Interaktivní zprávy s RCS Connectorem

Objevte nové možnosti komunikace se svými zákazníky! Posílejte interaktivní a multimediální zprávy přes RCS Connector.

RCS Connector
telefonní číslo
Stačí znát telefonní číslo
Potřebujete znát jen telefonní číslo zákazníka.
doručení jako SMS
Doručení do stejné aplikace jako SMS
RCS zprávy se doručí stejně jako SMS do aplikce Zprávy.
Oboustranná komunikace
Oboustranná komunikace
RCS zprávy podporují oboustrannou komunikaci. Zákazník vám může odpovědět a zahájit tak chat.
Android 5.0
Podpora pro OS Android
RCS zprávy mohou přijímat zákazníci s operačním systémem Android 5.0 a vyšším.
Napojení přes API
Napojení přes API
RCS Connector napojíte na firemní systémy pomocí API.
SMS přes RCS
Běžná SMS
SMS přes RCS
Běžná SMS

Možnosti využití

brandová komunikace
Brandová komunikace Sdílejte se zákazníky novinky z vaší firmy. Pochlubte se třeba výsledky testů kvality nebo měřením spokojenosti.
Prodej
Prodej zboží a služeb Nabídněte zákazníkům prodej zboží nebo služeb. Interaktivní RCS zpráva  má mnohonásobně vyšší výkonnost než SMS nebo mail.
Měření NPS
Měření NPS Pomocí RCS zpráv můžete sledovat zákaznickou spokojenost. Zpětnou vazbu získáte mnohem jednodušeji.
Zákaznická péče
Zákaznická péče Díky interaktivním zprávám můžete rychleji poskytovat zákaznickou péčiinformovat zákazníka třeba o možnosti vyzvednutí zboží.

Pořiďte si RCS Connector

RCS Connector

  • Hromadné rozesílání RCS zpráv
  • Připojení chatbota přes API
  • Multimediální obsah

1 000 Kč / bez DPH měsíčně
Další poplatky
Další poplatky
  • Aktivace: 2 000 Kč bez DPH
  • RCS zpráva: 1,80 Kč bez DPH
  • RCS konverzace: 5,80 Kč bez DPH

Podrobnosti v Ceníku.

Nechte nám kontakt

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Údaje zpracujeme podle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Často kladené dotazy

Co je RCS?

Rich Communication Service (RCS) je protokol pro přijímání a posílání multimediálních zpráv na mobily.

RCS je pro koncového uživatele dostupná, pokud jeho mobil umožňuje funkci chatu. To jsou mobily s operačním systémem Android 5.0 a vyšší. Koncový uživatel musí mít dostupnou veřejnou internetovou síť. RCS se odesílá přes Wi-Fi nebo mobilní data.

RCS se doručuje do nativní aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. To je aplikace, kam koncovému uživateli chodí i běžné SMS nebo MMS. Podmínkou je, aby měl koncový uživatel funkci chatu v aplikaci Zprávy v nastavení zapnutou.

Branding Chatbot - jak svou firmu můžu prezentovat?

RCS umožňuje vaší firmě jedinečnou prezentaci - Branding Chatbota. Jedná se o reklamní banner Účastníka určený pro rozesílku RCS.

Co Branding Chatbot obsahuje?

  • název Chatbota
  • popis Chatbota
  • logo Účastníka
  • kontaktní údaje Účastníka

chatbot

Branding Chatbot musí splňovat náležitosti uvedené v manuálu dostupném na internetových stránkách O2. Podléhá schválení O2.

Jak službu RCS Connector aktivovat?

Pokud máte zájem o O2 RCS Connector, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt. Celou aktivací vás provedeme.

Kdo může RCS zprávy přijímat a jak je aktivovat?

RCS Chat je funkce dostupná u aplikace Zprávy od společnosti od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. Jde o aplikace, kam koncovému uživateli chodí SMS nebo MMS.

Pokud chce Účastník posílat koncovému uživateli RCS, musejí mít oba zapnutou funkci chatu. Účastník k zapnutí chatu potřebuje mít aktivní službu RCS Connector či RCS Connector Studio a nastaveného Chatbota.

Společnost O2 ověřuje identitu Účastníka u každého jednotlivého Chatbota. U Chatbota ověřeného Účastníka je uvedené „ověřeno“, případně se zobrazuje ověřovací ikona.

ukázka aktivace

Jaký je rozdíl mezi RCS zprávou a RCS konverzací?

RCS zpráva

Jednorázová multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel neodpovídá. Jedná se o poslanou koncovému uživateli Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. Každá RCS zpráva se účtuje jako samostatná zpráva.

RCS konverzace

Multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel odpoví v průběhu 24 hodin od přijetí RCS zprávy do mobilu. Tím se zahájí chat s Účastníkem.

Jedná se o konverzaci mezi koncovým uživatelem a Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. RCS konverzace trvá 24 hodin od první odpovědi koncového uživatele Účastníkovi. Veškeré zprávy zaslané v průběhu této konverzace se účtují jako jedna společná RCS konverzace, tj. včetně RCS zprávy, kterou poslal Účastník služby RCSC nebo RCSC Studia a odpovědí, kterou koncový uživatel zahájil chat.

Pokud koncový uživatel ve stejném období dostane víc RCS zpráv, součástí RCS konverzace se stává jen poslední RCS zpráva, na kterou odpoví a zahájí tím s Účastníkem konverzaci. Všechny předchozí i následné RCS zprávy bez odpovědi koncového uživatele se budou účtovat jako samostatná RCS zpráva.

Technické podrobnosti a specifikace

Pro kompletní API specifikaci se ozvěte svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt.

Podmínky služby

Kompletní podmínky služby najdete na téhle stránce v sekci Ostatní dokumenty.