Interaktivní zprávy s RCS Connectorem
Posílejte interaktivní i multimediální zprávy přes RCS Connector a využijte nové možnosti komunikace se svými zákazníky.
-
Stačí znát telefonní číslo
-
Zpráva se doručí jako SMS
-
Oboustranná komunikace
-
Pro Android 5.0 a vyšší
-
Napojení přes API
Rozdíl mezi RCS a běžnou SMS
Výhody zpráv posílaných přes RCS
Specifikace běžných SMS
Možnosti využití RCS Connectoru
Brandová komunikace
Sdílejte se zákazníky novinky z vaší firmy. Pochlubte se třeba výsledky testů kvality nebo měřením spokojenosti.
Prodej zboží a služeb
Nabídněte zákazníkům svůj prodej. Interaktivní RCS zpráva má mnohonásobně vyšší výkonnost než SMS i mail.
Nezávazná konzultace
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Často kladené dotazy
Rich Communication Service (RCS) je protokol pro přijímání a posílání multimediálních zpráv na mobily. RCS je pro koncového uživatele dostupná, pokud jeho mobil umožňuje funkci chatu. To jsou mobily s operačním systémem Android 5.0 a vyšší. Koncový uživatel musí mít dostupnou veřejnou internetovou síť. RCS se odesílá přes Wi-Fi nebo mobilní data.
RCS se doručuje do nativní aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. To je aplikace, kam koncovému uživateli chodí i běžné SMS nebo MMS. Podmínkou je, aby měl koncový uživatel funkci chatu v aplikaci Zprávy v nastavení zapnutou.
RCS umožňuje vaší firmě jedinečnou prezentaci Branding Chatbota. Jedná se o reklamní banner Účastníka určený pro rozesílku RCS.
Co Branding Chatbot obsahuje?
- název Chatbota
- popis Chatbota
- logo Účastníka
- kontaktní údaje Účastníka
Branding Chatbot musí splňovat náležitosti uvedené v manuálu dostupném na internetových stránkách O₂. Podléhá schválení O₂.
Pokud máte zájem o O2 RCS Connector, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt. Celou aktivací vás provedeme.
RCS Chat je funkce dostupná u aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. Jde o aplikace, kam koncovému uživateli chodí SMS nebo MMS.
Pokud chce Účastník posílat koncovému uživateli RCS, musejí mít oba zapnutou funkci chatu. Účastník k zapnutí chatu potřebuje mít aktivní službu RCS Connector či RCS Connector Studio a nastaveného Chatbota. Společnost O₂ ověřuje identitu Účastníka u každého jednotlivého Chatbota. U Chatbota ověřeného Účastníka je uvedené „ověřeno“, případně se zobrazuje ověřovací ikona.
RCS zpráva
Jednorázová multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel neodpovídá. Jedná se o zprávu poslanou koncovému uživateli Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. Každá RCS zpráva se účtuje jako samostatná zpráva.
RCS konverzace
Multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel odpoví v průběhu 24 hodin od přijetí RCS zprávy do mobilu. Tím se zahájí chat s Účastníkem.
Jedná se o konverzaci mezi koncovým uživatelem a Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. RCS konverzace trvá 24 hodin od první odpovědi koncového uživatele Účastníkovi. Veškeré zprávy zaslané v průběhu této konverzace se účtují jako jedna společná RCS konverzace, tj. včetně RCS zprávy, kterou poslal Účastník služby RCSC nebo RCSC Studia a odpovědí, kterou koncový uživatel zahájil chat.
Pokud koncový uživatel ve stejném období dostane víc RCS zpráv, součástí RCS konverzace se stává jen poslední RCS zpráva, na kterou odpoví a zahájí tím s Účastníkem konverzaci. Všechny předchozí i následné RCS zprávy bez odpovědi koncového uživatele se budou účtovat jako samostatná RCS zpráva.
- průvodce nastavením loga Branding Chatbota Logo design guidelines for RCS chatbot (PDF, anglicky)
- nastavení RCS Connectoru a tipy pro jeho využití Start guide (PDF, anglicky)
Pro kompletní API specifikaci se ozvěte svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt.
Kompletní podmínky služby najdete na téhle stránce v sekci Ostatní dokumenty.