Jak si zboží objednat

Stačí jít do našeho e-shopu a najít si svůj kousek. Na detailu každého zboží uvidíte, jestli ho máme skladem v e-shopu, ve vybraných O2 Prodejnách nebo obojí. Pokud je skladem, hurá, můžete objednávat!

Pak už jen stačí vyplnit pár údajů, které budeme k vyřízení objednávky (nebo rezervace) potřebovat. Jakmile vše vyplníte a odešlete, pošleme vám e-mailem a SMS zprávou potvrzení, že všechno proběhlo hladce a na vyřízení už pracujeme.

Máte slevový kód? Uplatníte ho při nákupu v kterékoli O2 prodejně nebo v košíku. Zboží si můžete předem rezervovat v našem e-shopu přes tlačítko "Zjistit dostupnost na prodejně", které najdete na detailu zboží.

Dovezeme, kam si řeknete

V e-shopu si můžete zboží objednat, nebo jen zarezervovat v O2 Prodejně. Pokud si v e-shopu rovnou objednáte, přiveze vám zboží některý z našich přepravců, nebo si jej můžete vyzvednout na výdejním místě. Více o způsobech dopravy.

Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 15:00, předáme balíček dopravci ještě ten samý den. A další pracovní den ho máte doma.

Všechny podrobnosti o způsobech dopravy jsme pro vás sepsali na samostatnou stránku.

Jak zaplatit

Za objednávku zaplatíte v hotovosti přímo dopravci při převzetí, nebo můžete využít jednu z našich dalších platebních metod, jako je například online platba platební kartou.

Když balíček přebíráte

Když balíček přebíráte, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

Rezervace zboží v O2 Prodejně

Pokud si chcete zboží koupit v O2 prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho předem zarezervovat. Všechny informace o rezervaci zboží na prodejně jsme pro vás sepsali na stránku o způsobech dopravy.

Když se zboží rozbije

Kdyby se na vašem novém kousku něco pokazilo, stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně. Sepíšeme s vámi reklamaci. S sebou budete potřebovat porouchané zařízení a záruční list, dodací list nebo stvrzenku o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 30 dní.

Informace o objednávce

Pokud už jste objednávku nebo rezervaci odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, dejte nám vědět nebo si objednávku překontrolujte v Moje O2. Na vaše otázky odpovíme v našem O2 chatu

Všechny podrobné podmínky nákupu v e-shopu najdete v Nákupním řádu.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies