O2 RB karta

Jak nastavit inkaso pro platby z O2 RB karty

O nastavování inkasa pro platby za O2 služby z O2 RB karty se nemusíte starat. Inkaso vám totiž nastavíme automaticky na číslech, která uvedete v žádosti o kartu, při sepisování smlouvy o kartě, nebo kdykoliv později.

Jakékoliv změny v inkasu, jako je třeba přidání nového čísla nebo zrušení inkasa, řešte prosím přímo s bankou na jejich bezplatném telefonním čísle 800 900 900. Banka nám pak všechny potřebné informace předá a my nastavení upravíme. Většinou to zvládneme do 7 pracovních dní.

Když inkaso z O2 RB karty neproběhne

Pokud jde o první platbu za O2 služby z O2 RB karty, popřípadě jste měnili způsob platby na inkaso z karty, ozvěte se nejdřív Raiffeisenbank na bezplatné lince 800 900 900.

V bance zkontrolují, jestli změnu platební metody zaznamenali a jestli požadavek předali do O2.

V případě, že na straně Raiffeisenbank proběhlo všechno v pořádku, ozvěte se nám na lince 800 02 02 02, abychom i my mohli zkontrolovat, že nastavení způsobu platby proběhlo v pořádku a k jakému dni.

Pokud je vše nastaveno správně, ověřte si prosím, že na O2 RB kartě máte dostatek peněz. Jestli platba neproběhla právě kvůli nedostatku peněz na kartě, zaplaťte prosím vyúčtování za O2 služby jiným způsobem.

Kde najdete přehled připsaných bonusů

Bonus za služby O2 budete mít každý měsíc připsaný na svůj účet k O2 RB kartě. Na výpise k této kartě pak bonus také najdete.Ve výpise k O2 službám bonus není.

Ve vyúčtování vždy uvidíte bonus, který jste za aktuální zúčtovací období získali. Tato sleva se ale na O2 služby uplatní až následující měsíc.

Nepřipsaný bonus na O2 RB kartě

Pokud se vám na účet O2 RB karty nepřipsal bonus za platby O2 služeb inkasem, ozvěte se prosím přímo bance na bezplatné telefonní lince 800 900 900.

Jak zrušit inkaso pro platby z O2 RB karty

Nejprve je potřeba si změnit způsob platby za svá O2 vyúčtování. To uděláte jednoduše v Moje O2, v kterékoliv O2 Prodejně nebo na lince 800 02 02 02.

Další důležitý krok je zrušení souhlasu s inkasem v Raiffeisenbank. To aby banka věděla, že si už O2 nebude platby za vyúčtování strhávat z účtu O2 RB karty. Udělat to můžete na bezplatném telefonním čísle banky 800 900 900.

Jak O2 RB kartu zrušit

O2 RB kartu zrušíte ukončením smlouvy s Raiffeisenbank. Vyřídit to s nimi můžete na telefonním čísle 800 900 900 nebo v některé z jejich poboček.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek