O₂ Chytré hodinky

Využijte naplno vaše Apple nebo Samsung chytré hodinky bez potřeby mít telefon stále při ruce.

Page image - chytré hodinky

Jak O₂ Chytré hodinky fungují?

S O₂ Chytrými hodinkami voláte, píšete a surfujete dle vašeho tarifu i bez telefonu.

  • telefon nechte doma, hodinky vše zařídí
  • pomoc si zavoláte i s vybitým telefonem
  • O2 chytré hodinky
    Sportujte bez telefonu
  • O2 chytré hodinky
    Volejte přímo z hodinek
  • O2 chytré hodinky
    GPS navigace na ruce
  • O2 chytré hodinky
    Bezkontaktní platby

O₂ Chytré hodinky

Chytré hodinky
Čerpáte ze svého tarifu
Aktivace v aplikaci hodinek
Funkce O2 Connect připojí další zařízení
Připojte si chytré hodinky bezplatně s funkcí O₂ Connect.

Díky funkci O₂ Connect připojíte další zařízení k tarifu a sdílíte tak volání i data.

99 Kč / měsíc

Chytré hodinky si připojíte ke svému tarifu

V nových tarifech najdete funkci O₂ Connect, která vám umožní čerpat data z tarifu nejen v mobilu, ale i dalších chytrých zařízeních a chytrých hodinkách

O2 Connect

Chytré hodinky na eshopu

Do 30 min na prodejně, do zítřka na vaší adrese.

Chcete chytré hodinky? Mrkněte na e-shop

Často kladené dotazy

Které chytré hodinky službu podporují?

Apple Watch
  • Je nutné, aby vaše hodinky měly poslední verzi watchOS a podporovaly službu Cellular. Poznáte to podle červeného/oranžového kroužku na ovládacím kolečku.
  • Dále je potřeba mít iPhone XS nebo novější model s poslední verzí iOS.
Samsung Watch
  • Je nutné, aby vaše hodinky podporovaly LTE a byly z řady Samsung Galaxy Watch4 a vyšší.
  • Služba O₂ Chytré hodinky se Samsung Watch je kompatibilní jen s telefony značky Samsung.

U jakých tarifů je možné O₂ Chytré hodinky aktivovat?

Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O₂ Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:

  • O₂ Machine
  • Mobilní internet
  • Vario Voice

Službu O₂ Chytré hodinky nelze aktivovat ani na DUO SIM. Pokud využíváte DUO SIM, je nejprve nutné udělat výměnu DUO SIM za standardní typ SIM (plast či eSIM) a až poté provést aktivaci služby O₂ Chytré hodinky.

Mám mobilní tarif u jiného operátora. Mohu si hodinky koupit u O₂ a spárovat se svým telefonem?

Ne, službu O₂ Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O₂.

Fungují O₂ Chytré hodinky v roamingu (podpora LTE)?

Ano funguji, a to v zemích s podporou VoLTE.

Potřebuji mít v hodinkách nahranou SIM?

Pro službu O₂ Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.

Koupil jsem si nové hodinky a chci si převést stávající službu na nové zařízení.

Postup pro Apple zákazníky

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:

  • máte na svém Apple ID nastavené tzv. dvoufaktorové ověření (jak na to, najdete na webu Apple podpory)
  • obě zařízení (mobilní telefon a nové hodinky) máte přihlášené ke stejnému Apple ID
  • na zařízeních používáte zabezpečení pomocí PIN
  • vaše telefonní číslo máte registrované pro používání iMessage a Facetime
  • eSIM ​ ​​​​​z původních hodinek NEMAŽTE, dojde k tomu automaticky v rámci přenosu služby

V průběhu párování nových hodinek vás systém vyzve k tzv. přenosu mobilního tarifu. Po jeho potvrzení můžete své nové hodinky začít plně používat tak, jak jste byli zvyklí.

Nastavení mobilních dat v chytrých hodinkách

Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejdřív zrušit službu O₂ Chytré hodinky.
  • osobně v kterékoliv O₂ Prodejně
  • nebo nám můžete zavolat na 800 02 02 02

Pak je možné buď během párování využít možnost „Nastavit nový mobilní tarif“ nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data.

V obou případech budete potřebovat své přihlašovací údaje do Moje O₂.

Postup pro Samsung zákazníky

Pokud si přejete využívat službu O₂ Chytré hodinky v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby.  Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O₂ Prodejnu, kde vám naši O₂ Guru s deaktivací služby pomohou, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

V aplikaci toho najdete mnohem víc

Stáhněte si aplikaci Moje O₂ do svého telefonu

obrázek Aplikace Moje O2