Žádný nebo nekvalitní obraz O2 TV ve webovém prohlížeči

  1. Používáte podporovaný prohlížeč?

    Správnou funkčnost služby O2 TV vám dokážeme zaručit jen u podporovaných webových prohlížečů, např. Google Chrome či Microsoft Edge. Úplný seznam najdete na téhle stránce. Pokud podporovaný prohlížeč nemáte, můžete si některý z podporovaných prohlížečů stáhnout přes odkaz, který najdete v druhém kroku našeho postupu.

  2. Služba O2 TV nefunguje správně, nebo vůbec?


    Pročistěte svůj webový prohlížeč

    Pokračujte příslušným návodem na konci stránky podle toho, který prohlížeč používáte.

    Vyzkoušejte jiný podporovaný prohlížeč

    Pokud nechcete čistit svůj současný prohlížeč, vyberte si jiný. Prohlížeč stáhněte, nainstalujte a funkčnost služby ověřte přímo v něm.

     

    Tip

    Prohlížeč Microsoft Edge máte v případě operačního systému Microsoft Windows od společnosti Microsoft pravděpodobně už nainstalovaný - stačí ho jen spustit.

  3. Všechno se dlouho načítá nebo vám vybraný pořad nejde pustit?

    Pokud váš problém trvá i po pročištění prohlížeče nebo v jiném prohlížeči, může být na vině internetové připojení vašeho počítače.

    Dlouhé načítání (točící se kolečko) většinou souvisí s pomalým připojením počítače k internetu, proto je důležité ověřit stav vašeho internetového připojení právě na něm. Rychlost svého připojení změříte tady: o2.speedtestcustom.com.

    Minimální potřebná rychlost pro kanály ve standardní kvalitě je 3,5 Mbps. U kanálů s HD rozlišením je to 7 Mbps. Pro kvalitní obraz při zpětném přehrávání je potřeba alespoň 10 Mbps.

    Porovnání speed testů

    TIP: Má vaše zařízení zdířku na síťový (LAN) kabel? Když ho přes něj připojíte, zajistíte si tím maximální možnou spolehlivost služby.

    Pokud jste zjistili, že rychlost vašeho internetu není v pořádku, je  potřeba to řešit s vaším poskytovatelem připojení. U internetu od O2 spusťte prosím diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám potíže odstranit.

    Pokud je váš internet v pořádku, může být problém ve vašem počítači. Jestli můžete, ověřte funkčnost O2 TV ve webovém prohlížeči v jiném počítači. Pokud to není možné, doporučujeme počítač zkontrolovat antivirovým programem a restartovat.

Mám Google Chrome

V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana soukromí a zabezpečení → Vymazat údaje o prohlížení.

Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla a další přihlašovací údaje“ a klikněte na „Vymazat data“.

Stejně funguje i zkopírování URL: chrome://settings/clearBrowserData a její vložení do vyhledávacího řádku Google prohlížeče.

Vyhledávácí řádek v Chromu

Mám Microsoft Edge

V prohlížeči přejděte do Nastavení → Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby → Vymazat údaje o procházení → Zvolit položky k vymazání.

Zaškrtněte všechny položky kromě „Hesla“ a klikněte na „Vymazat“.

Stejně funguje i zkopírování URL: edge://settings/clearBrowserData a její vložení do vyhledávacího řádku Edge prohlížeče.

Vyhledávácí řádek v Edgi

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás  on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek