Interaktivní zprávy s RCS Connectorem

Posílejte interaktivní i multimediální zprávy přes RCS Connector a využijte nové možnosti komunikace se svými zákazníky.

 muž s telefonem v ruce a za ním ikona přijaté SMS zprávy
  •  žena v zelených šatech vesele ťuká do displeje telefonu

    Stačí znát telefonní číslo

  •  ikona přijaté SMS s textem RCS v zeleném kruhu

    Zpráva se doručí jako SMS

  •  telefon, na jehož displeji je znázorněný chat, kde se vzájemně komunikuje

    Oboustranná komunikace

  • v rukou držící telefon, na jehož displeji je zobrazena ikona Androidu a text 5.0, znamenající verzi operačního systému Android

    Pro Android 5.0 a vyšší

  •  monitor počítače, na displeji jsou zobrazeny kabely s textem API

    Napojení přes API

Rozdíl mezi RCS a běžnou SMS

Specifikace běžných SMS

  • chybějící nebo velmi omezený branding
  • pouze 160 znaků textu
  • limitace vaší kreativity
  • jednostranná komunikace bez možnosti odpovědí
  • slabé metriky vyhodnocení
 náhled do telefonu na běžnou SMS

Možnosti využití RCS Connectoru

dva manažeři, muž a žena, koukají společně do notebooku

Brandová komunikace

Sdílejte se zákazníky novinky z vaší firmy. Pochlubte se třeba výsledky testů kvality nebo měřením spokojenosti.

 žena operátorka, sedí u počítače a zrovna s někým na lince vesele hovoří

Prodej zboží a služeb

Nabídněte zákazníkům svůj prodej. Interaktivní RCS zpráva má mnohonásobně vyšší výkonnost než SMS i mail.

 muž v bílé košili stojí v kanceláři, v jedné ruce drží hrnek s kávou a v druhé papíry, ze kterých si čte

Měření NPS

Pomocí RCS zpráv můžete sledovat zákaznickou spokojenost. Zpětnou vazbu získáte jednodušeji.

 žena ve společenských šatech drží v rukou telefon

Zákaznická péče

Díky interaktivním zprávám můžete rychleji poskytovat zákaznickou péči a informovat zákazníka.

Pořiďte si RCS Connector

RCS Connector

hromadné rozesílání RCS zpráv
připojení chatbota přes API
multimediální obsah
1 000 Kč / bez DPH měsíčně
Další poplatky
Aktivace 2 000 Kč bez DPH
RCS zpráva 1,80 Kč bez DPH
RCS konverzace 5,80 Kč bez DPH
Podrobnosti v Ceníku

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.

Zavoláme vám
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Často kladené dotazy

Co je RCS?

Rich Communication Service (RCS) je protokol pro přijímání a posílání multimediálních zpráv na mobily. RCS je pro koncového uživatele dostupná, pokud jeho mobil umožňuje funkci chatu. To jsou mobily s operačním systémem Android 5.0 a vyšší. Koncový uživatel musí mít dostupnou veřejnou internetovou síť. RCS se odesílá přes Wi-Fi nebo mobilní data.

RCS se doručuje do nativní aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. To je aplikace, kam koncovému uživateli chodí i běžné SMS nebo MMS. Podmínkou je, aby měl koncový uživatel funkci chatu v aplikaci Zprávy v nastavení zapnutou.

Jak můžu svou firmu prezentovat přes Branding Chatbot?

RCS umožňuje vaší firmě jedinečnou prezentaci Branding Chatbota. Jedná se o reklamní banner Účastníka určený pro rozesílku RCS.

Co Branding Chatbot obsahuje?

  • název Chatbota
  • popis Chatbota
  • logo Účastníka
  • kontaktní údaje Účastníka

chatbot

Branding Chatbot musí splňovat náležitosti uvedené v manuálu dostupném na internetových stránkách O₂. Podléhá schválení O₂.

Jak aktivuji službu RCS Connector?

Pokud máte zájem o O2 RCS Connector, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt. Celou aktivací vás provedeme.

Kdo může RCS zprávy přijímat a jak si je aktivovat?

RCS Chat je funkce dostupná u aplikace Zprávy od společnosti Google LLC nebo Samsung Electronics Co., Ltd. Jde o aplikace, kam koncovému uživateli chodí SMS nebo MMS.

Pokud chce Účastník posílat koncovému uživateli RCS, musejí mít oba zapnutou funkci chatu. Účastník k zapnutí chatu potřebuje mít aktivní službu RCS Connector či RCS Connector Studio a nastaveného Chatbota. Společnost O₂ ověřuje identitu Účastníka u každého jednotlivého Chatbota. U Chatbota ověřeného Účastníka je uvedené „ověřeno“, případně se zobrazuje ověřovací ikona.

ukázka aktivace

Jaký je rozdíl mezi RCS zprávou a RCS konverzací?

RCS zpráva

Jednorázová multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel neodpovídá. Jedná se o zprávu poslanou koncovému uživateli Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. Každá RCS zpráva se účtuje jako samostatná zpráva.

RCS konverzace

Multimediální zpráva a obsah, na kterou koncový uživatel odpoví v průběhu 24 hodin od přijetí RCS zprávy do mobilu. Tím se zahájí chat s Účastníkem.

Jedná se o konverzaci mezi koncovým uživatelem a Účastníkem služby RCSC nebo RCSC Studia. RCS konverzace trvá 24 hodin od první odpovědi koncového uživatele Účastníkovi. Veškeré zprávy zaslané v průběhu této konverzace se účtují jako jedna společná RCS konverzace, tj. včetně RCS zprávy, kterou poslal Účastník služby RCSC nebo RCSC Studia a odpovědí, kterou koncový uživatel zahájil chat.

Pokud koncový uživatel ve stejném období dostane víc RCS zpráv, součástí RCS konverzace se stává jen poslední RCS zpráva, na kterou odpoví a zahájí tím s Účastníkem konverzaci. Všechny předchozí i následné RCS zprávy bez odpovědi koncového uživatele se budou účtovat jako samostatná RCS zpráva.

Technické podrobnosti a specifikace

Pro kompletní API specifikaci se ozvěte svému obchodnímu zástupci nebo nám na sebe nechte kontakt.

Podmínky služby

Kompletní podmínky služby najdete na téhle stránce v sekci Ostatní dokumenty.

Nenašli jste, co jste hledali?