Mobilní tarify

Nejlevnější volání

FREE O2 60

Neomezené volání a SMS do O2
60 min. do ostatních sítí

50 MB

  • Nejlevnější tarif
  • Spotify Premium na 3 měsíce zdarma
349 Kč
249 Kč s O2 Internetem
Objednat








FREE 200 MB

Neomezené volání a SMS
do všech sítí

 

200 MB

  • Sleva na telefony
  • Spotify Premium na 3 měsíce zdarma
499 Kč
399 Kč s O2 Internetem
Objednat








Výhodná data s neomezeným voláním

FREE 1,5 GB

Neomezené volání a SMS
do všech sítí

1,5 GB

  • Kredit do digitální knihovny
  • Sleva na telefony 
  • Spotify Premium na 3 měsíce zdarma
749 Kč
649 Kč s O2 Internetem
Objednat








FREE 6 GB

Neomezené volání a SMS
do všech sítí

6 GB

  • Kredit do digitální knihovny
  • Sleva na telefony
  • Spotify Premium na 3 měsíce zdarma
849 Kč
749 Kč s O2 Internetem
Objednat








FREE 20 GB

Neomezené volání a SMS
do všech sítí

20 GB

  • Kredit do digitální knihovny
  • Sleva na telefony
  • 600 minut do zahraničí
  • Spotify Premium na 3 měsíce zdarma
1 699 Kč
1 599 Kč s O2 Internetem
Objednat








Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky. Všechny ceny jsou s DPH a se závazkem na 24 měsíců.

Velké množství dat s voláním

Modrá O2 Data
min SMS

3,50 Kč/min do všech sítí
1,50 Kč/SMS do všech sítí

4 GB

349 Kč
249 Kč s O2 Internetem
Objednat








Stříbrná O2 Data
min SMS

3,50 Kč/min do všech sítí
1,50 Kč/SMS do všech sítí

10 GB

499 Kč
399 Kč s O2 Internetem
Objednat








Zlatá O2 Data
min SMS

3,50 Kč/min do všech sítí
1,50 Kč/SMS do všech sítí

20 GB

799 Kč
699 Kč s O2 Internetem
Objednat








Cena platí se závazkem na 24 měsíců. Ceny jsou s DPH.
Více informací o podmínkách a cenách

Jaké výhody dostanete ke každému tarifu

Slevy na chytré telefony

Slevy na chytré telefony

Při pořízení tarifu nad 499 Kč od nás dostanete slevu až 4000 Kč na nový telefon.

30 milionů písniček ve vašem mobilu

30 milionů písniček ve vašem mobilu

Naši zákazníci si mohou všechny výhody Spotify Premium užít na tři měsíce zdarma.

Přístup do digitální O2 Knihovny

Přístup do digitální O2 Knihovny

Získáte přístup k audioknihám, e-knihám, hudbě i hrám. Číst můžete s aplikací přímo v mobilu.

Výhodné nákupy u partnerů

Výhodné nákupy u partnerů

Služby, zábava, sport, cestování, jídlo i telefony s parádními slevami a další akční nabídky.

Volání z a do zahraničí

Zůstaňte ve spojení i za hranicemi Česka. Máme pro vás roamingové tarify i datové balíčky pro výhodné volání a surfování v zóně EU i dalších částech světa.

Více o roamingu

Už 6 let nejlepší mobilní datová síť

Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. A jsme moc rádi, že naši práci oceňujete. Už šestým rokem nás zákazníci ve výzkumu spokojenosti hodnotí jako nejlepší v pokrytí i rychlosti mobilního internetu.

Zjistit víc

Zeptejte se O2 Guru

Kdo jsou O2 Guru

Stavte se osobně

Rezervujte si termín v nejbližší O2 Prodejně a vyhněte se čekání.

Najít nejbližší prodejnu
Podmínky akce

PRAVIDLA MARKETINGOVÉ AKCE MODRÁ, STŘÍBRNÁ A ZLATÁ O2 DATA

1) Výhodu v této akci může získat ke každému svému mobilnímu telefonnímu číslu ("Číslo") s tarifem O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB nebo O2 DATA 10 GB ("Tarif") účastník, který splňuje tyto předpoklady: a) není v prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči O2 po souvislou dobu delší než 30 dnů (zejména s úhradou vyúčtování vystaveného O2), b) není evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu není vydáno rozhodnutí o úpadku a d) v době od 1. 5. 2018 do 31. 5. 2018 požádá o výhodu a současně sjedná nový závazek v délce 24 měsíců k řádnému užívání služby a placení ceny Tarifu ("Závazek").

2) Tato akce není slučitelná s účastí na marketingové akci Vánoce 2017 nebo HW Bonus: pokud účastník k témuž Číslu žádá o voucher, umožňující čerpat slevu v rámci akce HW Bonus, má platný voucher nebo dosud neuplynulo 24 měsíců od poskytnutí slevy z akce Vánoce 2017 nebo HW Bonus k témuž Číslu, nelze mu výhodu z této akce poskytnout.

3) Výhoda spočívá v navýšení objemu dat v ČR a zóně EU: a) o 2 GB v rámci Tarifu O2 DATA 2 GB, b) o 5 GB v rámci Tarifu O2 DATA 5 GB, c) o 10 GB v rámci Tarifu O2 DATA 10 GB.

4) Účastníkovi, který dle těchto podmínek splňuje předpoklady pro získání výhody k Číslu a který o ni požádal, poskytuje O2 výhodu za těchto podmínek: a) u Čísla trvá ujednání Tarifu se Závazkem, b) od sjednání Závazku neuplynulo více než 24 měsíců, c) účastník není v prodlení s plněním Závazku po souvislou dobu delší než 30 dnů.

5) Dojde-li k porušení jakéhokoli předpokladu pro získání výhody (viz čl. 1) či jakékoli podmínky pro poskytování výhody (viz čl. 2 a 4), je O2 oprávněna ihned a bez dalšího poskytování výhody ukončit.

PRAVIDLA MARKETINGOVÉ AKCE HW BONUS - ČERVENEC 2018 (O2 Czech Republic a.s.)

I. Akce

Společnost O2 Czech Republic a.s., IČ 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, PSČ 14022, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322 (dále jen "O2" či "Pořadatel") vyhlašuje pro své vybrané zákazníky marketingovou akci HW BONUS (dále jen "Akce"). Zákazníci, jimž je Akce určena, získají od Pořadatele na svou žádost možnost využít slevu na nákup vybraných elektronických zařízení od O2, pokud u mobilní hlasové služby poskytované Pořadatelem, provedou některý z úkonů vymezených dle těchto pravidel, které mohou uskutečnit prostřednictvím současných distribučních cest Pořadatele v rámci jeho aktuální produktové nabídky a které podporují poskytování služeb novým zákazníkům nebo stávajícím zákazníkům ve větší šíři či kvalitě nebo posilují dlouhodobý vztah zákazníka k Pořadateli. Tato pravidla Akce stanoví výši slevy, způsob jejího poskytování a čerpání, jakož i předpoklady trvání nároku na slevu a postup v případě, že takové předpoklady nebudou splněny nebo že dojde k jejich porušení.

II. Zákazníci

Akce je určena pro účastníky mobilní hlasové služby (dále jen "Služba"), kteří mají uzavřenu nebo uzavřou v době trvání Akce s Pořadatelem smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací o Službě s tarifem z veřejné nabídky Pořadatele pro fyzické osoby (dále jen "Zákazníci"). Akce není určena zejména pro účastníky, kteří v době trvání Akce mají s Pořadatelem sjednánu rámcovou dohodu, nebo se na ně vztahuje individuální cenová nabídka. Akce nemohou využít Zákazníci u Služeb, které jsou využívané pro komunikaci mezi zařízeními či pro automatizovanou komunikaci (zejména Služby v rámci tarifní řady Machine), ani u Služeb poskytovaných v rámci tarifní řady VIVA. Akce rovněž nemohou využít Zákazníci u úkonu ke Službě ani u nákupu zařízení, u kterých uplatňují výhodu plynoucí z jiné marketingové akce. Pořadatel je rovněž oprávněn neposkytnout zákazníkovi možnost čerpat slevu dle těchto pravidel, jestliže mu u téže Služby (identifikované konkrétním telefonním číslem) již poskytl možnost čerpat slevu na nákup zboží v rámci jiné marketingové akce (zejm. Vánoce 2017 nebo dřívější akce HW BONUS), a to dokud Pořadateli dle pravidel takové akce může vzniknout právo požadovat od zákazníka zaplacení částky odpovídající uplatněné slevě nebo dokud takové právo trvá, a není-li v pravidlech akce upraveno, dokud mohou zákazníci v rámci akce nakupovat zboží se slevou. Akce nemohou využít ani Zákazníci u Služeb, u kterých žádají nebo čerpají výhodu z marketingové akce O2 DATA 2 GB + 2 GB, O2 DATA 5 GB + 5 GB nebo O2 DATA 10 GB + 10 GB.

III. Doba trvání Akce

Akce dle těchto pravidel probíhá od 1. července 2018 do 31. července 2018 (dále jen "Doba trvání Akce").

IV. Sleva

Není-li v konkrétním případě sjednáno jinak, Zákazník, který v Době trvání Akce výslovně a prokazatelně učiní u Služby některý z níže definovaných úkonů (kterýkoli z nich dále jen "Transakce"), pokud je pro Zákazníka dostupný v rámci aktuální produktové nabídky Pořadatele prostřednictvím jeho distribučních cest, získá od Pořadatele k první Transakci, kterou provede u konkrétní Služby na každém jednom telefonním čísle či jiném jedinečném identifikátoru Služby a u níž o to současně požádá, možnost při nákupu mobilního telefonu Motorola Moto E, ZTE Blade A521, Xiaomi Note 5A, Nokia 3310, Nokia 3, Nokia 5, Nokia 6.1, Nokia 7 Plus, Nokia 8 Sirocco, Apple iPhone SE 32GB, Apple iPhone SE 128GB, Samsung GalaxyJ5 (2017), Samsung Galaxy A3 (2017), Samsung Galaxy A6, Samsung Galaxy S9 64GB, Samsung Galaxy S9 256GB, Samsung Galaxy S9+ 64GB či Samsung Galaxy S9+ 26GB nebo datového zařízení Huawei E3372H, Huawei E5573s či Lenovo TAB 4 10 LTE nebo balíčku zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H, Lenovo IdeaPad 120 + TP-link M7200 či Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E5573s (kterýkoli z uvedených produktů či balíčků dále jen "Zařízení") u O2 čerpat následující slevu (dále jen "Sleva") ze standardní ceny Zařízení včetně DPH dle ceníku mobilních telefonů a dalších zařízení, vyhlášeného Pořadatelem a účinného ke dni nákupu:

  • Sleva 2.500 Kč k uzavření smlouvy o nové Službě s paušálním tarifem a) O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB či O2 DATA 10 GB se závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců nebo b) ve výši aspoň 399 Kč měsíčně a se závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců, ne však v případě přenesení čísla nebo převedení Služby mezi Pořadatelem a společností O2 Family, s.r.o., IČ 24215554 (dále jen "O2F"); tato základní výše Slevy se dále upravuje za těchto podmínek: a) pokud ke dni nákupu Zařízení Zákazník řádně zaplatil alespoň 3 poslední vyúčtování vystavená Pořadatelem ke stejné službě a nemá vůči němu dluhy po splatnosti, pak (i) v případě nákupu Zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H, Lenovo IdeaPad 120 + TP-link M7200 či Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E5573s se tato Sleva zvyšuje o 3.795 Kč a při sjednání tarifu O2 DATA 10 GB o dalších 2.000 Kč, zatímco (ii) v případě nákupu Zařízení Lenovo TAB 4 10 LTE se tato Sleva zvyšuje o 2.200 Kč, zatímco b) v případě nákupu jiných Zařízení než v odst. 1 písm. a) se tato Sleva zvyšuje o 1.500 Kč, pokud ceníková cena paušálního tarifu Služby, sjednaného v uzavřené smlouvě o nové Službě, včetně DPH dosahuje částky 500 Kč měsíčně,
  • Sleva 1.000 Kč ke sjednání nového paušálního tarifu ke stávající Službě, pokud jde a) o tarif O2 DATA 2 GB, O2 DATA 5 GB či O2 DATA 10 GB s vyšší ceníkovou cenou oproti dosavadnímu tarifu a s nově sjednaným závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců nebo b) o tarif ve výši aspoň 399 Kč měsíčně s vyšší ceníkovou cenou oproti dosavadnímu tarifu a s nově sjednaným závazkem řádně užívat Službu a platit za ni v délce 24 měsíců; tato základní výše Slevy se dále upravuje za těchto podmínek: a) pokud ke dni nákupu Zařízení Zákazník řádně zaplatil alespoň 3 poslední vyúčtování vystavená Pořadatelem ke stejné službě a nemá vůči němu dluhy po splatnosti, pak (i) v případě nákupu Zařízení Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E3372H, Lenovo IdeaPad 120 + TP-link M7200 či Lenovo IdeaPad 120 + Huawei E5573s se tato Sleva zvyšuje o 3.295 Kč, zatímco (ii) v případě nákupu Zařízení Lenovo TAB 4 10 LTE se tato Sleva zvyšuje o 1.700 Kč, zatímco b) v případě nákupu jiných Zařízení než v odst. 2 písm. a) se tato Sleva zvyšuje o 1.000 Kč, pokud ceníková cena paušálního tarifu, nově sjednaného ke stávající Službě, včetně DPH dosahuje částky 500 Kč měsíčně. Slevu dle tohoto bodu 2 nelze uplatnit na zařízení Nokia 3310.
V. Poskytnutí Slevy

