Aktivaci služby O2 Chytré hodinky provedete v aplikaci Watch (iPhone) nebo Galaxy Wearable (Samsung) .
Deaktivaci služby provedete na kterékoliv O2 Prodejně, kde vám naši O2 Guru pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02. Pouhým smazání eSIM v aplikaci Watch nebo Galaxy Wearable nedochází ke zrušení služby.
Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších a poslední verzi iOS se současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.
Službu O2 Chytré hodinky podporují také kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší řady s konektivitou LTE. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE nebo Galaxy Watch5 40mm LTE. Výše zmíněné modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní pouze s telefony značky Samsung.
Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O2.
Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:
Bohužel nejsou. Služba je dostupná pouze pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů navštivte kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám O2 Guru s aktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.
Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, požádejte kontaktní osobu ve vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail obdržíte registrační link pro nastavení hesla, přes které se k on-line aktivaci služby přihlásíte.
Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na této stránce.
Pro službu O2 Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.
Připárujte nové hodinky k vašemu iPhonu dle pokynů výrobce. Ujistěte se, že máte stažené nejnovější aktualizace iOS a Watch. V Aplikaci Watch vyberte Mobilní data/Převést tarif O2.CZ.
eSIM ze starých hodinek nemažte, dojde k tomu automaticky přenosem do nových hodinek.
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:
V průběhu párování nových hodinek budete mít možnost „Převést tarif O2.CZ“. Po jeho potvrzení můžete svoji eSIM začít plně využívat, tak jak jste byli zvyklí.
Jestliže dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejprve zrušit službu O2 Chytré hodinky (a to buď osobně na kterékoliv prodejně O2, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Následně je možné buď během párování využít možnost „Nastavit Mobilní tarif“, nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data. V obou případech je potřeba znát své přihlašovací údaje do Moje O2.
Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby. Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám naši O2 Guru s deaktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.