Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence.
Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích.
Od svého stávajícího operátora si vyžádejte OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete 14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.
Vyberte si mobilní tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Rádi vám s výběrem poradíme. Nechte si od nás zavolat nebo zajděte do kterékoliv O2 Prodejny.
OKU nám předejte. Udělat to můžete v O2 Prodejně, na lince 800 02 02 02 nebo přímo tady v připraveném formuláři.
Pokud už nejste u opouštěného operátora nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše číslo za 3 pracovní dny.
Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku. Hurá k O2.
Pokud nemáte u opouštěného operátora žádné závazky nebo výpovědní lhůtu, přeneseme číslo za 3 pracovní dny.
V průběhu přenosu může být SIM krátkodobě nedostupná.
Podrobné informace o přenosu čísla najdete ve všeobecných podmínkách (samostatně pro zákazníky s paušálem a zákazníky s předplacenou kartou).
Je to 14místné číslo, které slouží jako kód pro přenos. OKU je zkratka pro Ověřovací Kód Účastníka, toto číslo totiž vždy vygeneruje operátor, od nějž se číslo přenáší.
Pokud už u nás máte vytvořenou objednávku a chcete do ní jen doplnit OKU, použijte náš formulář:
Zkuste jednu z těchto stránek: