O2 Chytré hodinky teď i pro Apple Watch

Volejte, posílejte SMS nebo poslouchejte hudbu přímo z hodinek, nově na první 2 měsíce zdarma.

O2 Chytré hodinky
Volání a SMS bez telefonu
Volejte a pište SMS i bez telefonu
První 2 měsíce zdarma
Poslech hudby přes chytré hodinky
Pusťte si hudbu do sluchátek přímo z chytrých hodinek
Aktivace v mobilu
Aktivujte snadno v mobilu

Jak služba O2 Chytré hodinky funguje

Poslouchejte hudbu, volejte a pište SMS, i když mobil necháte doma. Službu O2 Chytré hodinky dáváme na první 2 měsíce zdarma. Třetí měsíc stojí volání, data a SMS 99 Kč měsíčně. Službu si aktivujete sami v mobilní aplikaci výrobce hodinek jako doplněk k tarifu. 

Apple a Samsung
Apple watch

O2 Chytré hodinky pro Apple Watch

Nechte svůj iPhone doma a vyběhněte za sportem nebo zábavou jen s Apple Watch. Zjistěte víc o nastavení služby nebo si u nás Apple Watch rovnou objednejte.

Vyzkoušejte si službu O2 Chytré hodinky pro Apple Watch první 2 měsíce zdarma. Poté stojí 99 Kč za měsíc.

Vyzkoušejte službu na chytrých hodinkách Samsung

Službu můžete mít i na Samsung hodinkách

O2 Chytré hodinky spustíte také na Samsung Galaxy od řady Watch4 LTE, Watch4 Classic LTE a vyšší. Stačí je spárovat s mobilním telefonem Samsung a můžete volat, psát zprávy nebo poslouchat hudbu přímo z hodinek.

Často kladené dotazy

Jak aktivovat nebo deaktivovat službu O2 Chytré hodinky?

Aktivaci služby O2 Chytré hodinky provedete v aplikaci Watch (iPhone) nebo Galaxy Wearable (Samsung) 

  • Mám účet v Moje O2: je důležité znát své přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste údaje zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce do Moje O2.
  • Nemám účet v Moje O2: aplikace Moje O2 je podmínkou aktivace služby O2 Chytré hodinky. Stáhněte si ji do svého telefonu, registrace trvá pár minut a službu si v aplikaci rovnou aktivujete.

Deaktivaci služby provedete na kterékoliv O2 Prodejně, kde vám naši O2 Guru pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02. Pouhým smazání eSIM v aplikaci Watch nebo Galaxy Wearable nedochází ke zrušení služby.

 

Která zařízení podporují službu O2 Chytré hodinky?

Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších a poslední verzi iOS se současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.

Službu O2 Chytré hodinky podporují také  kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší řady s konektivitou LTE. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE nebo Galaxy Watch5 40mm LTE. Výše zmíněné modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní pouze s telefony značky Samsung.

Mám mobilní tarif u jiného operátora. Mohu si hodinky koupit u O2 a spárovat se svým telefonem?

Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O2.

U jakých tarifů je možné O2 Chytré hodinky aktivovat?

Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:

  • O2 Machine
  • Mobilní internet  
  • Vario Voice
Jsou O2 Chytré hodinky dostupné pro zákazníky s předplacenou službou nebo O2 Family?

Bohužel nejsou. Služba je dostupná pouze pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů navštivte kteroukoliv O2 Prodejnu, kde  vám O2 Guru s aktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

Fungují O2 Chytré hodinky v roamingu (podpora LTE)?

Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.

Jak aktivuji službu na firemním čísle a jak udělím unikátní přístup pro další osoby ve firmě?

Jak se přihlásím k aktivaci služby když mám firemní telefonní číslo?

Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, požádejte kontaktní osobu ve vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail obdržíte registrační link pro nastavení hesla, přes které se k on-line aktivaci služby přihlásíte.

Jak udělím unikátní přístup pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky ve firmě další osobě?

Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na této stránce

Potřebuji mít v hodinkách nahranou SIM?

Pro službu O2 Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.

Koupil jsem si nové hodinky, jak můžu službu O2 Chytré hodinky/eSIM převést do nového zařízení?

Apple

Připárujte nové hodinky k vašemu iPhonu dle pokynů výrobce. Ujistěte se, že máte stažené nejnovější aktualizace iOS a Watch. V Aplikaci Watch vyberte Mobilní data/Převést tarif O2.CZ.

eSIM ze starých hodinek nemažte, dojde k tomu automaticky přenosem do nových hodinek.

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:

  • máte nastaveno na svém Apple ID, tzv. dvoufaktorové ověření (jak nastavit naleznete na stránkách Apple podpory)
  • obě zařízení (mobilní telefon a nové hodinky) máte přihlášené ke stejnému Apple ID 
  • na zařízeních používáte zabezpečení pomocí PIN
  • vaše telefonní číslo máte registrované pro používání iMessage a Facetime

V průběhu párování nových hodinek budete mít možnost „Převést tarif O2.CZ“. Po jeho potvrzení můžete svoji eSIM začít plně využívat, tak jak jste byli zvyklí.

Nastavení Apple Watch a mobilních dat

Jestliže dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejprve zrušit službu O2 Chytré hodinky (a to buď osobně na kterékoliv prodejně O2, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Následně je možné buď během párování využít možnost „Nastavit Mobilní tarif“, nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data. V obou případech je potřeba znát své přihlašovací údaje do Moje O2.

 

Samsung

Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby. Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám naši O2 Guru s deaktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.