Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.
Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka Power na modemu stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.
Provedli jste oba ověřovací kroky a kontrolka Power na modemu stále nesvítí zeleně?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.
Provedli jste všechny kontrolní kroky a kontrolka „Power“ na modemu stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.
Nefunguje vám internet a kontrolka POWER na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky:
Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka POWER na modemu stále nesvítí?
Pokud jste modem zakoupili u O2, je váš modem v záruce (5 let), přineste ho na jakoukoliv prodejnu O2 do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list. Celý proces reklamace může dle zákona trvat až 30 dní. Proto máte možnost si do vyřešení reklamace zapůjčit jiný modem za vratnou zálohu 1 000 Kč.
Nefunguje vám internet a kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) vůbec nesvítí? Černá krabička zřejmě není napájená z elektrické sítě.
Provedli jste všechny ověřovací kroky a kontrolka napájení stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.
Zkuste jednu z těchto stránek: