v levém sloupečku a potvrďte volbu potvrzovacím tlačítkem dálkového ovladače.
  3. V nabídce Aplikace by měla být předem označená položka „Stáhnout další aplikace“. Pokud ne, přesuňte se na ni kurzorovými šipkami. Potvrďte volbu ovladačem. Spustí se Obchod Google Play.
  4. V nabídce Obchod Google Play se přesuňte šipkou dolů na položku „Otevřít“ a potvrďte volbu ovladačem.
  5. Kurzorovými šipkami se přesuňte na lupu „Vyhledávání“ vpravo nahoře a potvrďte volbu ovladačem.
  6. V nabídce Vyhledávání se přesuňte kurzorovými šipkami do řádku „Hledat“ a potvrďte volbu ovladačem.
  7. Na zobrazené klávesnici kurzorovými šipkami a potvrzovacím tlačítkem ovladače zadejte „O2 TV“ a volbu potvrďte tlačítkem na zobrazené klávesnici, nebo klávesnici opusťte.
  8. Kurzorovými šipkami na dálkovém ovladači se přesuňte do sekce O2 TV na tlačítko „Odinstalovat“ a potvrďte volbu ovladačem. Pokud se vám zobrazí potvrzovací dialog, ještě jednou potvrďte, že aplikaci chcete odinstalovat. Tím jste aplikaci úspěšně odinstalovali.
  9. Po odinstalaci zůstanete v detailu aplikace O2 TV a mělo by být zvýrazněno tlačítko „Instalovat“. Pokud ne, přesuňte se na něj kurzorovými šipkami a potvrďte volbu ovladačem.
  10. Po dokončení instalace se nově zobrazí tlačítko „Otevřít“. Označte ho kurzorovými šipkami a potvrďte volbu ovladačem, tím aplikaci O2 TV spustíte.
Chytrá televize Samsung se systémem Tizen

Obnovte Smart Hub:

Upozornění: Obnovení Smart Hubu odebere všechny vaše aplikace a nastavení.

  1. Vraťte se na domovskou obrazovku Smart Hubu. Podle typu ovladače můžete pro návrat nejčastěji využít tlačítko s ikonou domečku, případně s nápisem „MENU“.
  2. Kurzorovými šipkami ovladače se přesuňte na dolní liště na položku „Nastavení“ a potvrďte volbu potvrzovacím tlačítkem dálkového ovladače.
  3. V další nabídce přejděte kurzorovou šipkou dolů na položku „Podpora“ a potvrďte volbu.
  4. V nabídce Podpora přejděte na položku „Automatická diagnostika“ a potvrďte volbu.
  5. V nabídce Automatická diagnostika přejděte na položku „Obnovit Smart Hub“ a potvrďte volbu.
  6. Zadejte PIN televize podle zobrazených instrukcí a počkejte, dokud nedojde k obnovení Smart Hubu. Proces obnovy může trvat i víc než 5 minut. Po dokončení procesu jste úspěšně obnovili Smart Hub a tím i odinstalovali aplikaci O2 TV.
  7. Znova projděte úvodní nastavení vaší televize.

Teď nainstalujte aplikaci O2 TV zpátky:

  1. Kurzorovými šipkami ovladače se přesuňte doleva na „APPS“ a potvrďte volbu potvrzovacím tlačítkem dálkového ovladače.
  2. V nabídce Apps se kurzorovými šipkami přesuňte na symbol lupy vpravo nahoře a potvrďte volbu ovladačem.
  3. V nabídce Vyhledávání se přesuňte kurzorovými šipkami do řádku „Hledat“ a potvrďte volbu ovladačem.
  4. Na zobrazené klávesnici kurzorovými šipkami a potvrzovacím tlačítkem ovladače zadejte „O2 TV“ a následně volbu potvrďte potvrzovacím tlačítkem na klávesnici, nebo klávesnici opusťte.
  5. Na označené ikoně O2 TV stiskněte potvrzovací tlačítko ovladače. Tím je aplikace zpřístupněná a hned taky spuštěná.
Chytrá televize LG se systémem webOS

Přeinstalujte aplikaci O2 TV (odinstalujte a znova nainstalujte):

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko s ikonou domečku. Ovladačem se přesuňte na spodní lištu obrazovky.
  2. V dolní liště pomocí dálkového ovladače najděte a označte dlaždici O2 TV. Nad dlaždicí se objeví křížek.
  3. Na označené dlaždici Nová O2 TV stiskněte šipku nahoru, zobrazený křížek se zmenší a vyletí nad něj animací ikonka obličeje.
  4. Na křížku s ikonkou obličeje potvrďte volbu ovladačem. Zobrazí se dialogové okno s dotazem, jestli chcete aplikaci opravdu odebrat.
  5. V zobrazeném dialogovém okně označte volbu „Ano“ a potvrďte volbu ovladačem.

Teď aplikaci O2 TV nainstalujte zpátky:

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko s ikonou domečku. Ovladačem se přesuňte na spodní lištu obrazovky. Na téhle liště vlevo najdete bílou dlaždici s ikonkou čtyř čtverečků „Apps“. Ovladačem se na ni přesuňte a potvrďte výběr.

    Upozornění: V předchozích verzích webOS byla dlaždice růžová se symbolem nákupní tašky a šipkou a nejmenovala se Apps, ale LG Content Store. Nebyla vlevo, ale na liště mezi ostatními aplikacemi. Další postup instalace se u předchozích verzí webOS může odlišovat.
     
  2. V nabídce Apps se dálkovým ovladačem přesuňte na symbol lupy vpravo nahoře a potvrďte volbu ovladačem.
  3. Na zobrazené klávesnici zadejte „O2 TV“ a následně volbu potvrďte, nebo klávesnici opusťte. Pokud se vám po vyhledávání nabídne další výběr, označte ikonu O2 TV a potvrďte volbu ovladačem.
  4. U aplikace O2 TV Označte tlačítko „Nainstalovat“ a volbu potvrďte. Počkejte, než se dokončí stahování a instalace aplikace.
  5. Po dokončení instalace se vám zobrazí nově tlačítko „Spustit“. Označte ho a potvrďte volbu, tím aplikaci O2 TV spustíte.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek