Způsoby dopravy

Základní informace

Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete zarezervovat na vybrané O2 Prodejně a koupit přímo tam.

  • Pro doručení zboží k vám využíváme služeb kurýrů, České pošty a výdejních míst. Který dopravce vám balíček doveze, záleží na tom, jaké zboží si objednáte. Ale nebojte se nic, hned, jak zboží dopravci předáme, dáme vám vědět SMS zprávou. Další pracovní den se vám dopravce ozve ještě sám – telefonicky nebo SMS zprávou, takže budete vědět, kdy máte zásilku čekat.
  • Pro převzetí balíčků budete potřebovat až dva doklady totožnosti.
  • Až vám kurýr nebo pošťák zboží přiveze, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

Můžete využít tyto způsoby doručení

Rezervace v prodejně O2

Pokud si chcete zboží koupit v O2 prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho zarezervovat. Stačí si rezervaci vybrat v košíku eShopu. Pokud má vybraná prodejna otevřeno, zboží si můžete vyzvednout už za hodinu od odeslání rezervace. O tom, že už si pro zboží můžete přijít, vám dáme vědět SMS zprávou. Stavit se pro něj můžete kdykoliv v otevírací době prodejny. Počká tam na vás následující dva dny. Den před koncem rezervace vám nevyzvednuté zboží ještě připomeneme SMSkou.

Protože rezervace na prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikdo nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně a rezervace tak není nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu na vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Prodávající v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny zvídavé dotazy.

Prodloužení rezervace

Pokud víte, že si zboží během doby rezervace nestihnete vyzvednout, můžete si rezervaci o dva dny prodloužit. Stačí nám napsat na O2 chatu. Je tu pro vás každý den od 7:00 do 22:00. Jen prosím nezapomeňte rezervaci prodloužit ještě předtím, než vyprší její původní termín.

Uplatnění slevy v prodejně

Pokud chcete na zarezervované zboží použít slevový kód, vezměte si ho do prodejny s sebou. Kupon stačí při nákupu v prodejně nahlásit a prodejce vám slevu rád uplatní. Jen prosím pamatujte, že zboží je potřeba si vyzvednout ještě v době platnosti slevového kuponu.

Doručení na prodejnu O2

Balíček si můžete vyzvednout i na všech našich prodejnách. Balíček bude na prodejně připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. Platbu je možné provést předem, nebo v prodejně. Doprava je zdarma.

Nejvýhodnější doručení domů

Nechte výběr kurýra na nás a my zajistíme, aby se k vám balíček dostal co nejdříve, Zpracujeme vaši objednávku a předáme zásilku kurýrovi s důrazem na kvalitu a rychlost dodání. Poté vás bude kurýr kontaktovat.

Kurýrní služba WE|DO

Kurýrní služba WE|DO přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky.

Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit způsob předání na bezkontaktní stačí jednoduše provést na stránkách www.wedo.cz. Pro ověření stavu zásilky a další dotazy k doručení můžete s důvěrou kontaktovat zákaznickou linku WE|DO na čísle 246092912, kam se dovoláte v pracovní dny od 8:00 do 18:00.

Česká pošta

Česká pošta vám objednávku doručí do dvou pracovních dnů od objednávky, a to buď na vaši adresu, nebo k vyzvednutí na zvolené pobočce České pošty. 

Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit adresu doručení, stačí vyplnit on-line formulář. Pro všechny případy je tu pro vás i informační linka České pošty 800 177 889.

Kurýrní služba Dropick

Kurýr Dropick doručí zásilku do dvou pracovních dní od odeslání objednávky. Informace o doručení můžete sledovat on-line. Kdyby cokoliv, stačí se ozvat na zákaznickou linku Dropick 212 240 491 (Po-Pá od 8:00 do 19:00). Kontaktní email: info@dropick.cz.

Kurýrní služba PPL

Kurýrní služba PPL přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky. Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.

Kurýrní služba DPD

Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.

Expresní kurýr

Máme pro vás připravenou rychlou metodu přepravy, a to pomocí expresního kurýra. Zboží doručíme již do 4 hodin od jeho předání dopravci, pokud k objednání došlo v pracovních dnech mezi 7 a 16 hod.

Výdejní místo WE|DO / PPL ParcelShop / DPD PickUp Point / Geis point

Máte také možnost si balíček vyzvednout na výdejních místech našich partnerů. Balíček bude na výdejním místě připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. V případě, že zvolíte WE|DO doporučujeme využít automatických výdejních boxů, které fungují v režimu 24/7.  

O možnosti vyzvednutí  vaší zásilky budete informováni pomocí SMS.

Doručení a instalace technikem

Jestli je objednané zařízení součástí služby, může vám ho přivézt náš technik, až k vám přijede službu zprovoznit. Služba O2 Pohodlná instalace bude účtována dle aktuálního ceníku.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek