Nastavení a ovládání pro chytré TV

Vyberte, co vás zajímá

Nahrávání O2 TV přes chytrou televizi

Nahrávání

Videotéka přes O2 TV v chytré televizi

Videotéka

Televizní program v O2 TV přes chytrou televizi

Televizní program

Jazyk a titulky v O2 TV přes chytrou televizi

Jazyk a titulky

Rodičovský PIN v O2 TV přes chytrou televizi

Rodičovský PIN

Nákupní PIN v O2 TV přes chytrou televizi

Nákupní PIN

Kvalita obrazu v O2 TV přes chytrou televizi

Kvalita obrazu

Oblíbené kanály v O2 TV přes chytrou televizi

Oblíbené kanály

Multidimenze v O2 TV přes chytrou televizi

Multidimenze

Vyhledávání v O2 TV přes chytrou televizi

Vyhledávání

Sekce premium v O2 TV v chytré televizi

Sekce Premium

Sekce sport v O2 TV v chytré televizi

Sekce Sport

Sekce dětské v O2 TV v chytré televizi

Sekce Dětské

Správá přihlášených zařízení v O2 TV v chytré televizi

Správa přihlášených zařízení

Mohlo by vás ještě zajímat

Jak nainstaluju aplikaci O2 TV do své chytré televize?

Veškeré návody pro sažení aplikace O2 TV do vaší chytré televize najdete tady:

Jak si pustím O2 TV na více zařízeních současně?

Rodinné sledování

  • Platí pro tarify O2 TV Bronzová, Stříbrná a Zlatá.
  • Pro sledování O2 TV na víc zařízeních v jeden čas slouží doplňkový balíček Rodinné sledování. Můžete ho aktivovat v Moje O2 nebo na chatu s O2 Guru specialistou. Cena Rodinného sledování je 100 Kč měsíčně.
Jazyk uživatelského prostředí
  1. V O2 TV najeďte na ikonu profilu a potvrďte tlačítkem „OK“.

    Ikona profil v O2 TV
     
  2. V levém menu vyberte „Jazykové předvolby“.

    Jazykové předvolby
     
  3. Pod volbou „Rozhraní“ si přepněte jazyk na angličtinu.

    Rozhraní
     
  4. Nakonec potvrďte přes tlačítko „Restartovat“, po restartu aplikace O2 TV dojde k vámi požadované změně.

    Restartovat
Audio popis: co to je?

Audio popis doplňuje televizní vysílání komentářem užitečným hlavně pro nevidomé a zrakově postižené. Aktuálně audio popis najdete na programech ČT1 AD, ČT2 AD, ČT3 AD, ČT24 AD, ČT Sport AD, ČT :D/Art AD, Nova AD, Prima AD a Barrandov AD.

Audio popis

Poslouchání rádia přes O2 TV

Díky O2 TV ve své televizi naladíte i oblíbenou rozhlasovou stanici.

Seznam najdete od pozice 200.

Rádio přes O2 TV

Jak restartuji aplikaci O2 TV?
  1. V O2 TV najeďte na ikonu profilu a potvrďte tlačítkem „OK“.

    Ikona profilu v O2 TV
     
  2. V levém dolním rohu vyberte „Restartovat aplikaci“

    Restartovat aplikaci
  3. Následně se vaše aplikace O2 TV restartuje

Nejčastější dotazy o KIVI TV

Jak mi bude KIVI TV doručena?

Televizi vám doručí kurýr do 2 pracovních dnů. V případě splátek probíhá ověření zákazníka a podpis splátkovací smlouvy.

Jak se do O2 TV přihlásit?

Aplikace O2 TV je součástí balíčku aplikací, které se vám při prvním zprovoznění televize automaticky nainstalují. Poté už stačí jen stiknout tlačítko O2 TV a přihlásit se. 

  1. Na obrazovce potvrďte ovladačem Přihlásit se.
  2. Zadejte své uživatelské jméno (tzn. e-mailovou adresu pro přihlášení k účtu Moje O2). 
  3. Zadejte své heslo pro přihlášení k účtu Moje O2.
  4. Pokud jste přihlašovací údaje zadali správně, ocitnete se v hlavní nabídce O2 TV.

Pokud údaje pro přihlášení (registraci Moje O2) ještě nemáte, na téhle stránce, všechno snadno vyřídíte. Nebo se stavte v některé O2 Prodejně. Rádi vám pomůžeme.

Co dělat, když mám problém s KIVI TV a jak ji mohu reklamovat?
Mám problém s televizí
  • Projděte si originální návod KIVI TV, který najdete přímo tady.
  • Případně na stránkách podpory KIVI TV odešlete formulář žádost o servis. Ve formuláři vyberte model zařízení, které jste si u nás pořídili (43U730QB nebo 50U730QB).

 

Televizi můžete reklamovat následujícími způsoby
  • Během prvních 24 měsíců můžete požádat o bezplatné vyzvednutí u vás doma vyplněním formuláře Poprodejní servis.
  • Televizi můžete přinést do jakékoliv O2 Prodejny, kde zařídíme její odeslání do servisního střediska.
  • Televizi můžete také přinést přímo do servisního střediska na adresu:

    Drake & Farrell Czech Republic s.r.o.
    Na Piketě 535/III, 
    377 01 Jindřichův Hradec
    Pondělí - Pátek 06:30 – 15:00
    +420 381 020 027
    servis@drakeandfarrell.cz.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek