Pojištění chytrých zařízení

Jaká zařízení je možné si pojistit

Aktuálně si u nás můžete pojistit většinu chytrých zařízení, které máme v nabídce. Tedy mobilní telefony, chytré hodinky, tablety, dongly, LTE routery, notebooky a modemy.

Nabídku budeme postupně rozšiřovat i na ostatní produkty, abyste se o svá zařízení nemuseli bát.

Jak si pojištění sjednat a platit

Sjednání pojištění

Sjednat pojištění si můžete hned při koupi zařízení u nás. Pokud máte mobil či tablet odjinud nebo jste si z nějakého důvodu pojištění při koupi nesjednali, neváhejte se stavit u nás v O2 Prodejně, kde vám rádi pomůžeme.

Platba pojištění

Placení je ještě jednodušší. První měsíc máte od nás zdarma a následně se vám každý měsíc objeví poplatek za pojištění ve faktuře, jak jste zvyklí u našich ostatních služeb.

Více o Pojištění chytrých zařízení

Kdy začíná pojištění platit

Pokud si pojištění zřizujete hned s koupí zařízení, tak vám pojištění začíná platit hned s převzetím vašeho nového mobilu, tabletu či jiného chytrého pomocníka.

V případě, že pojištění s námi sjednáte dodatečně, tedy vaše zánovní zařízení už nějakou chvilku používáte, pojištění začíná platit okamžikem sjednání.

Neuplatňujeme žádné karenční doby, pojištění vám tak kryje záda hned od první chvíle po sjednání.

Na co všechno se pojištění vztahuje

Pojistka se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru apod.)
  • vada (pojištění s prodlouženou zárukou) ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • běžné opotřebení
  • poškození v důsledku úmyslu nebo nedbalosti pojištěného (např. pád přístroje v důsledku jeho fyzického ovládání souběžně se sportovní aktivitou nebo při manuální činnosti, sklouznutí přístroje z nerovné plochy či plochy jinak nevhodné pro jeho odložení)
  • odcizení přístroje v důsledku úmyslného nebo nedbalostního jednání pojištěného (např. ponechání přístroje bez možnosti smyslové kontroly či dozoru na nechráněném, volně přístupném místě, zejm. v nákupním košíku, na stole v restauraci)
  • neprokázané vady přístroje
Jak postupovat při pojistné události

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud půjde o poškození kryté pojištěním, zařízení vám opravíme originálními díly od výrobce. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, získáte od O2 kredit na nákup nového.

Jak pojištění ukončit

Pojištění můžete ukončit kdykoli, jen je nutné doplatit aktuální měsíc, ve kterém je pojištění aktivní. Ukončení pojištění je velice jednoduché, stačí zavolat na linku 261 262 263.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek