Zmeškané hovory

Mějte přehled o voláních, která jste nestihli přijmout. Ať už proto, že jste byli mimo signál nebo třeba měli vypnutý mobil. Všechna je zaznamenáme a jakmile budete znova dostupní, pošleme vám SMS.

Jak to funguje

SMS s upozorněním dostanete, až se váš mobil přihlásí do sítě. O každém telefonním čísle, které se vás za posledních 7 dní pokoušelo zastihnout, dostanete samostatnou zprávu. Najdete v ní jméno volajícího (pokud máte jeho jméno uložené v telefonním seznamu nebo na SIM kartě) a jeho číslo. Celkem to může být až 20 zpráv.

 

Výhody služby

  • I když jste nedostupní nebo máte vypnutý mobil, o žádný příchozí hovor nepřijdete.
  • Pokud máte uložené jméno volajícího (ať v telefonním seznamu nebo na SIM), uvidíte ho přímo na displeji.
  • Na zmeškaný hovor odpovíte tlačítkem pro volání nebo odepíšete na SMS.
  • Služba je zadarmo.

Jak službu vypnout nebo zapnout

  • Aktivace: klíčovým slovem ZHO A
  • Deaktivace: klíčovým slovem ZHO D

Klíčové slovo jednoduše pošlete v SMS na číslo 999111.

Noví zákazníci O2 mají službu aktivní automaticky.

Příklad SMS notifikace

Uzivatel uvedeny jako odesilatel SMS zpravy se Vam pokousel 26.01. 10:30 2× dovolat. Zpravu zdarma odeslalo O2 prostrednictvim sluzby Zmeskane hovory.

Pokud dostanete víc než jednu SMS, ta nejnovější bude jako první. V případě, že bylo pokusů ze stejného čísla víc, odpovídá datum a čas poslednímu pokusu.

Podmínky

  • služba je pro všechny zákazníky O2
  • aktivace i používání služby je zadarmo
  • služba po aktivaci funguje na každém mobilu v síti O2

Služba nebude fungovat:

  • u Kombi karet
  • u IZS karet
  • u předplacené služby bez hlasové schránky v O2 Roamingu
  • u služby VPN Hunting
  • pokud volající používá CLIR (nezobrazení čísla volanému)
  • číslům z jakéhokoli důvodu dočasně odpojeným (kromě odpojení pro krádež)
  • u předplacených služeb, které jsou víc než 7 dní bez kreditu
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek