Pravidla pro poskytování a zpracování osobních údajů žadatelů o kreditní kartu O2 RB karta

1) Tyto podmínky obsahují pravidla pro poskytování a zpracování osobních údajů žadatelů o kreditní kartu O2 RB karta (dále jen „Karta”) a dále souhlas žadatele o Kartu se zpracováním jeho osobních údajů (dále jen „Souhlas“).

2) Vydavatelem Karty je společnost Raiffeisenbank a.s., IČO 49240901, se sídlem Praha 4, Hvězdova 1716/2b, PSČ 140 78 (dále jen „Vydavatel“).

3) Zprostředkovatelem prodeje Karty je společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Praha 4 - Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 140 22 (dále jen „Zprostředkovatel“).

4) Pro účely tohoto Souhlasu se osobními údaji rozumí osobní a identifikační údaje žadatelů o Kartu (dále jen „Žadatel“), tedy jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailové spojení (dále jen „Údaje“).

5) Žadatel odesláním formuláře souhlasí s tím, že Zprostředkovatel poskytne Údaje Vydavateli a Vydavatel je oprávněn zpracovávat tyto Údaje za účelem posouzení a zpracování žádosti Účastníka o Kartu, a to do 30 dnů od odeslání formuláře.

6) Žadatel odesláním formuláře souhlasí také s tím, že Zprostředkovatel bude Údaje zpracovávat za účelem evidence žadatelů, a to po dobu 30 dnů od odeslání formuláře.

7) Žadatel je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním Údajů dle předchozích odstavců, a to výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle, doručeným v písemné formě tomu, komu žadatel udělil souhlas, který hodlá odvolat, na aktuální adresu jeho zapsaného sídla. Žadatel je oprávněn odmítnout souhlas s užitím jeho elektronického kontaktu i v souvislosti se zasíláním každé jednotlivé zprávy.

8) Žadatel má právo na informace o Údajích, které Vydavatel sám nebo prostřednictvím třetích subjektů zpracovává, a právo na jejich opravu, a to v rozsahu a za podmínek stanovených v § 12 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“). Zjistí-li subjekt Údajů, že Vydavatel zpracovává Údaje v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu Údajů nebo v rozporu se zákonem, má subjekt Údajů právo požádat Vydavatele o vysvětlení, případně o odstranění takového stavu, zejména o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci. Nevyhoví-li Vydavatel žádosti o vysvětlení či odstranění závadného stavu dle předchozích vět, má Žadatel právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, a to i přímo. Další práva subjektu Údajů a další informace ke zpracování Údajů jsou uvedeny v § 21 ZOOÚ.