Rodičovský PIN v O2 set-top boxu

Vyberte si, kterou O2 TV máte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ni postupně převádíme. Na všechny změny vás včas upozorníme.

Nová O2 TV
Nová O2 TV
Původní O2 TV
Původní O2 TV

Rodičovský PIN v nové O2 TV

Rodičovský PIN brání dětem sledovat pořady a půjčovat si filmy pro dospělé. Sami si určujete, jaký obsah podle věkového omezení bude O2 TV nabízet. Většinou to bývají kanály a filmy nevhodné pro děti.

Obrazovka pro zadání rodičovského PINu

Tip

Rodičovský PIN je nastavený na výchozí hodnotu „1111“. Jak PIN změnit, zjistíte v sekci Mohlo by vás zajímat.

Mohlo by vás zajímat

Jak změním rodičovský PIN?
  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko „Menu“ a najeďte na ikonu profilu.

    Zobrazení sekce profilu na O2 TV

     
  2. V levém menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Sekce PINu v profilu

     
  3. Zadejte rodičovský PIN.
    Pokud si svůj rodičovský PIN nepamatujete, můžete ho změnit podle návodu.

    Zadání rodičovského PINu
     
  4. Vyberte položku „Změnit rodičovský PIN“.

    Položka Změnit rodičovský PIN v nastavení PINů

     
  5. Zadejte nový čtyřmístný PIN.

    Zadání nového rodičovského PINu

     
  6. Zopakujte zadání nového čtyřmístného rodičovského PINu.

    Zopakování zadání nového PINu

     
  7. Jakmile změna proběhne, dáme vám vědět. 

    Zpráva o úspěšné změně rodičovského PINu
Nepamatuju si rodičovský PIN
  1. Přihlaste se do Moje O2.
     
  2. Vyberte službu O2 TV.
     
  3. V sekci Nastavení vyberte Rodičovský PIN a klikněte na „Nastavit“.

    Nastavení rodičovského PINu v samoobsluze

     
  4. Pokračujte na „Konfigurovat službu“.

    Položka Konfigurovat službu v samoobsluze

     
  5. Zaklikněte volbu „Reset PINu“.

    TIP: PIN se v Moje O2 resetuje na výchozí číslo. To najdete nad zaklikávacím políčkem Reset PINu.

    Reset PINu v samoobsluze

     
  6. Nakonec vyberte „Uložit změny“.
     
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN. S ním se pak snadno přihlásíte.
Omezení obsahu O2 TV podle věkové hranice

Nastavením věkového omezení na O2 TV, zajistíte, že vaše děti uvidí jenom TV pořady a filmy, které odpovídají danému věkovému omezení. Omezení se vztahuje na sekci Videotéka a Premium.

Na výběr je pět věkových omezení:

  • Žádné - vhodné pro všechny věkové kategorie
  • 7+  pro děti do 7 let a mladší
  • 12+ vhodné pro děti do 12 let a mladší
  • 15+ vhodné pro děti do 15 let a mladší
  • 18+ vhodné pro dospívající do 18 let a mladší

 

  1. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači a najeďte na „Ikonu profilu“.

    Zobrazení sekce profilu na O2 TV

     
  2. V levém menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Sekce PINu v profilu

     
  3. Zadejte stávající PIN.
    Nepamatujete si současný rodičovský PIN? Změnit jej můžete dle návodu výše.

    Zadání rodičovského PINu

     
  4. V sekci Věková hranice pro rodičovský PIN si pomocí šipky na ovladači zvolte novou věkovou hranici a volbu potvrďte tlačítkem „OK“.

    Sekce Věková hranice u rodičovského PINu
Jak to bude vypadat, když bude nastavené omezení podle věkové hranice?

Pokud jste si už někdy nastavili omezení obsahu O2 TV podle věkové hranice, tuhle obrazovku uvidíte při jeho spuštění. Pro pokračování zadejte „Rodičovský PIN“.

Nepamatujete si rodičovský PIN? Tady najdete návod, jak ho změnit.

Zadání rodičovského PINu u věkově omezeného obsahu

 

Co je omezení věkovou hranicí a jak ho změním, zjistíte v sekci Mohlo by vás zajímat.

Rodičovský PIN v původní O2 TV

Rodičovský zámek (Rodičovský PIN) brání dětem sledovat pořady a půjčovat si filmy pro dospělé. Sami si určujete, které kanály budou pro zobrazení vyžadovat „Rodičovský zámek (PIN)“. Zpravidla to bývají kanály nevhodné pro děti.

Zadání rodičovského PINu na původní O2 TV

 

Tip

Rodičovský PIN je nastavený na výchozí hodnotu „11111“. Jak PIN změnit zjistíte v sekci Mohlo by vás zajímat.

Mohlo by vás zajímat

Jak zamknout vybrané kanály?
  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko „Menu“ a najeďte do „Nastavení“.

    Výběr sekce Nastavení na původní O2 TV
     
  2. Pokračujte do sekce „Zabezpečení“.

    Sekce Zabezpečení v nastavení původní O2 TV

     
  3. Vyberte „Zamykání kanálů“.

    Položka Zamykání kanálů v nastavení zabezpečení

     
  4. Pro přechod na seznam kanálů vložte Rodičovský PIN.
    Pokud jste svůj Rodičovský PIN zatím neměnili, je nastavený na výchozí hodnotu „11111“.
    Pokud si svůj PIN nepamatujete, změnit jej můžete podle návodu.

    Vložení rodičovského PINu pro zobrazení zamčených kanálů

     
  5. Vyberte, u kterých kanálů chcete „Rodičovský zámek (PIN)“ zapnout.
    Pomocí šipek vyberete kanál a volbu potvrdíte tlačítkem „OK“.
    U vybraného kanálu se zobrazí obrázek zámku.

    Zobrazení zamčených kanálů
     
  6. Nakonec potvrďte stisknutím šipky doprava a potvrdíte volbou „Uložit“.

    Povrzení nastavení zamčených kanálů
Jak to bude vypadat, když bude kanál zamčený?

Po přepnutí na zamčený kanál se zobrazí výzva k zadání rodičovského PINu.

Zadání PINu u uzamčeného kanálu

Jak změním rodičovský PIN?
  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko „Menu“ a najeďte do „Nastavení“.

    Výběr sekce Nastavení na původní O2 TV
  2. Pokračujte do sekce „Zabezpečení“.

    Záložka Zabezpečení

     
  3. Vyberte „Rodičovský PIN“.

    Položka Rodičovský PIN v nastavení zabezpečení

     
  4. Zadejte starý a nový PIN a změnu potvrďte volbou „Uložit nový PIN“.
    Pokud jste svůj Rodičovský PIN zatím neměnili, je nastavený na výchozí hodnotu „11111“.
    Nepamatujete si současný PIN? Můžete si ho změnit podle návodu, který najdete pod tímhle návodem.

    Nastavení nového PINu na původní O2 TV
Zapomněl jsem rodičovský PIN
  1. Přihlaste se do Moje O2.
     
  2. Vyberte službu O2 TV.
     
  3. V sekci „Nastavení“ klikněte na „Rodičovský PIN“.

    Sekce rodičovský PIN v původní samoobsluze
     
  4. Pokračujte na „Konfigurovat službu“.

    Položka Konfigurovat službu v původní samoobsluze
     
  5. Zaklikněte volbu „Reset PINu“.

    Reset PINu v původní samoobsluze
     
  6. Nakonec vyberte „Uložit změny“.
     
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN „11111“.

    S ním se pak snadno přihlásíte.
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek