O2 Chytré hodinky teď i pro Apple Watch

Volejte, posílejte SMS nebo poslouchejte hudbu přímo z hodinek, nově na první 2 měsíce zdarma.

O2 Chytré hodinky
Volání a SMS bez telefonu
Volejte a pište SMS i bez telefonu
První 2 měsíce zdarma
Poslech hudby přes chytré hodinky
Pusťte si hudbu do sluchátek přímo z chytrých hodinek
Aktivace v mobilu
Aktivujte snadno v mobilu

Jak služba O2 Chytré hodinky funguje

Poslouchejte hudbu, volejte a pište SMS, i když mobil necháte doma. Službu O2 Chytré hodinky dáváme na první 2 měsíce zdarma. Třetí měsíc stojí volání, data a SMS 99 Kč měsíčně. Službu si aktivujete sami v mobilní aplikaci výrobce hodinek jako doplněk k tarifu. 

Apple a Samsung
Apple watch

O2 Chytré hodinky pro Apple Watch

Nechte svůj iPhone doma a vyběhněte za sportem nebo zábavou jen s Apple Watch. Zjistěte víc o nastavení služby nebo si u nás Apple Watch rovnou objednejte.

Vyzkoušejte si službu O2 Chytré hodinky pro Apple Watch první 2 měsíce zdarma. Poté stojí 99 Kč za měsíc.

Vyzkoušejte službu na chytrých hodinkách Samsung

Službu můžete mít i na Samsung hodinkách

O2 Chytré hodinky spustíte taky na Samsung Galaxy od řady Watch4 LTE, Watch4 Classic LTE a vyšší. Stačí je spárovat s mobilním telefonem Samsung a můžete volat, psát zprávy nebo poslouchat hudbu přímo z hodinek.

Často kladené dotazy

Jak aktivovat nebo deaktivovat službu O2 Chytré hodinky?

Služby O2 Chytré hodinky aktivujete v aplikaci Watch (iPhone) nebo Galaxy Wearable (Samsung) 

  • Mám účet v Moje O2: je důležité znát své přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste údaje zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce do Moje O2.
  • Nemám účet v Moje O2: aplikace Moje O2 je podmínkou aktivace služby O2 Chytré hodinky. Stáhněte si ji do mobilu, registrace trvá pár minut a službu si v aplikaci rovnou aktivujete.

Deaktivaci služby zvládnete v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru rádi pomůžou. Případně zavolejte na 800 02 02 02. Tím, že smažete eSIM v aplikaci Watch nebo Galaxy Wearable, nedochází ke zrušení služby.

 

Která zařízení podporují službu O2 Chytré hodinky?

Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších a poslední verzi iOS se současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.

Službu O2 Chytré hodinky podporují i kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší řady s konektivitou LTE. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE nebo Galaxy Watch5 40mm LTE. Uvedené modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní jen s telefony značky Samsung.

Mám mobilní tarif u jiného operátora. Můžu si hodinky koupit u O2 a spárovat se svým telefonem?

Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat jen s vybranými paušálními tarify od O2.

U jakých tarifů je možné O2 Chytré hodinky aktivovat?

Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:

  • O2 Machine
  • Mobilní internet  
  • Vario Voice
Jsou O2 Chytré hodinky dostupné pro zákazníky s předplacenou službou nebo O2 Family?

Bohužel nejsou. Služba je dostupná jen pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů se stavte v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru s aktivací služby pomůžou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

Fungují O2 Chytré hodinky v roamingu (podpora LTE)?

Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.

Jak aktivovat službu na firemním čísle a jak udělím unikátní přístup pro někoho dalšího ve firmě?

Jak se přihlásím k aktivaci služby, když mám firemní telefonní číslo?

Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, řekněte si kontaktní osobě vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail dostanete registrační link pro nastavení hesla, přes které se k online aktivaci služby přihlásíte.

Jak udělím unikátní přístup pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky ve firmě někomu dalšímu?

Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na téhle stránce

Potřebuju mít v hodinkách nahranou SIM?

Pro službu O2 Chytré hodinky není potřeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu aktivace.

Koupil jsem si nové hodinky, jak můžu službu O2 Chytré hodinky/eSIM převést do nového zařízení?

Apple

Připárujte si nové hodinky k iPhonu podle pokynů výrobce. Ujistěte se, že máte stažené nejnovější aktualizace iOS a Watch. V Aplikaci Watch vyberte Mobilní data/Převést tarif O2.CZ.

eSIM ze starých hodinek nemažte, dojde k tomu automaticky přenosem do nových hodinek.

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:

  • máte u svého Apple ID, nastavené tzv. dvoufaktorové ověření (jak na to, najdete na stránkách Apple podpory)
  • obě zařízení (mobilní telefon a nové hodinky) máte přihlášené ke stejnému Apple ID 
  • na zařízeních používáte zabezpečení pomocí PIN
  • telefonní číslo máte registrované pro používání iMessage a Facetime

V průběhu párování nových hodinek budete moci „Převést tarif O2.CZ“. Po potvrzení můžete svou eSIM začít plně využívat, tak jak jste byli zvyklí.

Nastavení Apple Watch a mobilních dat

Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba službu O2 Chytré hodinky nejdřív zrušit (buď osobně v kterékoliv O2 Prodejně, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Následně je možné buď během párování využít možnost „Nastavit Mobilní tarif“, nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data. V obou případech je potřeba znát své přihlašovací údaje do Moje O2.

 

Samsung

Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně službu znova aktivovat. Ukončení služby vyřídíte v kterékoliv O2 Prodejně, kde vám O2 Guru rádi pomůžou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.