Návod krok za krokem

Nefunguje vám v počítači nebo jiném koncovém zařízení internet? Pokud jste připojení pomocí síťového LAN kabelu, může problém způsobovat několik faktorů. Doporučujeme postupně vyzkoušet následující:

  1. Pokud můžete, zkuste se k internetu připojit z jiného zařízení. Tím vyloučíte možnost, že je chyba ve vašem zařízení.

    Další možnost je připojit se z mobilu k Wi‑Fi síti vysílané modemem. Pokud je internet funkční, je zřejmé, že chybu způsobuje jen připojení po kabelu (LAN).

  2. Ujistěte se, že máte na obou koncích kabelu „domáčknuté“ konektory a že kabel není nikde poškozený.

  3. Zkontrolujte, že kabel je zapojený do jednoho z výstupů LAN1, LAN3 nebo LAN4, které jsou přednastavené pro příjem internetu. Výstup LAN2 je u modemu od O2 přednastavený pro O2 TV (set-top box) a internet na něm nefunguje.

  4. Zkontrolujte v  počítači stav sítě (klikněte na Nastavení / Síť a internet / Stav sítě).
     

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek