Přemýšlíte o odchodu od O2?

Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.

Ozvěte se nám na naši bezplatnou telefonní linku 800 111 777, z mobilního telefonu *77. Něco vymyslíme.

Když chcete služby zrušit

Dejte nám vědět. Od následujícího dne po podání výpovědi vám začne běžet 30denní výpovědní doba. Po jejím uplynutí vám službu zrušíme.

Pokud jste se rozhodli pro přenos telefonního čísla jinam, pošleme vám e-mailem číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP). ČVOP vám pošleme společně s potvrzením o zpracování vaší žádosti. Odchod od O2 je možný nejdříve 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od jiného poskytovatele žádost o přenos.

Pro přenos k jinému operátorovi, můžete použít i Ověřovací kód účastníka (OKU) o který můžete požádat telefonicky na 800 111 777 nebo *77 z mobilu, v kterékoli O2 Prodejně nebo ho najdete v Moje O2.

Pro přenos více telefonních čísel najednou je vhodnější použít jim přidělený ČVOP. 

Jak nám dát vědět

Telefonické zrušení služeb O2

Zavolejte nám na 800 111 777 (z mobilního telefonu *77) a požádejte o zrušení služeb O2. 

E-mailem

Výpověď nám pošlete na e-mail korporace@o2.cz.

Jak odejít od O2

Kdy dojde k přenesení čísla k jinému poskytovateli?

Záleží na tom, kdy předáte Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP) případně Ověřovací kód účastníka (OKU) novému operátorovi. K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O2 proběhne v čase od půlnoci do 6:00 ráno.

O přenesení čísla lze požádat i během normální výpovědní doby, která činí 30 dní. Vždy ale platí, že musíte včas sdělit ČVOP či OKU novému operátorovi. Pokud to uděláte později než třetí pracovní den před skončením smlouvy s O2, k přenesení čísla sice dojde, ale není zaručeno nepřerušené poskytování služby na přenášeném čísle.

Dojde při přenosu čísla k výpadku služeb?

Ano. V den přenosu čísla dojde k výpadku služeb. Většinou mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.

Zruší se s výpovědí čísel i Rámcová dohoda?

Nezruší. Slevy a výhody, na kterých jsme se v Rámcové dohodě domluvili, jsou vyváženy vaším závazkem odebírat služby v určitém objemu, který trvá po celou sjednanou dobu. S ohledem na závazek k odběru služeb je nutné pečlivě vážit, kdy se pro zrušení čísel rozhodnete. Ještě před podáním výpovědi se proto prosím ozvěte svému obchodnímu zástupci a situaci s ním projděte.

Jak zrušení služeb stornovat?

Pokud jste si rušení služeb rozmysleli, ozvěte se nám na bezplatné lince pro firemní zákazníky 800 111 777. My vaši žádost stornujeme.

Mám od vás pronajaté zařízení. Co s ním?
  • Vraťte zboží kompletní a podle možností nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního softwaru atd.
  • Spolu se zbožím nám prosím pošlete i informaci o čísle, ke kterému jste si zařízení pronajali.
  • Zboží neposílejte na dobírku. Pro jistotu doporučujeme zásilku i pojistit.

Adresa, kam zboží poslat:

O2 Czech Republic, a.s.
Expediční středisko SOME CZ
223 10 Depo Praha 701

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies