Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete zarezervovat na vybrané O2 Prodejně a koupit přímo tam.
Pokud si chcete zboží koupit v O2 prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho zarezervovat. Stačí si rezervaci vybrat v košíku eShopu. Pokud má vybraná prodejna otevřeno, zboží si můžete vyzvednout už za hodinu od odeslání rezervace. O tom, že už si pro zboží můžete přijít, vám dáme vědět SMS zprávou. Stavit se pro něj můžete kdykoliv v otevírací době prodejny. Počká tam na vás následující dva dny. Den před koncem rezervace vám nevyzvednuté zboží ještě připomeneme SMSkou.
Protože rezervace na prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikdo nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně a rezervace tak není nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu na vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Prodávající v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny zvídavé dotazy.
Pokud víte, že si zboží během doby rezervace nestihnete vyzvednout, můžete si rezervaci o dva dny prodloužit. Stačí nám napsat na O2 chatu. Je tu pro vás každý den od 7:00 do 22:00. Jen prosím nezapomeňte rezervaci prodloužit ještě předtím, než vyprší její původní termín.
Pokud chcete na zarezervované zboží použít slevový kód, vezměte si ho do prodejny s sebou. Kupon stačí při nákupu v prodejně nahlásit a prodejce vám slevu rád uplatní. Jen prosím pamatujte, že zboží je potřeba si vyzvednout ještě v době platnosti slevového kuponu.
Balíček si můžete vyzvednout i na všech našich prodejnách. Balíček bude na prodejně připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. Platbu je možné provést předem, nebo v prodejně. Doprava je zdarma.
Nechte výběr kurýra na nás a my zajistíme, aby se k vám balíček dostal co nejdříve, Zpracujeme vaši objednávku a předáme zásilku kurýrovi s důrazem na kvalitu a rychlost dodání. Poté vás bude kurýr kontaktovat.
Kurýrní služba WE|DO přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky.
Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit způsob předání na bezkontaktní stačí jednoduše provést na stránkách www.wedo.cz. Pro ověření stavu zásilky a další dotazy k doručení můžete s důvěrou kontaktovat zákaznickou linku WE|DO na čísle 246092912, kam se dovoláte v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Česká pošta vám objednávku doručí do dvou pracovních dnů od objednávky, a to buď na vaši adresu, nebo k vyzvednutí na zvolené pobočce České pošty.
Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit adresu doručení, stačí vyplnit on-line formulář. Pro všechny případy je tu pro vás i informační linka České pošty 800 177 889.
Kurýr Dropick doručí zásilku do dvou pracovních dní od odeslání objednávky. Informace o doručení můžete sledovat on-line. Kdyby cokoliv, stačí se ozvat na zákaznickou linku Dropick 212 240 491 (Po-Pá od 8:00 do 19:00). Kontaktní email: info@dropick.cz.
Kurýrní služba PPL přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky. Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.
Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.
Máme pro vás připravenou rychlou metodu přepravy, a to pomocí expresního kurýra. Zboží doručíme již do 4 hodin od jeho předání dopravci, pokud k objednání došlo v pracovních dnech mezi 7 a 16 hod.
Máte také možnost si balíček vyzvednout na výdejních místech našich partnerů. Balíček bude na výdejním místě připraven k vyzvednutí nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky. V případě, že zvolíte WE|DO doporučujeme využít automatických výdejních boxů, které fungují v režimu 24/7.
O možnosti vyzvednutí vaší zásilky budete informováni pomocí SMS.
Jestli je objednané zařízení součástí služby, může vám ho přivézt náš technik, až k vám přijede službu zprovoznit. Služba O2 Pohodlná instalace bude účtována dle aktuálního ceníku.
Zkuste jednu z těchhle stránek: