Pokud si chcete službu převést na jiný zákaznický účet, který má stejného účastníka, můžete si tuto změnu sami zdarma nastavit v Moje O2. Stačí si najít tarif, který chcete převést, a vybrat akci Přesunout službu.

Dopady a doporučení

Tato změna se dotkne vyúčtování. Vyúčtování za období, kdy k převodu došlo, rozúčtujeme podle dní, které byl tarif na starém a pak na novém zákaznickém účtě. Proto je lepší provádět tuto změnu po konci zúčtovacího období. Aby to pro vás bylo co nejjednodušší, najdete v Moje O2 v při objednávání termínu převodu "Kdy máme změnu provést" volbu "Po ukončení zúčtovacího období".

Jakmile objednávku převodu vytvoříte, najdete ji pod novým zákaznickým účtem. Na starém účte tato objednávka vidět nebude.

Ceny tarifu zůstávají po převodu na nový účet stejné.

Podmínky

Převést můžeme jen tarif, který je zapnutý - není jakkoliv omezený nebo odpojený (např. kvůli neplacení).

Datum, kdy služby převedeme na jiného zákazníka, si můžete vybrat. Udělat to můžeme hned v aktuální den, nebo některý den budoucí.

Je potřeba myslet i na to, že není možné převést žádné nevyčerpané volné jednotky, tedy ani nevyčerpaný objem dat převedený z předcházejícího zúčtovacího období.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies