Jaký máte tarif a jak ho můžete změnit

Svůj tarif snadno zjistíte po přihlášení do Moje O2. Tarif můžete změnit jednou za zúčtovací období. Jaké je vaše zúčtovací období, najdete v sekci Vyúčtování. Většinou to bývá jeden měsíc.

  • Nejdřív si najděte svůj tarif a podívejte se na jeho detailní nastavení. V sekci "Informace o tarifu" klikněte na možnost “Změnit”. 
  • Automaticky se vám zobrazí nejvýhodnější dostupná nabídka nového tarifu. Stačí ji potvrdit a tarif vám změníme.    
  • Nevybrali jste si? Nechte nám na sebe číslo. Ozveme se a společně zkusíme vymyslet tarif na míru. 

Tarif můžete změnit na jiný, i pokud na tom stávajícím máte závazek, například zvýhodněný tarif na dva roky.  

Jakmile vaši žádost zpracujeme, pošleme vám potvrzení v  SMS nebo e-mailem. Všechny změny najdete taky v historii objednávek v Moje O2,  stejně jako veškeré dokumenty k aktivaci nového tarifu.

Změna tarifu je bez poplatku. Za nový tarif platíte jen za dny, kdy už byl aktivní. V prvním vyúčtování po změně proto najdete vyúčtování tzv. poměrnou částí - dny se starým tarifem vám budeme účtovat odděleně od tarifu nového. 

Co ještě umí Moje O2?

Mobilní tarify O2

Neomezené mobilní volání, SMS i data

O2 tarify přinášejí různé kombinace volání, SMS a dat tak, aby si vybral opravdu každý. Nejlevnější tarif s neomezeným voláním v síti O2 vás přijde jen na 289 Kč měsíčně.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek