Přejděte k O2

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence.
Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích.

  1. Podání žádosti

    Od svého stávajícího operátora si vyžádejte OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete 14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.

  2. Výběr tarifu

    Vyberte si mobilní tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Rádi vám s výběrem poradíme. Nechte si od nás zavolat nebo zajděte do kterékoliv O2 Prodejny.

  3. Předání OKU

    OKU nám předejte. Udělat to můžete v O2 Prodejně, na lince 800 02 02 02 nebo přímo tady v připraveném formuláři.

    Pokud už nejste u opouštěného operátora nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše číslo za 3 pracovní dny.

Odejít od operátora je teď ještě snazší

Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku. Hurá k O2.

Průvodce přenosem telefonního čísla

Pokud nemáte u opouštěného operátora žádné závazky nebo výpovědní lhůtu, přeneseme číslo za 3 pracovní dny.

 

Den 0
Přijmeme od vás žádost o přenos čísla spolu s OKU a odešleme opouštěnému operátorovi objednávku přenosu.
 
Den 1
Opouštěný operátor potvrdí OKU a uvolní telefonní číslo pro přenos.
 
Den 2
Číslo se zapíše do centrální databáze přenesených čísel.
 
Den 3
Vaše číslo je aktivováno v síti O2.


 

V průběhu přenosu může být SIM krátkodobě nedostupná.

Podrobné informace o přenosu čísla najdete ve všeobecných podmínkách (samostatně pro zákazníky s paušálem a zákazníky s předplacenou kartou).

Co je OKU

Je to 14místné číslo, které slouží jako kód pro přenos. OKU je zkratka pro Ověřovací Kód Účastníka, toto číslo totiž vždy vygeneruje operátor, od nějž se číslo přenáší. 

Pokud už OKU máte

Pokud už u nás máte vytvořenou objednávku a chcete do ní jen doplnit OKU, použijte náš formulář:

Vložit OKU

Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek