Žádný nebo nekvalitní obraz O2 TV ve webovém prohlížeči

  1. Používáte podporovaný prohlížeč?

    Správnou funkčnost služby O2 TV vám dokážeme zaručit pouze v podporovaných webových prohlížečích, např. Google Chrome či Microsoft Edge. Jejich úplný seznam naleznete na této stránce. Nemáte-li podporovaný prohlížeč, můžete si některý z podporovaných prohlížečů stáhnout před odkaz ve druhém kroku řešení.

  2. Služba O2 TV nefunguje správně, nebo vůbec?


    Pročistěte váš webový prohlížeč

    Pokračujte příslušným návodem na konci stránky podle toho, který prohlížeč používáte.

    Vyzkoušejte jiný podporovaný prohlížeč

    Pokud nechcete čistit svůj současný prohlížeč, zvolte si jiný. Prohlížeč stáhněte, nainstalujte a ověřte si funkčnost služby v něm.

     

    Tip
    Prohlížeč Microsoft Edge máte v případě operačního systému Microsoft Windows od společnosti Microsoft pravděpodobně již nainstalovaný a stačí jej jen spustit.
  3. Vše se dlouho načítá nebo vám vybraný pořad nejde spustit?

    Jestliže máte tento problém i po pročištění prohlížeče nebo také v jiném prohlížeči, problém může být způsoben internetovým připojením vašeho počítače.

    Dlouhé načítání (točící se kolečko) většinou souvisí s pomalým připojením počítače k internetu, proto je důležité ověřit stav vašeho internetového připojení právě na něm. Ve webovém prohlížeči si na stránce o2.speedtestcustom.com změřte rychlost připojení.

    Minimální potřebná rychlost pro kanály ve standardní kvalitě je 3,5 Mbps. U kanálů s HD rozlišením je to 7 Mbps. Pro kvalitní obraz při zpětném přehrávání je potřeba alespoň 10 Mbps.

    Porovnání speed testů

    TIP: Má-li vaše zařízení zdířku na síťový (LAN) kabel, pro zajištění maximální možné spolehlivosti služby vám doporučujeme jej k modemu připojit kabelem.

    Pokud jste zjistili, že rychlost vašeho internetu není v pořádku, je právě toto příčinou potíží. Pokračujte v řešení tohoto problému s vaším poskytovatelem internetového připojení. Máte-li internet od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak potíže odstranit.

    Pokud je váš internet v pořádku, může být problém ve vašem počítači. Máte-li možnost, ověřte funkčnost služby O2 TV ve webovém prohlížeči na jiném počítači. Pokud tuto možnost nemáte, doporučujeme počítač zkontrolovat antivirovým programem a restartovat.

Mám Google Chrome

V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení.

Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla a další přihlašovací údaje“ a klikněte na „Vymazat data“.

Tuto cestu můžete nahradit i zkopírováním této URL: chrome://settings/clearBrowserData a vložením do vyhledávacího řádku Google prohlížeče.

Vyhledávácí řádek v Chromu

Mám Microsoft Edge

V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby → Vymazat údaje o procházení → Zvolit položky k vymazání.

Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla“ a klikněte na „Vymazat“.

Tuto cestu můžete nahradit i zkopírováním této URL: edge://settings/clearBrowserData a vložením do vyhledávacího řádku Edge prohlížeče.

Vyhledávácí řádek v Edgi

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek