Máte jiný typ nebo výrobce hodinek? Službu O2 Chytré hodinky podporují pouze vybrané modely Apple Watch a Samsung hodinky.
Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.
Series 4, Series 5, Series 6, Serie 7, Series 8, Apple Watch SE a Apple Watch Ultra . Platí i pro speciální edice Hermès, Nike a Edition. Všechny modely musí být ve variantě GPS+Cellular.
Službu O2 Chytré hodinky si zapojíte přímo v aplikaci Watch v iPhone telefonu. V aplikaci zvolte možnost Mobilní data/Nastavit Mobilní data a dále postupujte podle pokynů.
Pozor! Je důležité znát svoje přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste je zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce Moje O2.
Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob převedení služby z původních do nových hodinek můžete využít v případě, že:
V průběhu párování nových hodinek budete mít možnost k tzv. přenosu mobilního tarifu. Po jeho potvrzení můžete svoji eSIM začít plně využívat, tak jak jste byli zvyklí.
Jestliže dvoufaktorové ověření nepoužíváte, je potřeba nejprve zrušit službu O2 Chytré hodinky (a to buď osobně na kterékoliv prodejně O2, případně nám můžete zavolat na 800 02 02 02). Následně je možné buď během párování využít možnost „Nastavit Mobilní tarif“ nebo po dopárování hodinek v Aplikaci Watch / Mobilní data / Nastavit mobilní data.
V obou případech je potřeba znát své přihlašovací údaje do MojeO2
Jedná se o neaktivní eSIM z předchozí aktivace služby O2 Chytré hodinky. Za takovou eSIM neplatíte žádné poplatky. eSIM ze sekce not in use můžete smazat (přes ikonu „i“).
Připojení k mobilní síti s Apple Watch ve variantě Cellular vyžaduje mobilní tarif (aktivní službu O2 Chytré hodinky / O2 Chytré hodinky pro firmy). Komunikace v mobilní síti je možná na území ČR. Apple Watch neumožňují mezinárodní roaming (pouze tísňová volání).
Apple Watch Cellular můžou k tísňovému SOS volání použít mobilní připojení. Apple Watch bez připojení k mobilní síti potřebují k tísňovému SOS volání, aby byl v dosahu iPhone (připojení pomocí Bluetooth). Pokud iPhone není v dosahu, musí být Apple Watch připojené ke známé WIFI síti a musí na nich být nastavené WIFI volání.
Službu O2 Chytré hodinky si zapojíte přímo v aplikaci Galaxy Wearable v Samsung telefonu. V aplikaci zvolte možnost Nastavení hodinek/Mobilní tarify a dále postupujte podle pokynů v aplikaci.
Pozor! Je důležité znát svoje přihlašovací údaje do Moje O2, které budete v průběhu aktivace potřebovat. Pokud jste je zapomněli, můžete si je obnovit na přihlašovací stránce do Moje O2.
Samsung Galaxy s verzí Android 5.0 a vyšší (hodinky Watch 4 vyžadují verzi Andoroid vyšší než 6.0).
Samsung Watch 4 a vyšší modelové řady. Ve variantě GPS+Cellular.
Pokud si přejete využívat službu O2 Chytré hodinky (eSIM) v nových hodinkách, je potřeba zrušit stávající službu v původních hodinkách a následně udělat novou aktivaci služby. Pro ukončení služby můžete navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám naši O2 Guru s deaktivací služby pomohou, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Služby jsou omezené technickými možnostmi danými dodavatelem:
Aktivaci služby O2 Chytré hodinky provedete v aplikaci Moje O2 na svém telefonu.
Deaktivaci služby provedete na kterékoliv O2 Prodejně, kde vám naši O2 Guru pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02. Pouhým smazání eSIM v aplikaci Galaxy Wearable nedochází ke zrušení služby.
Službu je možné aktivovat v modelech iPhone 8 a novějších s poslední verzí iOS a současně poslední verzí watchOS. Ve starších modelech nelze službu zapojit.
Službu O2 Chytré hodinky podporují také kterékoliv hodinky z řady Samsung Galaxy Watch4 s konektivitou LTE a vyšší modelové řady. V naší nabídce vyzkoušejte modely Galaxy Watch4 Classic 46mm nebo Galaxy Watch4 40mm LTE. Výše zmíněné modely chytrých hodinek a služba O2 Chytré hodinky jsou společně kompatibilní pouze s telefony značky Samsung.
Bohužel ne, službu O2 Chytré hodinky je možné aktivovat pouze s vybranými paušálními tarify od O2.
Službu lze aktivovat u všech tarifů mobilního volání, které obsahují datovou službu. O2 Chytré hodinky nelze přidat k tarifům:
Službu O2 Chytré hodinky nelze aktivovat ani na DUO SIM. Pokud využíváte DUO SIM, je nejprve nutné udělat výměnu DUO SIM za standardní typ SIM (plast či eSIM) a až poté provést aktivaci služby O2 Chytré hodinky.
Bohužel nejsou. Služba je dostupná pouze pro zákazníky s paušálním tarifem. V případě jakýkoliv dotazů navštivte kteroukoliv O2 Prodejnu, kde vám O2 Guru s aktivací služby pomohou. Případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Bohužel nefungují. Jedná se o technické omezení dané výrobcem.
Pokud máte firemní telefonní číslo a chcete si aktivovat službu O2 Chytré hodinky, požádejte kontaktní osobu ve vaší společnosti o zřízení unikátního přístupu. Na vámi zadaný e-mail obdržíte registrační link pro nastavení hesla, přes které se k on-line aktivaci služby přihlásíte.
Pokud jste kontaktní osoba ve firmě a chcete uživateli firemního čísla zřídit unikátní přístup (přihlašovací údaje do Moje O2) pro aktivaci služby O2 Chytré hodinky, z domovské stránky klikněte na „Přístupy“, následně „Vytvořit přístup další osobě“ a vyberte roli „O2 Chytré hodinky“. Video návod najdete na této stránce.
Pro službu O2 Chytré hodinky není třeba mít v hodinkách nahranou SIM. Virtuální profil SIM karty se vytvoří a nahraje automaticky v průběhu prováděné aktivace.
Bohužel, není to možné. K jednomu telefonnímu číslu (mobilnímu telefonu) lze aktivovat pouze jednu službu O2 Chytré hodinky, pokud máte více chytrých hodinek, je potřeba si vybrat jedny, které chcete mít se službou aktivní.
Hodinky spárujte s novým telefonem dle pokynů výrobce. Služba O2 Chytré hodinky vám zůstane aktivní. Podmínkou je, že v novém telefonu požíváte původní telefonní číslo.
Doporučujeme vybrat možnost Tovární nastavení se zachováním eSIM. Hodinky se obnoví, ale eSIM vč. služby O2 Chytré hodinky zůstane zachována a vy následně můžete službu využívat i na dále.
Vyberte možnost Tovární nastavení se smazáním eSIM. Pozor! eSIM se z hodinek smaže, ale služba O2 Chytré hodinky zůstane aktivní. Její zrušení můžete provést na kterékoliv O2 Prodejně, případně nám zavolejte na 800 02 02 02.
Funkčnost garantujeme pouze u hodinek (Apple a Samsung) zakoupených z oficiální české distribuce.
Pokud v Moje O2 vidíte na konkrétním telefonním čísle službu O2 Chytré hodinky aktivní a v aplikaci Samsung „Galaxy Wearable“ nebo u iPhone v aplikaci „Watch“ eSIM ji nevidíte, doporučujeme zavřít aplikaci a restartovat mobilní telefon. Pokud stále nevidíte aktivní předplatné, je nutné hodinky "odpárovat" a napárovat je znovu.
V případě přetrvávajících problémů navštivte jakoukoliv O2 Prodejnu nebo nám zavolejte na 800 02 02 02.
Zkuste jednu z těchto stránek: