Vyberte poruchu

Modem ZTE H267A - Kontrolka Power na modemu ZTE H267A nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.

kontrolky modem

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v elektrické zásuvce.
    Modem musí mít tlačítko on/off tlacitko v poloze „ON“.
    modem s adapterem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit. Pozor na záměnu adaptéru pro napájení modemu a černé krabičky (PoE).
    adapter
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Také můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.

Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka Power na modemu stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Modem ZTE H267A - Kontrolka Power na modemu ZTE H267A svítí červeně

Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.

kontrolka modem sviti cervene

  1. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.

    modem v zasuvce
     
  2. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Možná jste síťové adaptéry zaměnili (například síťový adaptér od set-top boxu O2 TV nebo síťový adaptér od černé krabičky PoE). Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit.

    adapter

Provedli jste oba ověřovací kroky a kontrolka Power na modemu stále nesvítí zeleně?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Modem ZTE WF831 - Kontrolka Power na modemu ZTE WF831 nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.

kontrolky nesviti

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „DC IN“ a druhý konec v elektrické zásuvce.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér (12V,1A), který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit.
    adapter
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů.
    lapa v zasuvce

Provedli jste všechny kontrolní kroky a kontrolka „Power“ na modemu stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Modem O2 5G Box - Kontrolka Power na modemu O2 5G Box nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka POWER na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky:

       modem

  1. Ověřte, že je jeden konec napájecího adaptéru (trafo) zapojený do modemu a druhý konec do elektrické zásuvky.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální napájecí adaptér (12Vꓼ 1,5A), který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné napájecí adaptéry mají odlišné parametry a mohou modem poškodit.
    adapter
  4. Pokud je napájecí adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Také můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.

Provedli jste všechny čtyři kontrolní kroky a kontrolka POWER na modemu stále nesvítí?
Pokud jste modem zakoupili u O2, je váš modem v záruce (5 let), přineste ho na jakoukoliv prodejnu O2 do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list.​ Celý proces reklamace může dle zákona trvat až 30 dní. Proto máte možnost si do vyřešení reklamace zapůjčit jiný modem za vratnou zálohu 1 000 Kč.​

Kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) vůbec nesvítí? Černá krabička zřejmě není napájená z elektrické sítě.

     vypnuta kontrolka

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v černé krabičce (PoE) zapojený a druhý konec v elektrické zásuvce.
    Pokud má vaše černá krabička (PoE) vypínač, tlačítko  musí být v poloze „ON“.

    vypinac
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s černou krabičkou (PoE). Možná jste síťové adaptéry zaměnili (například síťový adaptér od modemu). Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a mohou černou krabičku (PoE) poškodit.

    Napájecí adaptér pro černou krabičku (PoE) k venkovní anténě ZTE WF830 (24V/500mA):

    cerna krabicka
     
  4. Napájecí adaptér pro černou krabičku (PoE) k venkovní anténě Huawei B2368-A01 (12V/2A):

    adapter

Provedli jste všechny ověřovací kroky a kontrolka napájení stále nesvítí?
Spojte se s našimi specialisty O2 Guru technické podpory na chatu, kteří vám pomohou s nesprávně fungujícím modemem či jeho výměnou.

Co mám dělat, když je můj modem či router vadný?

Jsme připraveni vám pomoci on-line každý den od 8:00 do 22:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek