Nejdůležitější informace k převodu do O2​

Tady najdete odpovědi na otázky, které by vás v souvislosti s převodem z Nej.cz / M.NET. do O2 mohly zajímat.

Nej.cz se mění na O2
O vše se postaráme my

O všechno se postaráme

Všechno zařídíme za vás. Jakmile bude všechno hotové, dáme vám vědět. Až budete součástí světa O2, můžete naplno využívat i samoobsluhu Moje O2 a čerpat výhody, které pro své zákazníky máme.

Na téhle stránce najdete odpovědi na všechno, co by vás mohlo v souvislosti s plánovaným převodem do O2 zajímat. A kdybyste náhodou odpověď na svou otázku nenašli, jsme tu pro vás na zákaznické lince.

To nejdůležitější pro vás

Co pro mě znamená změna internetu?

Převedeme vás na O2 Internet s ohledem na typ služeb, které jste doteď měli od Nej.cz / M.NET. .

A pak už si budete moct naplno užívat všechny výhody dostupné pro zákazníky O2. Např. spojit své služby do balíčku O2 Spolu a získat výhodnější cenu. Nebo při splnění všech podmínek vstoupit do světa Unity, který nabízí výhody pro společné zákazníky O2 a Air Bank.

Změní se mi tarif a jeho cena?

Nový tarif od O2 vám v závislosti na využívaném druhu technologie přináší ve srovnání s původním poskytovatelem stejnou, nebo dokonce i vyšší rychlost připojení k síti.

Cenu za služby jsme vám nastavili podle současného ceníku O2 Internetu, a to v závislosti na původní celkové ceně a rychlosti vašeho připojení. Detaily k novému tarifu O2 Internetu a jeho cenu najdete v „Oznámení o změně“, které jsme vám poslali e-mailem nebo poštou.

Změní se způsob platby za mé vyúčtování?

Za O₂ služby můžete platit jednoduše bankovním převodem.

Můžete platit ale taky inkasem.

A pokud jste zvyklí platit přes SIPO, nemusíte se o nic starat. Spolu s Českou poštou všechno zařídíme za vás.

Vyúčtování vám pošleme vždycky po skončení příslušného zúčtovacího období. Například vyúčtování za duben dostanete v květnu.

Víc informací najdete na stránce Vyúčtování služeb od O₂.

Kdy můžu začít používat Moje O2?

Dokud účet kompletně nepřevedeme, zůstává vám k dispozici původní samoobsluha Moje Nej / MŮJ M.NET. .

Jakmile začnete používat služby O2, uvidíte v Moje Nej jen přehled převedených služeb. V tu chvíli už budete mít dostupnou online samoobsluhu Moje O2. Můžete si vybrat, jestli využijete mobilní aplikaci nebo si ji otevřete přímo na našem webuPřístupové údaje do Moje O2 vám automaticky pošleme, až změna proběhne.

V Moje O2 najdete přehled služeb a produktů, vyúčtování nebo zajímavé nabídky v rámci sekce O2 Radosti.

Můžu se k internetu dál připojovat přes původní modem?

Chápeme, že doma už nějaké zařízení máte. Bude vám fungovat dál, dokud se nerozhodnete ho vyměnit.

Se změnou tarifu byste neměli pocítit zhoršení kvality služby ani výpadek.

Pro maximální zážitek z O₂ internetu ale doporučujeme připojení jen přes certifikovaná a optimalizovaná zařízení. Jedině modem koupený u O₂ navíc dokážeme v případě jakéhokoliv problému diagnostikovat a vzdáleně nastavovat.

Co znamená „datum změny“ ?

Datum změny je okamžik, kdy dokončíme převod vašich služeb. Od té chvíle budou vedené u nás. Jde vždycky o první den vybraného kalendářního měsíce. Konkrétní měsíc zjistíte v oznámení, které jsme vám poslali. A jsme tu pro vás i na kontaktních místech.

Na jakou zákaznickou linku můžu volat?

Před převodem do O₂ volejte prosím zákaznickou linku Nej.cz 800 944 300, zákazníci M.NET na linku 773 450 150.

Jakmile vás přivítáme v O₂, jsme tu pro vás na O₂ lince 800 02 02 02.