Pořadatel poskytne Zákazníkovi možnost čerpat Slevu pouze ve vztahu k první Transakci, kterou u téže Služby (tj. u téhož telefonního čísla) Zákazník učiní v Době trvání Akce a u níž o možnost čerpat Slevu při provádění Transakce požádá; možnost čerpat Slevu však nenáleží k Transakcím, které Zákazník učiní v době, kdy je poskytování jimi dotčené Služby omezeno či přerušeno. Slevy za Transakce u různých Služeb se poskytují samostatně a nelze je sčítat. Ke každé Slevě, kterou dle těchto pravidel Akce může Zákazník čerpat, vystaví Pořadatel jeden voucher v podobě jedinečného kódu s určením data jeho vypršení. Voucher je vázán na Zákazníkovu Transakci, k níž je Sleva poskytována; Zákazník musí takový kód při čerpání Slevy sdělit na prodejně O2 při nákupu Zařízení, ledaže kód je poskytnut při uskutečnění Transakce a Zákazník může ihned objednat Zařízení se Slevou (např. k Transakci učiněné mezi přítomnými při téže návštěvě prodejny O2).

U Transakce mezi přítomnými na prodejně O2 poskytne Pořadatel Zákazníkovi možnost čerpat Slevu pouze u Zařízení nakoupeného současně s Transakcí na téže prodejně. Není-li Sleva na prodejně O2 vyčerpána při nákupu Zařízení současně s Transakcí, možnost jejího čerpání zanikne dokončením Transakce. U Transakce uskutečněné mimo prodejnu O2 nebo prostředky komunikace na dálku stanovenými Pořadatelem (např. prostřednictvím telefonické komunikace či internetu) je Pořadatel oprávněn Zákazníkovi umožnit čerpání Slevy až poté, co obdrží ve svém sídle dohodu o související Transakci podepsanou Zákazníkem a co uplyne lhůta stanovená zákonem pro odstoupení od takové dohody z důvodu jejího uzavření mimo obchodní prostory či prostředky komunikace na dálku; nejpozději neprodleně poté Pořadatel odešle Zákazníkovi voucher. Zákazník musí mít v době odeslání voucheru u Pořadatele aktivní alespoň jedno mobilní telefonní číslo, na němž není omezeno ani přerušeno poskytování Služeb Pořadatele, nesmí mít vůči Pořadateli závazky po splatnosti, nesmí být evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu nesmí být vydáno rozhodnutí o úpadku, jinak ztrácí nárok na poskytnutí Slevy a na voucher. Totéž platí v případě, že se Zákazníkovi nepodaří voucher doručit. Za voucher ani možnost čerpat Slevu není možné požadovat peněžitou náhradu.

VI. Čerpání Slevy

Zákazník může Slevu na základě své žádosti uplatnit a čerpat během Doby trvání Akce a jednoho měsíce po jejím uplynutí. Slevu lze čerpat na prodejnách O2, a to jen při nákupu Zařízení, která jsou na konkrétní prodejně skladem; Pořadatel je však oprávněn dle svého uvážení v konkrétním případě umožnit Zákazníkovi objednat Zařízení a uplatnit Slevu ihned při uskutečnění Transakce mimo prodejnu O2 nebo prostředky komunikace na dálku. Možnost uplatnit Slevu a využít související voucher nelze převádět, nepřechází na jiné osoby. Slevu může čerpat pouze osobně ten Zákazník, který učinil Transakci, k níž je Sleva poskytována, a to tak, že kód platného voucheru, který byl vydán jemu osobně a dosud nebyl uplatněn ani nevypršel, sdělí při nákupu Zařízení na prodejně O2; pokud však je voucher poskytnut současně s uskutečněním Transakce a pokud Zákazník může ihned objednat Zařízení se Slevou (tj. při uskutečnění Transakce na prodejně O2 a dle uvážení Pořadatele k jeho pokynu i mimo prodejnu O2), stačí k čerpání Slevy, aby o ni Zákazník požádal při uskutečnění Transakce a objednání Zařízení. Čerpáním Slevy zaniká platnost souvisejícího voucheru.

Při nákupu Zařízení lze čerpat vždy pouze jednu Slevu na jednom účetním dokladu. Konečná výše kupní ceny každého Zařízení po Slevě činí vždy minimálně 1 Kč včetně DPH. Slevu lze čerpat výlučně jednorázově (tj. při jediném nákupu na tomtéž účetním dokladu) a pouze v plné výši, která Zákazníkovi dle voucheru náleží k provedené Transakci (tj. jen na nákup Zařízení s celkovou ceníkovou cenou převyšující Slevu).

K čerpání Slevy na prodejně O2 a k převzetí Zařízení zakoupeného se Slevou je Zákazník oprávněn pouze osobně a jen za podmínky, že nejprve prokáže svou totožnost předložením občanského průkazu či pasu a jednoho dalšího identifikačního dokladu vydaného státem a opatřeného fotografií, dále že předem jednorázově zaplatí konečnou kupní cenu Zařízení po Slevě v penězích (tedy nikoliv splátkami ani s využitím O2 hardwarové banky) a potvrdí převzetí Zařízení i čerpání Slevy při jeho nákupu podle těchto pravidel Akce. Dokud nejsou splněny všechny tyto podmínky, je O2 oprávněna odepřít vydání Zařízení nebo čerpání Slevy na prodejně O2.

Pořadatel je oprávněn v konkrétním případě (zejména pokud je Zákazník v prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči Pořadateli, pokud je Zákazník evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků, zejm. v registru SOLUS, nebo pokud jde o nového Zákazníka, jemuž do uskutečnění Transakce Pořadatel neposkytoval Službu) podmínit možnost čerpat Slevu složením jím stanovené peněžité jistoty (dále jen "Jistota"), a to ještě před čerpáním Slevy. Složená Jistota se neúročí a Pořadatel je oprávněn proti ní jednostranně započíst jakékoli své pohledávky (a to i nesplatné) za Zákazníkem, zejména pak pohledávku na zaplacení částky odpovídající výši poskytnuté Slevy dle těchto pravidel Akce. Pořadatel vrátí zůstatek Jistoty, snížený o provedené zápočty dle předchozí věty, Zákazníkovi na základě jeho písemné žádosti po uplynutí čtyř (4) měsíců od zaplacení Jistoty Pořadateli, a to použitím zůstatku Jistoty až do jeho umoření ve prospěch Zákazníka k úhradě jakýchkoli jeho závazků vůči Pořadateli, ledaže se Zákazník a Pořadatel dohodnou na jiném způsobu vrácení.

VII. Předpoklady trvání nároku na Slevu

Nárok na Slevu z konkrétní Transakce je podmíněn tím, že Zákazník učinil Transakci platně a řádně ji dokončil, zřízení Služby s tarifem sjednaným při uskutečnění Transakce je v den provedení Transakce technicky realizovatelné a že nejpozději do 45 (čtyřiceti pěti) dnů od uskutečnění Transakce začne Zákazník reálně využívat Službu s tarifem sjednaným při uskutečnění Transakce, zejména že v této lhůtě aktivuje v síti O2 SIM se Službou (došlo-li v rámci Transakce ke sjednání nové mobilní hlasové služby, včetně případného přenesení čísla od opouštěného poskytovatele, nebo nebyla-li v okamžiku provedení Transakce SIM se Službou aktivovaná v síti O2).

Nárok na Slevu z konkrétní Transakce je dále podmíněn tím, že u Služby, jíž se Transakce týká, po dobu 24 měsíců od provedení Transakce nedojde na základě jednání Zákazníka, v důsledku porušení jeho právní povinnosti nebo z jiného důvodu na straně Zákazníka k ukončení či omezení závazku Zákazníka řádně využívat Službu a platit za ni (zejména k ukončení smlouvy či jejímu převodu na jinou osobu), ke změně tarifu sjednaného při uskutečnění Transakce na tarif zpoplatněný nižší ceníkovou cenou ani k ukončení smlouvy o poskytování Služby.

Nárok na všechny Slevy v rámci Akce je podmíněn tím, že kdykoli během doby prvních 24 měsíců od provedení Transakce:

  • a) Zákazník se nedostane do prodlení s plněním jakýchkoli svých závazků vůči Pořadateli po souvislou dobu delší než 30 dnů (zejména s úhradou vyúčtování vystaveného Pořadatelem) a současně
  • b) Zákazník nebude evidován kvůli svému prodlení v některém z registrů dlužníků (zejm. v registru SOLUS) ani proti němu nebude vydáno rozhodnutí o úpadku a současně
  • c) Zákazník neodvolá ani jinak nezruší svůj souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely Akce dle článku VIII těchto pravidel Akce, a současně
  • d) Zákazník nebude Akci zneužívat, aby za účelem získání co největšího množství Slev provedl Transakce v nepřiměřeném rozsahu, který přesahuje jeho reálné možnosti řádně využívat Služby, jichž se Transakce týkají, nebo za ně platit. Za zneužití Akce se bude považovat zejména využití více než pěti (5) voucherů nebo čerpání více než pěti (5) Slev týmž Zákazníkem.

Pokud dojde k porušení jakéhokoli předpokladu trvání nároku na Slevu uvedeného výše v tomto článku nebo k marnému uplynutí lhůty pro jeho splnění, je Pořadatel oprávněn požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při nákupu dle článku VI oproti jeho standardní ceně dle ceníku mobilních telefonů a dalších zařízení, vyhlášeného Pořadatelem a účinného ke dni nákupu, a to po započtení proti aktuálnímu zůstatku Jistoty, byla-li vybrána. Toto právo může uplatnit Pořadatel na jakémkoli vyúčtování za služby poskytované Zákazníkovi nebo samostatně vystaveným dokladem odeslaným Zákazníkovi. Zákazník se v tom případě zavazuje dlužnou částku ve výši skutečně vyčerpané Slevy zaplatit v souladu s dokladem vystaveným Pořadatelem a v tam uvedené lhůtě splatnosti. Pokud a dokud Pořadatel vůči Zákazníkovi neuplatní své právo požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě dle těchto pravidel Akce, nárok Zákazníka na Slevu trvá. Z téhož důvodu je Pořadatel oprávněn zneplatnit voucher odeslaný Zákazníkovi a odmítnout žádost o Slevu, pokud nebyla dosud vyčerpána, jakož i neposkytnout Zákazníkovi možnost čerpání dalších Slev v rámci této Akce či následných akcí HW BONUS.

VIII. Zpracování osobních údajů Zákazníka

Účastí na Akci Zákazník poskytuje souhlas, aby Pořadatel zpracovával jeho osobní údaje, které mu Zákazník poskytne při provedení Transakce, k níž je Sleva poskytnuta, nebo při čerpání Slevy (zejména jeho jméno a příjmení, rodné číslo, a nemá-li jej, datum narození, bydliště), jakož i údaje potřebné pro kontrolu předpokladů trvání nároku na Slevu či možnosti jejího čerpání (zejména kód voucheru, popis Transakce, jí dotčené Služby a informace o trvání či ukončení smlouvy o takové Službě, tarifu i závazku v ní sjednaných a plnění závazků z ní vyplývajících). Pořadatel bude takové údaje shromažďovat, ukládat, třídit, vyhledávat, upravovat a jinak zpracovávat za účelem umožnění čerpání Slevy, kontroly předpokladů trvání nároku na Slevu a v případě jejich porušení za účelem vymáhání částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při jeho nákupu. Tento souhlas Zákazník dává na dobu 24 měsíců od provedení Transakce, a pokud během této doby vznikne Pořadateli právo na zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané Slevě, o kterou byla snížena cena Zařízení při jeho nákupu, až do plného uspokojení takového práva Pořadatele.

IX. Další ustanovení

Pořadatel je oprávněn kdykoli v Době trvání Akce tuto Akci zrušit či změnit tato pravidla Akce. Tyto změny oznámí Zákazníkům zveřejněním změn na webových stránkách Pořadatele www.o2.cz. Změny těchto pravidel Akce mají účinky i na případy, kdy již byla Zákazníkovi poskytnuta možnost Slevu čerpat nebo kdy Slevu vyčerpal. Jinak lze upravovat vzájemná práva a povinnosti Pořadatele a Zákazníka, související s jeho účastí na Akci, výlučně vzájemnou dohodou těchto stran učiněnou v prokazatelné a archivované podobě. Nestanoví-li tato pravidla Akce výslovně jinak, neuplatnění práva vyplývajícího z těchto pravidel není na újmu jeho dalšímu trvání a možnosti jeho uplatnění v budoucnu. O2 je oprávněna poskytnout Zákazníkovi nad rámec Slevy definované výše i další nevratnou slevu při nákupu Zařízení, pokud s tím Zákazník souhlasí.

Volné jednotky u tarifu FREE 20 GB

Tarif FREE 20 GB obsahuje:

  • 20 GB dat v rámci ČR
  • 600 volných minut na mezinárodní volání z ČR na Slovensko a do dalších zemí (viz tabulka)

Volné minuty na mezinárodní volání

600 volných minut na mezinárodní volání můžete čerpat na hovory z ČR na Slovensko a do dalších zemí, kam spadají následující země:

 
Zóny Země
Slovensko +421 Slovensko
Zbytek světa +49 Německo, +48 Polsko, +43 Rakousko, +32 Belgie, +375 Bělorusko, +45 Dánsko, +298 Faerské ostrovy, +33 Francie, +385 Chorvatsko, +39 Itálie, +423 Lichtenštejnsko, +370 Litva, +352 Lucembursko, +36 Maďarsko, +377 Monako, +31 Nizozemsko, +378 San Marino, +386 Slovinsko, +41 Švýcarsko, +380 Ukrajina, +39 (+379) Vatikán, +44 Velká Británie a Severní Irsko, +355 Albánie, +376 Andorra, +387 Bosna a Hercegovina, +359 Bulharsko, +382 Černá Hora, +372 Estonsko, +358 Finsko, +353 Irsko, +354 Island, +381 Kosovo, +357 Kypr, +371 Lotyšsko, +389 Makedonie, +356 Malta, +373 Moldavsko, +47 Norsko, +351 Portugalsko, +40 Rumunsko, +30 Řecko, +381 Srbsko , +34 Španělsko, +46 Švédsko, +90 Turecko, +7 Rusko. Od 15.8.2018 bude seznam rozšířen o  +84 Vietnam
Internetová samoobsluha Moje O2

S tímto tarifem získáte zdarma v Moje O2:

  • možnost nastavení a změny doplňkových služeb
  • přehled čerpání volných minut, SMS nebo dat
  • elektronické vyúčtování O2 e-účet
  • zasílání vyúčtování na e-mail
  • podrobný výpis hovorů
Užitečné služby k mobilním tarifům

Volání ze zahraničí (Roaming) - informace o aktivaci roamingu, volání a přijímání hovorů v zahraničí. Více

Kompletní přehled doplňkových služeb

Časté otázky a technická podpora

Často kladené otázky

Jak přejít se svým číslem od jiného operátora?

Budete potřebovat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) a občanský průkaz. Vše zařídíte jednoduše v některé z našich O2 Prodejen nebo na bezplatné telefonické lince 800 02 02 02. Více informací o přechodu od jiného operátora

Mám závazek na jiný tarif, mohu přejít na tarif FREE?

Ano, na tarify FREE mohou přejít i zákazníci se závazkem.

Jak a kdy mohu měnit tarif?

Zákazník se smlouvou může jednou měsíčně bezplatně změnit svůj tarif. Pro změnu tarifu volejte bezplatnou zákaznickou linku 800 02 02 02. Také můžete navštívit nejbližší O2 Prodejnu.

Zákazník s předplacenou O2 kartou má možnost jednou provést změnu tarifu bezplatně v Moje O2, pomocí aktivační SMS, na bezplatné lince 800 02 02 02 nebo na O2 Prodejně.

Všechny často kladené otázky

 

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies