Restart venkovní antény a modemu ZTE H267A

Videonávod

Většinu potíží s nefunkčním internetem vyřeší restart venkovní antény a modemu. Celým postupem vás ve dvou jednoduchých krocích provedeme na téhle stránce.

Krok 1: Restart venkovní antény

  1. Napáječ černé krabičky (PoE) vypojte z elektrické sítě.

    oba

  2. Kontrolka na černé krabičce (PoE) musí zhasnout.

    zhaslé

  3. Po jedné minutě zapojte napáječ černé krabičky (PoE) zpátky do elektřiny.

    oba

  4. Kontrolka na černé krabičce (PoE) se musí rozsvítit.

    svítí

    Pokud se kontrolka na černé krabičce (PoE) nerozsvítila, zkontrolujte napájení.

  5. Počkejte asi 2 minuty, než venkovní anténa znovu naběhne.

    Pokračujte restartováním modemu ZTE H267A.

Krok 2: Restartování modemu ZTE H267A

  1. Odpojte napáječ modemu (trafo) od elektrické sítě.

    napájení modemu zte

  2. Všechny kontrolky na modemu musí zhasnout.

    modem-jine-odpojeny

  3. Po uplynutí jedné minuty zapojte napáječ modemu zpět do elektrické sítě.

    napájení modemu zte

  4. Počkejte asi 5 minut, než modem znovu naběhne.

    modem-jiny-kontrolka

    Na zařízení musí trvale svítit nebo blikat kontrolka „Internet“.

    Pokud se ani jedna kontrolka na modemu nerozsvítila nebo kontrolka „Power“ svítí červeně, zkontrolujte napájení.

Postupovali jste podle návodu, ale problém se přesto nepovedlo vyřešit?

Ověřte si funkčnost internetu pomocí diagnostiky

O dalším postupu vás budeme informovat po dokončení diagnostiky.​
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek