O2 Prodejny pro vás zůstávají nadále otevřené. Při návštěvě prosím dodržujte hygenická opatření. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Jak postupovat při pojistné události

Pokud se něco přihodilo přímo v zahraničí, kontaktujte neprodleně asistenční službu.  Číslo na asistenční službu najdete na kartičce cestovního pojištění. Pro vaše pohodlí vám jej také vždy krátce po překročení hranice do zahraničí zasíláme prostřednictvím SMS.

Pokud jste léčebné výlohy zaplatili v zahraničí a chceme proplatit účet, obraťte se také na asistenční službu AXA Assistance, která řeší všechny pojistné události.

Jak cestovní pojištění zapnout

Podmínkou pro zapnutí cestovního pojištění je aktivní telefonní číslo s tarifem. Myslete na to, že pro správné fungování je také potřeba mít zapnutý roaming. A protože podle telefonu poznáme, že jste v zahraničí, nezapomeňte si telefon vzít do zahraničí s sebou.

Ještě před první zahraniční cestou je potřeba cestovní pojištění aktivovat v internetové samoobsluze Moje O2, v některé z O2 Prodejen nebo na lince 800 02 02 02. Myslete na to, že pojištění můžete zapnout jen z České republiky, v zahraničí už zapnout nepůjde.

Pojistná ochrana se spustí vždy, když s pojištěným číslem vycestujete. Zapnutí pojistné ochrany vám po překročení hranic potvrdíme následující SMS zprávou:

Dobry den, Vase Chytre cestovni pojisteni PRO RODINU / JEDNOTLIVCE je nyni aktivni. Maximalni doba pojisteni je 90 dni. Kontakt na asistencni sluzbu je: +420 272 101 036. Stastnou cestu preje Vase O2

V zahraničí mějte telefon zapnutý ideálně po celou dobu svého pobytu. Určitě ho ale mějte zapnutý vždy při cestě tam a zpět. Pokud letíte letadlem, zapněte telefon, jakmile je to po přistání možné. Pojistné krytí bude platit vždy zpětně od překročení hranice.

Jak upravit nastavení cestovního pojištění

Pojištění můžete kdykoli změnit nebo vypnout v internetové samoobsluze Moje O2. Na pojištění se nevztahuje závazek vašeho tarifu a za změny, zrušení ale ani aktivaci neúčtujeme žádné poplatky.

Je však potřeba brát v potaz, že s ukončením Chytrého cestovního pojištění končí pojistné krytí pro všechny pojištěné. Pokud pojištění zrušíte ve chvíli, kdy jste v zahraničí, pojistná ochrana skončí ve/do 24:00 hodin českého času dne, kdy jste cestovní pojištění ukončili.

K ukončení cestovního pojištění dojte také v případě, že telefonní číslo, ke kterému je pojištění zapnuté, zrušíte nebo ho převedete na službu, ke které není možné cestovní pojištění mít (například předplacená karta).

Co se stane, když změníte roamingový tarif

Pokud změníte svůj roamingový tarif, nemá to na cestovní pojištění žádný vliv. Jen je důležité roaming nerušit. Bez něj totiž nemůže cestovní pojištění fungovat.

Vyúčtování

Poplatek za cestovní pojištění se účtuje za každý započatý den pojištění. V případě, že se v jeden den ze zahraničí vrátíte a pak ještě ten samý den znovu odcestujete, se poplatek za daný den započte jen jednou.

Poplatek za cestovní pojištění najdete ve svém vyúčtování za O2 služby v sekci Doplňkové služby, a to vždy jako celou částku za každé jedno pojištění, které v daném zúčtovacím období skončilo.

Příklad:

Máte zúčtovací období od 1. do posledního dne v měsíci a na dovolené v zahraničí jste s variantou PRO JEDNOHO byli od 27. 9. do 4. 10. Výsledný poplatek 8 x 39 Kč = 312 Kč najdete ve vyúčtování za měsíc říjen.

V daňovém přehledu je pak cestovní pojištění v Položkách osvobozených od DPH. Poplatky za pojištění jsou totiž osvobozené od DPH (podle §55 Zákona 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty).

Co se stane při vypojení čísla

Pokud dojde k odpojení telefonního čísla, na kterém máte aktivní cestovní pojištění (např. kvůli neplacení) v době, kdy jste v České republice, nepřihlásí se váš telefon k žádné síti. To znamená, že pokud vyjedete do zahraničí, cestovní pojištění se nezapne. Aby pojištění správně fungovalo, musí být číslo aktivní. Nejdříve je tedy potřeba zaplatit neuhrazenou fakturu a nechat číslo znovu zapojit.

Pokud jste v době vypojení zrovna v zahraničí, znamená to, že pojištění už je aktivní a bude platit do té doby, než se vrátíte do ČR a necháte číslo znovu zapojit.

Pokud se do naší prodejny nedostanete v den návratu do ČR, podejte po vystavení vyúčtování reklamaci s požadavkem na zrušení poplatků za den či dny, kdy už jste byli v ČR, ale měli jste ještě blokovaný telefon.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies