Při potížích s internetem se prosím obraťte přímo na jeho poskytovatele. Internet od O2 zkontrolujte pomocí diagnostiky.
Přehrávání je nekvalitní (zasekávání obrazu nebo zvuku, rozmazaný obraz, nízké rozlišení obrazu…).
Ověřte si u chytré televize rychlost a kvalitu internetového připojení.
Přehrávání je nefunkční nebo nefungují některé funkce (černá obrazovka, nefunkční přetáčení…).
Postupujte podle toho, kterou chytrou televizi máte:
Nízká rychlost nebo kolísání bezdrátového (Wi-Fi) připojení v chytré televizi jsou nejčastějším důvodem neostrého obrazu nebo jeho "sekání", případně nekvalitního zvuku.
Nejjednodušší řešení je připojit televizi k modemu síťovým (LAN) kabelem. Samozřejmě, pokud je to možné.
Upozornění: Ve výchozím nastavení televize nemusí fungovat ve zdířce LAN 2 TV, ta je určená pro O2 set-top box.
Pro ověření kvality připojení chytré televize k internetu si na kanále „777 Africké nebe“ zobrazte technické detaily testovacího videa.
Pokud vaše televize přijímá správně internetový signál, (dostatečně rychle a stabilně), bude se vám zobrazovat 1080p25.
V případě, že je zobrazené rozlišení nižší nebo se často mění, znamená to, že vám do televize nejde dostatečně stabilní a rychlý internet.
Při bezdrátovém připojení (Wi-Fi) je chyba nejčastěji v nedostatečné kapacitě bezdrátového přenosu. Ta bývá způsobená vzdáleností nebo překážkami mezi televizí a modemem, signál někdy ruší i okolní Wi-Fi sítě na 2,4GHz frekvenci.
Pokud se problém vyskytuje i po připojení televize přes kabel nebo se přes kabel nemůžete připojit, ověřte diagnostikou O2 Internetu rychlost připojení vašeho zařízení.
Upozornění: Obnovení Smart Hubu odebere všechny vaše aplikace a nastavení.
Zkuste některou z těchhle stránek: