Jak funguje O2 TV v zahraničí

O2 TV můžete sledovat i při cestách do zemí Evropské unie. Stačí vám k tomu webový prohlížeč v počítači nebo aplikace O2 TV v telefonu/tabletu a internetové připojení.

  • Pro fungování služby doporučujeme stabilní internetové připojení a rychlost alespoň 6Mb/s.
  • O2 TV v zahraničí lze sledovat pouze v zemích spadajících do zóny EU.
  • V případě sledování O2 TV přes mobilní data dochází k čerpání vašeho datového balíčku.

Rady a další informace

V aplikaci nebo na webu se zobrazuje hlášení „Nejste připojeni k internetu“

Ujistěte se, že je vaše zařízení připojeno k internetu. Vyzkoušejte funkčnost internetu například načtením internetové stránky v internetovém prohlížeči vašeho zařízení.

V případě využití mobilní datové sítě zkontrolujte:

  • zda nemáte nastavenou blokaci dat mimo ČR (více o ovládání dat naleznete zde),
  • zda nemáte vyčerpaná data v rámci vašeho datového balíčku,
  • zda máte povolená mobilní data i datové služby v roamingu (dané informace dohledáte v nastavení vašeho zařízení).
Při pokusu o přehrání pořadu se zobrazuje černá obrazovka nebo obraz kostičkuje/zasekává se

Ujistěte se, že máte dostatečnou rychlost pro používání služby O2 TV (alespoň 6 Mb/s).

Nedaří se přihlásit k O2 TV

Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje (postupujte podle návodu).

Jak funguje O2 TV v Evropské unii

Zákazník O2 TV může prostřednictvím mobilních zařízení přistupovat k obsahu, poskytovanému službou, i při svém dočasném pobytu v jiném členském státě EU.

Pro tento případ bere zákazník na vědomí, že poskytovatelem internetového připojení v zahraničí není O2, a proto O2 negarantuje kvalitu poskytování služby v jiných členských státech EU. Kvalita se může od kvality služby v ČR lišit v závislosti na aktuálních vlastnostech internetového připojení v zahraničí.

Jak funguje O2 TV v zemích mimo Evropskou unii

Do webové i mobilní aplikace můžete přistupovat i mimo EU. Uvidíte v ní televizní program, můžete si zadat nahrávání oblíbených pořadů či měnit PIN a upravovat některá nastavení. Nezapomeňte, že všechny tyto aktivity také čerpají váš datový balíček.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek