O2 Chytré hodinky. Aktivace a nastavení služby

Máte jiný typ nebo výrobce hodinek? Službu O2 Chytré hodinky podporují jen vybrané modely Apple Watch a Samsung hodinky.

Jak aktivovat eSIM v Apple Watch?

Které iPhony podporují službu O2 Chytré hodinky?

Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS. U starších modelů službu nezapojíte.

Které modely Apple Watch podporují službu O2 Chytré hodinky?

Series 4, Series 5, Series 6, Serie 7, Series 8, Series 9 a novější, Apple Watch SE a Apple Watch Ultra . Platí i pro speciální edice Hermès, Nike a Edition. Všechny modely musí být ve variantě GPS+Cellular.

Jak aktivovat službu O2 Chytré hodinky na Apple zařízeních?

Službu O2 Chytré hodinky si zapojíte přímo v aplikaci Watch v iPhone telefonu. V aplikaci zvolte možnost Mobilní data/Nastavit Mobilní data a dále postupujte podle pokynů.

Pozor! Je důležité znát svoje přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste je zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce Moje O2

ikona aplikace watch

Nastavení mobilní data

Které služby můžu přes Apple Watch (AW) využívat?

Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:

  • mobilní funkce využijete jen v síti LTE
  • hodinky nepodporují funkci posílání klasických SMS a MMS (využít můžete iMessage)
  • pokud je iPhone vypnutý, posílat nebo přijímat zprávy na Apple Watch iMessage nejde
  • Apple Watch nepodporují využití roamingových služeb, proto s nimi není možné volat a datovat v zahraničí
  • pro využití služby O2 Chytré hodinky je zapotřebí mít iPhone 8 nebo novější s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS
Koupil jsem si nové hodinky, jak si můžu službu nebo eSIM převést na nové hodinky?

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:

  • máte na svém Apple ID nastavené tzv. dvoufaktorové ověření (jak na to, najdete na webu Apple podpory)
  • obě zařízení (mobilní telefon a nové hodinky) máte přihlášené ke stejnému Apple ID 
  • na zařízeních používáte zabezpečení pomocí PIN
  • vaše telefonní číslo máte registrované pro používání iMessage a Facetime

V průběhu párování nových hodinek vás systém vyzve k tzv. přenosu mobilního tarifu. Po jeho potvrzení můžete svou eSIM začít plně používat tak, jak jste byli zvyklí.

Nastavení mobilních dat

Pokud dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejdřív zrušit službu O2 Chytré hodinky (buď osobně v kterékoliv O2 Prodejně, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Pak je možné buď během párování využít možnost „Nastavit nový mobilní tarif“ nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data.

V obou případech budete potřebovat své přihlašovací údaje do MojeO2.

Co znamenají eSIM v kolonce not in use?

Jedná se o neaktivní eSIM z předchozí aktivace služby O2 Chytré hodinky. Za takovou eSIM neplatíte žádné poplatky. eSIM ze sekce not in use můžete smazat (přes ikonu „i“).

Kde můžu s Apple Watch komunikovat v mobilní síti LTE?

Připojení k mobilní síti s Apple Watch ve variantě Cellular vyžaduje mobilní tarif (aktivní službu O2 Chytré hodinky nebo O2 Chytré hodinky pro firmy). Komunikace v mobilní síti je možná na území ČR. Apple Watch neumožňují mezinárodní roaming (s výjimkou tísňových volání).

Apple Watch Cellular můžou k tísňovému SOS volání použít mobilní připojení. Apple Watch bez připojení k mobilní síti potřebují k tísňovému SOS volání být v dosahu iPhone (připojení pomocí Bluetooth). Pokud iPhone není v dosahu, musí být Apple Watch připojené ke známé WIFI síti a musí na nich být nastavené WIFI volání.

Nastavení služby na Samsung Galaxy Watch

Jak aktivovat službu O2 Chytré hodinky na Samsung zařízeních?

Službu O2 Chytré hodinky si zapojíte přímo v aplikaci Galaxy Wearable v Samsung telefonu. V aplikaci zvolte možnost Nastavení hodinek/Mobilní tarify a postupujte podle pokynů v aplikaci.

Pozor! Je důležité znát své přihlašovací údaje do Moje O2. V průběhu aktivace je budete potřebovat. Pokud jste je zapomněli, snadno je obnovíte na přihlašovací stránce do Moje O2.

Aplikace wearable

Nastavení hodinek

Mobilní tarify

Které Samsung telefony podporují službu O2 Chytré hodinky?

Samsung Galaxy s verzí Android 5.0 a vyšší (hodinky Watch 4 vyžadují verzi Andoroid vyšší než 6.0).

Které modely Samsung Watch podporují službu O2 Chytré hodinky s českou eSIM?

Samsung Watch 4 a vyšší modelové řady. Ve variantě GPS+Cellular.

Koupil jsem si nové hodinky, jak si můžu službu/eSIM převést na nové hodinky?

Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby.  Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám naši O2 Guru s deaktivací služby pomohou, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

Které služby lze pomocí Samsung hodinek využívat?

Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:

  • mobilní funkce lze využít pouze v síti LTE
  • hodinky podporují funkci odesílání klasických SMS, nikoliv MMS
  • pokud je Samsung telefon vypnutý, nelze odesílat ani přijímat SMS
  • Samsung watch nepodporují využití roamingových služeb, proto s nimi nelze volat a datovat v zahraničí
  • pro využití služby O2 Chytré hodinky je zapotřebí mít Samsung Galaxy s verzi Android 5.0 a vyšší (případně 6.0 a vyšší) a mobilní telefon Samsung

Často kladené dotazy ke službě O2 Chytré hodinky

Jak aktivovat nebo deaktivovat službu O2 Chytré hodinky?

Aktivaci služby O2 Chytré hodinky provedete v aplikaci Moje O2 na svém telefonu. 

  • Mám účet v Moje O2: je důležité znát své přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste údaje zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce do Moje O2.
  • Nemám účet v Moje O2aplikace Moje O2 je podmínkou aktivace služby O2 Chytré hodinky. Stáhněte si ji do svého telefonu, registrace trvá pár minut a službu si v aplikaci rovnou aktivujete.

Deaktivaci služby provedete na kterékoliv O2 Prodejně, kde vám naši O2 Guru pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02. Pouhým smazání eSIM v aplikaci Galaxy Wearable nedochází ke zrušení služby.

Která zařízení podporují službu O2 Chytré hodinky?

Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.

Službu O2 Chytré hodinky podporují také  kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 s konektivitou LTE a vyšší modelové řady. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch4 Classic 46mm nebo Galaxy Watch4 40mm LTE. Výše zmíněné modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní pouze s telefony značky Samsung.

Mám mobilní tarif u jiného operátora. Mohu si hodinky koupit u O2 a spárovat se svým telefonem?

Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O2.

U jakých tarifů je možné O2 Chytré hodinky aktivovat?

Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:

  • O2 Machine
  • Mobilní internet  
  • Vario Voice

Službu O2 Chytré hodinky nelze aktivovat ani na DUO SIM. Pokud využíváte DUO SIM, je nejprve nutné udělat výměnu DUO SIM za standardní typ SIM (plast či eSIM) a až poté provést aktivaci služby O2 Chytré hodinky.

Jsou O2 Chytré hodinky dostupné pro zákazníky s předplacenou službou nebo O2 Family?

Bohužel nejsou. Služba je dostupná pouze pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů navštivte kteroukoliv O2 Prodejnu, kde  vám O2 Guru s aktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

Fungují O2 Chytré hodinky v roamingu (podpora LTE)?

Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.

Jak aktivuji službu na firemním čísle a jak udělím unikátní přístup pro další osoby ve firmě?

Jak se přihlásím k aktivaci služby když mám firemní telefonní číslo?

Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, požádejte kontaktní osobu ve vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail obdržíte registrační link pro nastavení hesla, přes které se k on-line aktivaci služby přihlásíte.

Jak udělím unikátní přístup pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky ve firmě další osobě?

Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na této stránce

Potřebuji mít v hodinkách nahranou SIM?

Pro službu O2 Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.

Je možné v rámci jednoho mobilního čísla využívat službu O2 Chytré hodinky na více hodinkách?

Bohužel, není to možné. K jednomu telefonnímu číslu (mobilnímu telefonu) lze aktivovat pouze jednu službu O2 Chytré hodinky, pokud máte více chytrých hodinek, je potřeba si vybrat jedny, které chcete mít se službou aktivní.

Mám nový mobilní telefon a chci s ním spárovat hodinky s aktivní službou O2 Chytré hodinky, jak mám postupovat?

Hodinky spárujte s novým telefonem dle pokynů výrobce. Služba O2 Chytré hodinky vám zůstane aktivní. Podmínkou je, že v novém telefonu požíváte původní telefonní číslo.

Co se stane se službou O2 Chytré hodinky a eSIM, pokud dám hodinky do továrního nastavení?

Chci i nadále využívat ve stejných hodinách eSIM

Doporučujeme vybrat možnost Tovární nastavení se zachováním eSIM. Hodinky se obnoví, ale eSIM vč. služby O2 Chytré hodinky zůstane zachována a vy následně můžete službu využívat i na dále.

Nechci již využívat eSIM v hodinkách (např. z důvodu prodeje zařízení)

Vyberte možnost Tovární nastavení se smazáním eSIMPozor! eSIM se z hodinek smaže, ale služba O2 Chytré hodinky zůstane aktivní. Její zrušení můžete provést na kterékoliv O2 Prodejně, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.

Budou mi fungovat hodinky zakoupené v zahraničí?

Funkčnost garantujeme pouze u hodinek (Apple a Samsung) zakoupených z oficiální české distribuce.

Co mám dělat, pokud vidím, že mám službu již aktivní, ale nemám žádnou aktivní eSIM v hodinkách?

Pokud v Moje O2 vidíte na konkrétním telefonním čísle službu O2 Chytré hodinky aktivní a v aplikaci Samsung „Galaxy Wearable“ nebo u iPhone v aplikaci „Watch“ eSIM ji nevidíte, doporučujeme zavřít aplikaci a restartovat mobilní telefon. Pokud stále nevidíte aktivní předplatné, je nutné hodinky "odpárovat" a napárovat je znovu.

V případě přetrvávajících problémů navštivte jakoukoliv O2 Prodejnu nebo nám zavolejte na 800 02 02 02.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek