Pojištění pro váš mobil nebo tablet

Pojistíme vaše zařízení proti krádeži, poškození i utopení. Postaráme se o jeho opravu. A když nepůjde opravit, vyberete si u nás nové.

Pojištění pro váš mobil nebo tablet

Proč si pojistit mobil nebo tablet u O₂?

  • Bez závazků. A navíc první měsíc zdarma

    Bez závazků a navíc první měsíc zdarma

  • Platí pro nová i zánovní zařízení

    Platí pro nová i zánovní zařízení

  • Každý rok voucher 500 Kč na ochranné příslušenství

    Každý rok voucher 500 Kč na ochranné příslušenství

  • Bez výluk na děti a mazlíčky

    Bez výluk na děti a mazlíčky

Prasklý displej, nefunkční nabíjení… Které situace pojištění řeší

  • Krádež

    Krádež

  • Utopení

    Utopení

  • Poškození

    Poškození

Další výhody pojištění

Bez spoluúčasti na opravě

Servis poškozeného mobilu, tabletu nebo routeru hradí kompletně pojišťovna.

Pojištění s prodlouženou zárukou

Bez obav i po skončení dvouleté zákonné záruky. Obdobné vady kryjeme i ve třetím roce pojištění.

Kurýr v ceně

Nikam nemusíte. Škodu jen nahlásíte a kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si domluvíte.

Všechny platby na jedné faktuře

Pojištění platíte pohodlně ve svém měsíčním O₂ vyúčtování.

Originální díly

Pro opravu používáme vždy originální díly od výrobce.

Ochrana životního prostředí

Pokud zařízení nepůjde opravit, ekologicky ho zlikvidujeme a vy získáte voucher na snížení ceny nového.

Výměna baterie s nízkou kapacitou

Klesne-li kapacita baterie vašeho zařízení ve třetím roce pojištění pod 70 %, vyměníme vám ji za novou.

Kolik pojištění stojí?

Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O₂.

Pojišťovací cena zařízení v Kč Měsíční cena pojištění v Kč
Do 4.000 69
4.001–7.000 129
7.001–10.000 199
10.001–17.000 259
17.001–25.000 349
25.001–45.000 399
45.001–65.000 499
65.001–100.000 699

Jak pojištění sjednat

Stavte se v kterékoli O₂ prodejně. Pojištění s vámi vyřídíme a první měsíc od nás budete mít zdarma. Navíc je bez závazku a můžete ho tak kdykoliv zrušit.

Jak pojištění sjednat

Podrobné informace

Často kladené otázky

Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?

Pojištění pro váš mobilní telefon, tablet a další chytrá zařízení si můžete sjednat hned při koupi zařízení u nás. Pokud jste si z nějakého důvodu pojištění během nákupu nesjednali, stavte se u nás v O₂ Prodejně, kde vám rádi pomůžeme.

Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?

Bohužel ne. Pojištění si u nás můžete zařídit jen pokud jste zařízení koupili u O₂.

Co všechno si můžu pojistit?

Mobilní telefon, chytré hodinky, tablet, notebook, SmartTV, dongle, LTE router, herní konzoli a modem.

Na co je pojištěné zařízení chráněno?

Telefon nebo tablet je pojištěný proti krádeži, poškození i utopení. Prasklý displej nebo nefunkční klávesnici nechte v klidu na nás. Pojištění platí i pro použitá zařízení.

Kdy dostanu voucher na ochranné příslušenství a jak se k němu dostanu?

Nárok na voucher v hodnotě 500 Kč na ochranné příslušenství (kryt, sklíčko nebo držák mobilu) máte za každý rok trvání pojištění. Až budete mít pojištění 12 měsíců, voucher vám nahrajeme přímo do Moje O₂.

Může zařízení z e‑shopu, ke kterému jsem si objednal pojištění, převzít od kurýra místo mě někdo jiný?

Bohužel to není možné. Budeme od vás potřebovat podepsat souhlas s pojištěním, proto je třeba, aby si zařízení převzal ten, kdo si ho objednal.

Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač?

Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.

Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?

Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.

Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?

První měsíc je zdarma. Potom se platba za pojištění objevuje ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.

Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?

Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.

Co je to „zánovní zařízení“?

Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon či tablet, který už používáte.

Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?

Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O₂ prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.

Pojistit je možné zařízení staré maximálně 180 dnů od koupě.

Pojištění je určené zákazníkům O₂ a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ) či právnické osoby. Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve svém O₂ vyúčtování. Úplné pojistné podmínky najdete v Rámcové pojistné smlouvě.

Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení

Informace o zpracování osobních údajů


Informace pro pojistky uzavřené do 31. 1. 2024
Rámcová pojistná smlouva a Informační dokument a Předsmluvní informace.

Informace pro pojistky uzavřené do 7. 10. 2022
Rámcová pojistná smlouva a  Informační dokument a Předsmluvní informace

 

Jak pojištění funguje

Pojistka se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru apod.)
  • vada (pojištění s prodlouženou zárukou) ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje, kapacita baterie klesne pod 70 % apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • běžné opotřebení
  • poškození v důsledku úmyslu nebo nedbalosti pojištěného (např. pád přístroje v důsledku jeho fyzického ovládání souběžně se sportovní aktivitou nebo při manuální činnosti, sklouznutí přístroje z nerovné plochy či plochy jinak nevhodné pro jeho odložení) 
  • odcizení přístroje v důsledku úmyslného nebo nedbalostního jednání pojištěného (např. ponechání přístroje bez možnosti smyslové kontroly či dozoru na nechráněném, volně přístupném místě, zejm. v nákupním košíku, na stole v restauraci) 
  • neprokázané vady přístroje

Když se vašemu zařízení něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:

  • Pojišťovna událost schválí a zařízení jde opravit – pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Pojišťovna událost schválí, ale zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli – z nabídky O₂ si můžete vybrat nové, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou vaše zařízení mělo v době rozbití / krádeže / vady. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 2 %, přičemž tato časová cena se snižuje nejdéle do 25. měsíce. Když se vám při výběru zalíbí dražší zařízení, stačí jen doplatit rozdíl v ceně, a je vaše. Jen pozor na to, že při nákupu nového zařízení s využitím pojistného plnění nelze současně uplatnit slevové vouchery ani podobné akční nabídky.
  • Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje, a pojišťovna pojistnou událost zamítne. V takovém případě vám zařízení vrátíme zpět neopravené.

V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.

O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.

Které příslušenství si můžu pořídit se slevou 50 %

K jednomu pojištění můžete využít slevu na dvě ochranné pomůcky. Slevu není možné čerpat na originální kryty od značek Apple, Samsung a Huawei a na tvrzená skla PanzerGlass.

Nahlášení poškození, vady nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O₂, a to až do výše časové ceny.