Díky hlasové schránce nepřijdete o žádný důležitý hovor.
Pozor: První volání do schránky musí být z telefonu, ke kterému je zřízená. Průvodce vám poradí s jejím nastavením (nastavení hesla a nahrání pozdravu pro volající). Pokud schránka není nastavená (nedošlo alespoň k nastavení hesla), nelze do ní z jiného telefonu vstoupit.
Díky Doručence zjistíte, kdy si člověk, kterému jste volali, váš vzkaz převzal nebo poslechl.
Doručenka vám přijde jako SMS, jakmile volanému zprávu doručíme, ať už v MMS, odesláním vzkazu na e-mail nebo až si zprávu přehraje v hlasové schránce. Doručenka ale přijde jedině pokud máte zapnutou hlasovou schránku a vy i volaný máte službu Doručenka aktivní.
Schránka je aktivní u každého našeho mobilního tarifu automaticky. Vypnout nebo zapnout ji můžete kdykoliv v Moje O2.
Zákazníci s předplacenou kartou nemají schránku automaticky aktivní a je potřeba ji aktivovat v Moje O2 nebo telefonicky na lince 800 02 02 02.
U předplacené karty, na které není víc než 7 dní kredit, se služba zruší a obsah hlasové schránky se smaže. Po dobití předplacené karty se hlasová schránka aktivuje zpátky, je ale třeba ji znova nastavit.
Hlasovou schránku zrušenou na vaši žádost je možné znova aktivovat nejdřív 7 dní od posledního zrušení.
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Díky heslu se do vaší hlasové schránky nedostane nikdo neoprávněný. Heslo budete potřebovat i pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
Směrování hovorů do schránky jsme pro vaše pohodlí přednastavili. Hovory vám do ní přesměrujeme, pokud máte telefon vypnutý, jste mimo signál nebo hovor do 25 sekund nepřijmete (u předplacené karty je to 30 sekund). Tohle nastavení si ale můžete změnit.
U předplacené karty je potřeba dát pozor na to, že pokud telefonujete a máte vypnutou signalizaci příchozího hovoru, ozve se druhému volajícímu jen obsazovací tón a hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Totéž platí, pokud s předplacenou kartou telefonujete, máte zapnutou signalizaci příchozího hovoru a druhý hovor odmítnete - ani takový hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
Doporučujeme zapojit, když nechcete, aby vás kdokoliv rušil. Všechny příchozí hovory se okamžitě přesměrují do hlasové schránky a váš telefon nebude vůbec zvonit. Nikdo se vám nedovolá, přestože máte telefon zapnutý. Vy ale na libovolná čísla volat můžete.
POŽADAVEK | TVAR KÓDU SÍTĚ |
Okamžité přesměrování hovorů | |
aktivace | **21*602999999# |
zrušení | ##21# |
zjištění stavu | *#21# |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999.
Podmíněné přesměrování si můžete nastavit pro jednu z následujících situací:
SLUŽBA | Aktivace služby | Deaktivace služby | Zjištění stavu |
---|---|---|---|
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ PRÁVĚ VOLÁTE | **67*602999999# | ##67# | *#67# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ NEZVEDÁTE TELEFON | **61*602999999**[doba]# | ##61# | *#61# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ, KDYŽ JSTE MIMO SIGNÁL/MÁM VYPNUTÝ TELEFON | **62*602999999# | ##62# | *#62# |
PŘESMĚROVÁNÍ HOVORŮ PRO VŠECHNY UVEDENÉ PŘÍPADY | **004*602999999# | ##004# | - |
VŠECHNY DRUHY PŘESMĚROVÁNÍ | - | ##002# | - |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je potřeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999. Položka [doba] - uveďte dobu (interval 5-30 po 5 sekundách). Tak dlouho bude telefon zvonit, než dojde k přesměrování.
V případě, že si nastavíte podmíněné přesměrování do hlasové schránky, platíte při mezinárodním roamingu za:
Neplatí pro země EU, kde žádné poplatky za příchozí ani odchozí hovor do hlasové schránky neplatíte.
V případě okamžitého přesměrování hovorů nebo při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora vypnutím telefonu neplatíte nic. U předplacených karet se volání v roamingu do hlasové schránky přesměrují jen při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora.
Parametr | Mobilní tarif | Předplacená karta |
Délka Vaší zprávy pro volající | 60 s | 60 s |
Délka zprávy, kterou Vám může volající nahrát | 120 s | 120 s |
Počet zpráv ve schránce | 30 | 15 |
Faxy | Ne | Ne |
Počet dní uložení zpráv (nové / uložené, poslechnuté) | 35/5 | 35/5 |
Pokud opakovaně uložíte nebo přehrajete zprávu, počítá se 5 dnů znova od posledního přehrání nebo uložení.
AKTIVACE | MĚSÍČNÍ POPLATEK | VOLÁNÍ DO HLASOVÉ SCHRÁNKY |
---|---|---|
zdarma | zdarma | podle tarifu |
Při volání se účtuje první celá minuta, pak se účtuje po vteřinách. Zákazníkům se smlouvou se při volání do hlasové schránky uplatňují volné minuty.
Zkuste jednu z těchhle stránek: