Schránka je aktivní u každého našeho mobilního tarifu automaticky. Vypnout nebo zapnout ji můžete kdykoliv v Moje O2.
Zákazníci s předplacenou kartou nemají schránku automaticky aktivní a je potřeba ji aktivovat v Moje O2 nebo telefonicky na lince 800 02 02 02.
U předplacené karty, na které není více než 7 dní kredit, se služba zruší a obsah hlasové schránky se smaže. Po dobití předplacené karty se hlasová schránka znovu aktivuje, je ale třeba ji znovu nastavit.
Hlasovou schránku zrušenou na vaši žádost je možné znovu aktivovat nejdříve 7 dní od posledního zrušení.
Hlasová schránka, kterou nepoužíváte déle než 3 měsíce, se automaticky deaktivuje.
První nastavení hlasové schránky
Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.
Jak nastavit heslo hlasové schránky
Heslo vás chrání před neoprávněným přístupem jiné osoby. Budete ho ale také potřebovat pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:
- Obsahuje pouze číselné znaky (0-9).
- Má nejméně 4 a nejvýše 6 znaků.
- Znaky se mohou opakovat, ale nesmějí být všechny stejné.
- Číselná řada nejde těsně po sobě (např. 1, 2, 3 a 4).
Nastavení přesměrování hovorů do hlasové schránky
Směrování vašich hovorů do schránky jsme pro vaše pohodlí přednastavili. Hovory vám do ní přesměrujeme, pokud máte telefon vypnutý, jste mimo signál nebo hovor nepřijmete do 25 sekund (u předplacené karty 30 sekund). Toto nastavení si ale můžete změnit.
U předplacené karty je potřeba dát pozor na to, že pokud telefonujete a máte vypnutou signalizaci příchozího hovoru, ozve se druhému volajícímu pouze obsazovací tón a hovor se do hlasové schránky nepřesměruje.
To stejné platí, pokud s předplacenou kartou telefonujete, máte zapnutou signalizaci příchozího hovoru a druhý hovor odmítnete - hovor se také do hlasové schránky nepřesměruje.
Okamžité přesměrování
Toto přesměrování doporučujeme zapojit, nechcete-li být vyrušováni. Všechny příchozí hovory budou okamžitě přesměrovány do hlasové schránky a váš telefon nebude vůbec zvonit. Nikdo se vám nedovolá, přestože máte zapnutý telefon, vy však můžete telefonovat na libovolná čísla.
Požadavek |
Tvar kódu sítě |
Okamžité přesměrování hovorů |
aktivace |
**21*602999999# |
zrušení |
##21# |
zjistění stavu |
*#21# |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je třeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999.
Podmíněné přesměrování
Tento druh přesměrování si můžete nastavit pro jednu z následujících situací:
- když jste mimo signál nebo máte vypnutý telefon
- nezvedáte telefon (hlasová schránka se zapne po stanovené době vyzvánění)
- právě hovoříte (linka je obsazena) bude druhý volající přesměrován po uplynutí nastaveného limitu
Služba |
Aktivace služby |
Deaktivace služby |
Zjištění stavu |
Přesměrování hovorů, když právě voláte |
**67*602999999# |
##67# |
*#67# |
Přesměrování hovorů, když nezvedáte telefon |
**61*602999999**[doba]# |
##61# |
*#61# |
Přesměrování hovorů, když jste mimo signál/mám vypnutý telefon |
**62*602999999# |
##62# |
*#62# |
Přesměrování hovorů pro všechny uvedené případy |
**004*602999999# |
##004# |
- |
Všechny druhy přesměrování |
- |
##002# |
- |
Pro přesměrování hovorů do hlasové schránky je třeba zadat v nastavení její telefonní číslo, tj. 602999999. Položka [doba] - uveďte dobu (interval 5-30 po 5 sekundách), po kterou má telefon zvonit, než bude přesměrován.
Přesměrování při roamingu
V případě, že si nastavíte podmíněné přesměrování do hlasové schránky, platíte při mezinárodním roamingu za:
- příchozí roamingový hovor (účtovaný jako odchozí mezinárodní hovor do země, ve které se nacházíte)
- odchozí hovor do Česka podle ceníku navštíveného operátora
Neplatí pro země EU, kde žádné poplatky za příchozí ani odchozí hovor do hlasové schránky neplatíte.
V případě okamžitého přesměrování hovorů nebo při korektním odhlášení ze sítě navštíveného operátora vypnutím telefonu neplatíte nic. U předplacených karet se volání v roamingu do hlasové schránky přesměrují.
Služba |
Aktivace služby |
Deaktivace služby |
Okamžité přesměrování hovorů |
**21*+420 962 tel.číslo# (tel.číslo je vaše číslo např. 602123456) |
##21# |
Přesměrování hovorů, když právě volám |
**67*+420 962 tel. číslo# |
##67 |
Přesměrování hovorů, když nezvedám telefon |
**61*+420 962 tel.číslo # |
##61# |
Přesměrování hovorů, když jsem mimo signál/mám vypnutý telefon |
**62* +420 962 tel. číslo # |
##62# |