Jak O₂ Chytré hodinky fungují?
S O₂ Chytrými hodinkami voláte, píšete a surfujete dle vašeho tarifu i bez telefonu.
- telefon nechte doma, hodinky vše zařídí
- pomoc si zavoláte i s vybitým telefonem
-
Sportujte bez telefonu
-
Volejte přímo z hodinek
-
GPS navigace na ruce
-
Bezkontaktní platby
O₂ Chytré hodinky
Chytré hodinky si připojíte ke svému tarifu
V nových tarifech najdete funkci O₂ Connect, která vám umožní čerpat data z tarifu nejen v mobilu, ale i dalších chytrých zařízeních a chytrých hodinkách.
Chytré hodinky na eshopu
Do 30 min na prodejně, do zítřka na vaší adrese.
Často kladené dotazy
Které chytré hodinky službu podporují?
Apple Watch
- Je nutné, aby vaše hodinky měly poslední verzi watchOS a podporovaly službu Cellular. Poznáte to podle červeného/oranžového kroužku na ovládacím kolečku.
- Dále je potřeba mít iPhone XS nebo novější model s poslední verzí iOS.
Samsung Watch
- Je nutné, aby vaše hodinky podporovaly LTE a byly z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší.
- Služba O₂ Chytré hodinky se Samsung Watch je kompatibilní jen s telefony značky Samsung.
U jakých tarifů je možné O₂ Chytré hodinky aktivovat?
Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O₂ Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:
- O₂ Machine
- Mobilní internet
- Vario Voice
Službu O₂ Chytré hodinky nelze aktivovat ani na DUO SIM. Pokud využíváte DUO SIM, je nejprve nutné udělat výměnu DUO SIM za standardní typ SIM (plast či eSIM) a až poté provést aktivaci služby O₂ Chytré hodinky.
Mám mobilní tarif u jiného operátora. Mohu si hodinky koupit u O₂ a spárovat se svým telefonem?
Ne, službu O₂ Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O₂.
Fungují O₂ Chytré hodinky v roamingu (podpora LTE)?
Ano funguji, a to v zemích s podporou VoLTE.
Potřebuji mít v hodinkách nahranou SIM?
Pro službu O₂ Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.
Koupil jsem si nové hodinky a chci si převést stávající službu na nové zařízení.
Postup pro Apple zákazníky
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:
- máte na svém Apple ID nastavené tzv. dvoufaktorové ověření (jak na to, najdete na webu Apple podpory)
- obě zařízení (mobilní telefon a nové hodinky) máte přihlášené ke stejnému Apple ID
- na zařízeních používáte zabezpečení pomocí PIN
- vaše telefonní číslo máte registrované pro používání iMessage a Facetime
- eSIM z původních hodinek NEMAŽTE, dojde k tomu automaticky v rámci přenosu služby
V průběhu párování nových hodinek vás systém vyzve k tzv. přenosu mobilního tarifu. Po jeho potvrzení můžete své nové hodinky začít plně používat tak, jak jste byli zvyklí.
Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejdřív zrušit službu O₂ Chytré hodinky.
- osobně v kterékoliv O₂ Prodejně
- nebo nám můžete zavolat na 800 02 02 02
Pak je možné buď během párování využít možnost „Nastavit nový mobilní tarif“ nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data.
V obou případech budete potřebovat své přihlašovací údaje do Moje O₂.
Postup pro Samsung zákazníky
Pokud si přejete využívat službu O₂ Chytré hodinky v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby. Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O₂ Prodejnu, kde vám naši O₂ Guru s deaktivací služby pomohou, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.