Hlasová schránka pro pevnou

Díky hlasové schránce nepřijdete o žádný důležitý hovor

Co získáte

  • snadný přístup ke všem vzkazům
  • o nové zprávě vám dáme vědět tak, jak si vyberete
  • volajícím můžete nahrát vlastní vzkaz
  • nepřehrané zprávy jsou uložené 35 dní; po poslechnutí pak 5 dní
  • heslo pro ochranu soukromí

Odkud můžete do hlasové schránky volat

  • Z vašeho telefonu stačí vytočit *99 nebo 800 12 13 14
  • Z jiného  O2 telefonu volejte *98 a po spojení zadejte číslo schránky (což je vaše telefonní číslo ve formátu 412333555) a pak vaše heslo.
  • Z telefonu jiného operátora nebo ze zahraničí můžete vytočit +420966 a číslo vaší hlasové schránky, například +420966412333555, a pak vaše heslo. Případně můžete vytočit +420602989898 a po spojení zadejte číslo schránky a pak vaše heslo.

Pozor: První volání do schránky proveďte z telefonu, ke kterému je zřízena. Průvodce vás provede jejím nastavením (nastavení hesla a nahrání pozdravu pro volající). Pokud schránka není nastavena (nedošlo alespoň k nastavení hesla), nelze do ní vstoupit z jiného telefonu.

Podrobné informace o hlasové schránce pro pevnou linku

Nastavení a používání

Službu Hlasová schránka si můžete zařídit u každé telefonní přípojky. Zapnout si ji můžete v Moje O2 nebo v O2 Prodejnách.

První nastavení hlasové schránky

Při prvním volání do své hlasové schránky vás systém vyzve k nastavení hesla a k nahrání zprávy pro volající. Do hlasové schránky volejte poprvé z čísla, ke kterému byla zřízená.

Jak nastavit heslo hlasové schránky

Heslo vás chrání před neoprávněným přístupem jiné osoby. Budete ho ale také potřebovat pro přístup do schránky z jiného telefonu nebo ze zahraničí. Při tvorbě hesla pamatujte, že musí splňovat následující podmínky:

  • Obsahuje pouze číselné znaky (0-9).
  • Má nejméně 4 a nejvýše 6 znaků.
  • Znaky se mohou opakovat, ale nesmějí být všechny stejné.
  • Číselná řada nejde těsně po sobě (např. 1, 2, 3 a 4).

Přesměrování hovorů do hlasové schránky pro pevné linky

Pro vaše pohodlí jsme nasměrování vašich hovorů do schránky přednastavili. Pokud hovor nepřijmete do 25 sekund, je automaticky přesměrován do schránky.  

Další nastavení můžete ovlivňovat odesláním kódů jako hovor.

Kódy pro zákazníky s pevným telefonem:

Přesměrování při obsazení: *67*<cilove cislo>#

Přesměrování při nezvednutí: *61*<cilove cislo>#

Přesměrování okamžité: *21*<cilove cislo># 

Kde <cilove cislo> je 960 a číslo vašeho telefonu. Pro nastavení okamžitého přesměrování do hlasové schránky tedy např. zadáte: *21*960412333555#

Další nastavení hlasové schránky 

Další úpravy můžete provádět přímo v menu hlasové schránky. V menu lze také nastavovat službu Doručenka.

Menu hlasové schránky pro pevné linky si můžete zobrazit pomocí Hlasová schránka pro zákazníky s tarifem.

Potřebujete-li nastavit nebo změnit e-mailovou adresu pro doručování vzkazů, napište nám na cc_helpdesk.cz@o2.cz . 

Parametry a ceny

Parametry

Parametr Pevná linka
Délka Vaší zprávy pro volající 60s
Délka zprávy, kterou Vám může volající nahrát 120s
Počet zpráv ve schránce 30
Faxy Ano
Počet dní uložení zpráv (nové / uložené, vyslechnuté) 35 / 5

Pokud opakovaně uložíte či přehrajete zprávu, počítá se 5 dnů znova od tohoto momentu.

Ceny

AKTIVACE MĚSÍČNÍ POPLATEK VOLÁNÍ DO HLASOVÉ SCHRÁNKY
zdarma zdarma dle tarifu

Při volání se účtuje první celá minuta, poté se účtuje po vteřinách. Při volání do hlasové schránky se uplatňují volné minuty.

Pomohla vám tato stránka?